Przychodzę do tej przychodni z moim Tatą i muszę przyznać że jest to najgorsza przychodnia jaką znam . Ciągłe opóźnienia,bardzo niemiła obsługa pani w rejestracji opryskliwe odpowiada pacjentom na pytania , bardzo nie miła atmosfera w całej przychodni i te obowiązkowe ochraniacze na buty czy to jest legalne ?!nigdy nie skorzystam więcej z usług tej placówki i nikomu nie polecam !!!!
Oceniam ortodontę. Pani bardzo miła. Ma świetne podejście do dzieci. Przenieśliśmy się tu z Ursynowa z Corten Medic, gdzie pan ortodonta był bardzo gburowaty i nieprzyjemny, i dzieci się go bały. Tu o niebo lepiej. Nieodległe terminy. Polecam.
Dzisiaj o 20:00 przyszłam z mamą do kliniki (nie da się dodzwonić). Ma stan zapalny zęba pod mostem i spuchniętą połowę twarzy. Ból jest nie do zniesienia, łzy lecą... W recepcji przyszła pani z pytaniem do lekarza, czy się tym zajmie. Wyszła z odpowiedzią, że z takim problemem trzeba planować wizytę w dzień, a w nocy lekarz nie będzie się bawił z mamą przez półtorej godziny...
Przepraszam, ale mama jakoś nie mogła zaplanować, kiedy jej ząb się zagoi!!!
Zgroza!!! Nie polecam!!!
Klinika Stomatologia 24 na Sobieskiego została przyjęta bez problemu.
Brudno, pleść na suficie i w łazience i nie sterylnie. Dodzwonić się do rejestracji w celu zapisania się na prywatną wizytę nie możliwe, bo po przejściu przez elektryczną sekretarkę, obsługa się rozłącza. Za 10 razem się dodzwoniłam, aby niesympatyczna Pani w recepcji mi powiedziała, że lekarz nie przysługuje w czwartek, a sama byłam u tego lekarza, 2 tygodnie wcześniej właśnie w czwartek. (Spoiler marnując czas na dojazd do pseudo lecznicy, dowiedziałam że lekarz jednak w czwartek przyjmuje). A co do lekarzy to gorzej niż tragedia, student pierwszego roku mają więcej wiedzy niż oni. Przychodzisz na wizytę (prywatną) z półrocznym terminem oczekiwania i mówią, przyjdź za tydzień. Do zapłaty 250 zł. Mija tydzień i znowu 250zl nic nie mogę zrobić, zobaczmy może się samo naprawi. Jak wreszcie coś zrobili, to po miesięcu (30 dniach) odpada i trzeba zrobić na nowo i do zapłaty 650 zł. Zero czegoś takiego jak gwarancja czy naprawienie w ramach awarii. I tak przychodź co miesiąc i płać 650 zł.
Wolę iść do miejsca gdzie z szacunkiem podchodzą do swojej pracy, a nie tylko liczyć kase bo za 3 minuty roboty się liczą sobie minimum 250 zł. Skąd te ceny, skoro płaci się tak cholernie wysokie ceny, a ani wiedzy ani sterylności, nawet miejsc do siedzenia, a opóźnienie do lekarza i wchodzenie bez koleiki gdzie inni pacjenci czekają po 45 minut (na porządku dziennym) i stój dalej aż lekarz kawke sobie wypije i porozmawia z asystentką.
Przyszliśmy z dzieckiem późnym wieczorem po pomoc doraźną w związku z podejrzeniem zwichnięcia zęba. Zostaliśmy mile i profesjonalnie obsłużeni. Dziękujemy.
Byłem na pogotowiu 1 maja po 22 z zerwanym aparatem dentystycznym. Pan bardzo dobrze się tym zajął, naprawił do czasu kolejnej wizyty u ortodonty. Polecam.
Polecam, miałam usuwane dwie ósemki w ramach NFZ, sympatyczna atmosfera w rejestracji i gabinecie, sprawnie i fachowo :) Oczekiwanie na termin w ramach funduszu 3 miesiące nie jest długim czasem przy napewno ogromnej ilości chętnych osób więc nie rozumiem takich komentarzy
Z całego serca polecam Panią Olgę Vinogradovą! To niezwykle profesjonalna, dokładna i troskliwa stomatolog. Podczas wizyty czułem się komfortowo i bezpiecznie, ponieważ Pani Olga wszystko dokładnie wyjaśnia i ma bardzo delikatne podejście do pacjenta. Zabieg przebiegł bezboleśnie, a efekty są rewelacyjne! Widać, że to lekarz z pasją i dużym doświadczeniem. Dziękuję pięknie za świetną opiekę i na pewno wrócę ponownie.
Usuwam poprzednią opinię, ponieważ nie mam jak się odnieść do Państwa odpowiedzi w której zarzuca mi się przeklinanie, serio? W poczekalni pełnej dzieci?? Nadal utrzymuję opinie negatywną jeśli chodzi o panią w recepcji. Zero empatii i zrozumienia. Owszem, pomylilam godzinę, co przyznałam, wspomniałam że aparat jest zepsuty i zależy mi tylko żeby ktoś na niego zerknął bo uwiera dziecko, myślę że to mogłoby zająć 5 minut, a jesli nie, spokojnie umowiłabym kolejny termin. Pani w rejestracji była, nie pierwszy już raz, bardzo nieprzyjemna. Myślę że trzeba mieć jednak jakieś umiejętności żeby pracować z klientem na " pierwszej linii". Odnośnie Pani Doktor, zawsze miło i przyjemnie. Ale przejście przez rejestrację to zawsze " przygoda".
Zapisy na NFZ to pic na wodę. Dzwoniłem 4 razy i byłem osobiście w różnych odstępach w przeciągu 2 miesięcy. Albo nie wiedzą kiedy zapisy się zaczynają albo nie odbierają. Wprowadzanie w błąd pacjenta.
Znieczuelnie zostało źle wprowadzone po wyrwaniu zeba ,widzę że nie tylko ja miałam taka sytuację w obrębie 2 tygodni temu, po wyrwaniu zrobiły się dość spore powikłania przez co mój stan dopiero wraca do normy, czy tutaj wrócę, raczej nie była to moja pierwsza wizyta i napewno ostatnia ,zapłaciłam 600 zł za wyrwanie zeba, tak naprawdę mogłam go wyrwać w lepszych warunkach, nie jest też dla mnie normalne płacąc tak wysoka cenę abym przy znieczuelniu została wyproszona na korytarz a lekarz w tym czasie przyja dwóch innych pacjentów więc ciężko mówić również o higienie czy przygotowaniu stanowiska dla pacjenta z starannością.