Polecam! Trafiłam tu ok. 1:00 w nocy, 1. Listopada br. i otrzymałam szybką, fachową pomoc w bólu. Dentysta w innej klinice źle mnie zdiagnozował, a tutaj lek. Olga P. wiedziała, co mi dolega. Dziękuję!
Bardzo miła obsługa, wszyscy są bardzo zaangażowani. Przyszłam z bardzo bolącym zębem. W innej przychodni wprowadzili mnie w błąd, ale na szczęście tu szybko znaleźli przyczynę bólu wykonując rtg i to wszystko na NFZ. Bardzo dziękuję za pomoc. Wydaje mi się że ekstrakcję wykonywał stażysta, był bardzo miły, ale ma jeszcze nie pewna rękę. Trochę Pana zestresowałam swoim stresem, ale Pan był bardzo sympatyczny i dziękuję za pomoc. Polecam i pozdrawiam cały zespół.
Niedziela 4 rano ostry ból zęba , wizyta w klinice pełen profesjonalizm , lekarz szybko zdiagnozowała problem i zabrał się do pracy po jakiś 30 minutach było po wszystkim , i o dziwo myślałem że mnie skasują na grubaszą kasę ale wyszedłem z tamtąd bez bólu zęba a i w portfelu jeszcze zostało
Zdejmowanie kamienia na NFZ tragiczne, nie wiem co i czym tyle czasu robione, że w ciągu nie spełnia miesiąca kamien sam poodpodal w kawałkach z zębów zamiast być usunięty podczas wizyty. Od tamtej pory nawet na zdjęcie kamienia tam nie chodzę.
Sytuacja w tej przychodnia stała się dramatyczna. Nie ma możliwości umówienia się na wizytę NFZ. Numerki na przyszły miesiąc rozchodzą się w pół dnia ! Po czym Pani poleca wizyty prywatne... jestem ciekawa jaka jest proporcja terminów prywatnych do tych na NFZ.
Na wstępie zaznaczę, że nie mam zastrzeżeń do pracujących tam lekarzy, jednak organizacja w tej klinice leży i szoruje po dnie. Na początku sądziłem, że zwyczajnie mam pecha, na mnie trafiło, zdarza się. Jednak po czasie stwierdzam, że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Może po kolei. Dosłownie ciężko jest zaplanować dalszy proces leczenia, ponieważ moje wizyty są nagminnie przekładane. Pal licho jak jest to kilka dni różnicy w okresie miesiąca, ale w moim przypadku (korona) trzy wizyty z sześciu zostały przełożone a zaproponowany nowy termin leczenia kanałowego kolidował z wizytami u kolejnego specjalisty. Wizyta z odbudową też została przełożona i nowy termin oczywiście kolidował z kolejną wizytą. Przyznam szczerze jak bym nie naciskał, to temat nie został by dowieziony, na szczęście się udało. Wczoraj otrzymałem telefon, że moja majowa wizyta zostaje odwołana a zaproponowane dwa terminy (ponad miesiąc później) kolidują mi z planem założenia aparatu ortodontycznego. To jeszcze nie koniec, dziś została przesunięta moja czerwcowa wizyta, na szczęście różnica jest niewielka, więc to nie jest problem, jednak pokazuje w jaki sposób jest prowadzona organizacja w klinice. Wiem, że nie jestem jedynym odosobnionym przypadkiem, bo przed leczeniem kanałowym facet przyszedł z podobnym problemem (dostał odroczenie na 1,5 miesiąca) i nie pomogły tłumaczenia, że ma trzy wizyty pod rząd i ma już założony opatrunek i powinien kontynuować leczenie zgodnie ze sztuką. Również byłem świadkiem rozmowy i zagubionej "pracy" jednego z pacjentów, z winy osoby przyjmującej dostawę do kliniki od Pana "Ząbka". Nadmienię, że ów pacjent na darmo pojawił się w klinice dwukrotnie a personel medyczny musiał spędzić dodatkowy czas w sobotę by zakończyć leczenie.
Jeszcze są takie kwestie, że praktycznie przy każdym robionym zdjęciu RTG personel musi zostać z pacjentem podczas procesu naświetlania ponieważ aparat samoczynnie się opuszcza pod swoim ciężarem i zdjęcia wychodzą niewyraźne lub przesunięte. Poprawcie to w końcu dla zdrowia Waszego personelu oraz swoich pacjentów.
Przychodząc tu człowiek wyjdzie zawsze zadowolony ;) duży plus za to że czynne non stop lekarze znają się na rzeczy ;)panie w recepcji uprzejme nigdy nie było problemu z terminem generalnie polecam każdemu ;)
Zgłosiłam się z zębem do wyrwania który bardzo boli , Pani zaproponowała mi jutrzejszy dzień, bardzo szybko jak na NFZ, jestem miło zaskoczona. Zobaczymy jak dalej pójdzie z wyrwaniem.
Zdecydowanie NIE POLECAM. Zarejestrowałam się online, a po przyjściu do lecznicy usłyszałam, że nie jestem zarejestrowana i mogą mi zaproponować inny termin oraz że aby się umówić trzeba zadzwonić. Wspomnę jeszcze, że nikt oczywiście nie odbiera telefonu :)
Jestem bardzo zadowolony z wizyty. Bolał mnie ząb dwie doby I miałem go wyrwać ale Pan stomatolog stwierdził że da się go uratować . Podejście bardzo profesjonalne.