Na wstępie zaznaczę, że nie mam zastrzeżeń do pracujących tam lekarzy, jednak organizacja w tej klinice leży i szoruje po dnie. Na początku sądziłem, że zwyczajnie mam pecha, na mnie trafiło, zdarza się. Jednak po czasie stwierdzam, że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Może po kolei. Dosłownie ciężko jest zaplanować dalszy proces leczenia, ponieważ moje wizyty są nagminnie przekładane. Pal licho jak jest to kilka dni różnicy w okresie miesiąca, ale w moim przypadku (korona) trzy wizyty z sześciu zostały przełożone a zaproponowany nowy termin leczenia kanałowego kolidował z wizytami u kolejnego specjalisty. Wizyta z odbudową też została przełożona i nowy termin oczywiście kolidował z kolejną wizytą. Przyznam szczerze jak bym nie naciskał, to temat nie został by dowieziony, na szczęście się udało. Wczoraj otrzymałem telefon, że moja majowa wizyta zostaje odwołana a zaproponowane dwa terminy (ponad miesiąc później) kolidują mi z planem założenia aparatu ortodontycznego. To jeszcze nie koniec, dziś została przesunięta moja czerwcowa wizyta, na szczęście różnica jest niewielka, więc to nie jest problem, jednak pokazuje w jaki sposób jest prowadzona organizacja w klinice. Wiem, że nie jestem jedynym odosobnionym przypadkiem, bo przed leczeniem kanałowym facet przyszedł z podobnym problemem (dostał odroczenie na 1,5 miesiąca) i nie pomogły tłumaczenia, że ma trzy wizyty pod rząd i ma już założony opatrunek i powinien kontynuować leczenie zgodnie ze sztuką. Również byłem świadkiem rozmowy i zagubionej "pracy" jednego z pacjentów, z winy osoby przyjmującej dostawę do kliniki od Pana "Ząbka". Nadmienię, że ów pacjent na darmo pojawił się w klinice dwukrotnie a personel medyczny musiał spędzić dodatkowy czas w sobotę by zakończyć leczenie.
Jeszcze są takie kwestie, że praktycznie przy każdym robionym zdjęciu RTG personel musi zostać z pacjentem podczas procesu naświetlania ponieważ aparat samoczynnie się opuszcza pod swoim ciężarem i zdjęcia wychodzą niewyraźne lub przesunięte. Poprawcie to w końcu dla zdrowia Waszego personelu oraz swoich pacjentów.
Przychodząc tu człowiek wyjdzie zawsze zadowolony ;) duży plus za to że czynne non stop lekarze znają się na rzeczy ;)panie w recepcji uprzejme nigdy nie było problemu z terminem generalnie polecam każdemu ;)
Zgłosiłam się z zębem do wyrwania który bardzo boli , Pani zaproponowała mi jutrzejszy dzień, bardzo szybko jak na NFZ, jestem miło zaskoczona. Zobaczymy jak dalej pójdzie z wyrwaniem.
Zdecydowanie NIE POLECAM. Zarejestrowałam się online, a po przyjściu do lecznicy usłyszałam, że nie jestem zarejestrowana i mogą mi zaproponować inny termin oraz że aby się umówić trzeba zadzwonić. Wspomnę jeszcze, że nikt oczywiście nie odbiera telefonu :)
Jestem bardzo zadowolony z wizyty. Bolał mnie ząb dwie doby I miałem go wyrwać ale Pan stomatolog stwierdził że da się go uratować . Podejście bardzo profesjonalne.
Do lecznicy trafiłam z okropnym bólem zęba w święta Wielkanocne kiedy wszystko było pozamykane. Tam pomocy udzieliła mi młoda Pani, dzięki której mogłam w święta funkcjonować ponieważ ból przeszedł już po pierwszym znieczuleniu. Potem chciałam kontynuować leczenie i przypadkiem trafiłam na dr. Skoczylasa i to był strzał w 10. Dr nie tylko wyleczył bolący ząb ale również wszystkie pozostałe (a sporo ich było bo zawsze panicznie bałam się dentysty) i wyleczył mnie też skutecznie że strachu przed stomatologiem. Po ponad roku wizyt moje zęby są wyleczone i znowu mogę się szeroko uśmiechać. Wizyty zawsze w miłej atmosferze i w zasadzie bezbolesne (no może poza jednym upartym zębem),dr. sporo się napracował, mnie sporo to kosztowało ale jak na Warszawę ceny nie wygórowane, a ja zadowolona. Z czystym sumieniem polecam, szczególnie tym którzy boją się chodzić do dentysty albo mają spore zaniedbania- zaciągnęłam dosłownie siła też swojego męża, który teraz też cieszy się zdrowym uśmiechem i chętnie chodzi na wizyty.
W nocy obudził mnie okropny ból zęba. Do lecznicy dotarłem po trzeciej. Udzielono mi fachowej pomocy. Pani stomatolog zrobiła wywiad, wykonała zabieg i udzieliła porady dotyczącej dalszego postępowania. Ceny bardzo przystępne. Szczerze polecam.
Do niedawna panicznie bałem się wizyt w gabinetach stomatologicznych. W klinice na Fieldorfa uratowali mi zęba kanałowo, naprawili wszystkie ubytki i wstawili nową koronę. Jestem bardzo wdzięczny doktorowi Skoczylasowi za cierpliwość i empatię! Będę karnie wracał na wszystkie przeglądy. Z całego serca polecam!
Odkąd poznałem tą przychodnię, nie korzystam już z innych placówek stomatologicznych. Szkoda tylko, że nocna pomoc nie jest już na NFZ (a tak kiedyś było). To chyba jedyny mankament, który dostrzegam i za to minus jedna gwiazdka :)
Witam. Ja jak najbardziej polecam tą przychodnie byłem z wielkim bólem zęba bardzo szybko się mną zajęli zdjęcie oczyścił lekarz zęba i włożył lekarstwo bardzo miła, szybka i fachowa obsługa. Koszt około 300 zł.