To nachalni oszuści, gromadzący nielegalnie nasze dane, wyłudzający kolejne, przestrzegam. Na pytanie skąd mają mój adres pesel nazwisko- pracownica mętnie tłumaczy że "z różnych źródeł, od samorządu", na prośbę o wykreślenie danych i podanie kontaktu do inspektora mam podać swojego maila(sic!) a nazwiska inspektora RODO nie mogą podać bo?? Tak jest, ochrona danych i mają zakaz- w każdej firmie gromadzącej dane jest obowiązek podania takiej osoby i kontaktu do niej; po kolejnych tel twierdzą że łączą z kierownikiem i się rozłączają. Kolejnych połączeń z danego numeru nie odbierają. W liście wysłanym straszą "codziennie umiera 25 Polek", wytłuszczonym drukiem "wykonanie badania jest pani obowiązkiem", "ze swoich własnych środków finansowych wysłaliśmy ten list"- bzdura, list o który nikt ich nie prosił, nie udostępnił danych, wysyłają za dotacje z 2 programów unijnych i dotacji państwowej 660 tys w ubiegłym i 33tys obecnym roku. List dotyczący mammografii ma uwiarygodnić mąż właścicielki który jest...? Lekarzem? Onkologiem? Nie! Psychologiem! Pomijając że to idiotyczne, to nieetyczne- psycholog jest zawodem zaufania publicznego i temu panu powinno sie odebrać uprawnienia zawodowe. Firma nadaje się do sądu. Doradzam składanie skarg do nfz i urzędu ochrony danych, od razu rozmowy przez adwokata.
Firma/instytucja niegodna polecenia. Osoba umówiona na konkretną godzinę (również po wcześniejszym potwierdzeniu wizyty i otrzymaniu informacji zwrotnej co należy mieć przygotowane na badanie) po przyjeździe na miejsce nie zastaje mammobusa ponieważ odjechał on godzinę wcześniej.
Natrętna firma, która pomimo moich już 5 próśb o wykreślenie moich danych i nie dzwonienie do mnie - dalej to robi. Panie z call Center za każdym razem naciskają w agresywny sposób na mnie.... A dziś dostałam list, który w pierwszym już zdaniu próbuje mnie zastraszyć:
"Codziennie w Polsce z powodu raka piersi umiera 25 polek"
Nie życzę sobie. Jestem pod stałą opieką lekarską i na pewno nie skorzystam z Waszych usług.... nie zasługujecie na to!!!!
Praca z różnymi ludźmi, nigdy nie wiadomo kto odbierze telefon z drugiej strony, ale ogółem w porządku. Nie naciąga się ludzi, więc jest satysfakcja, że wręcz przeciwnie chce się im pomóc, a jednocześnie i zarobić można. Mi to odpowiada, swoją drogą dobra praca dla studenta
To czy firma jest dobra czy nie szybko można poznać, wszystko wyjdzie na jaw. Wobec pracy w genevie miałam spore oczekiwania i bałam się, że bańska pryśnie, jak się okazało niepotrzebnie. Świetni ludzie, rozsądne warunki i praca, gdzie każdy ma do każdego szacunek.
Dla mnie super! Warunki przyzwoite, jedne z lepszych call centre w jakim pracowałam. Jeśli chodzi o wynagrodzenie to mi odpowiada, zawsze w terminie na koncie.
Praca rozwojowa, angażując się można zajść daleko. Firma docenia pracowitych ludzi. Warunki pracy również bez zarzutów, myślę, że wiele ludzi chciałoby to co mamy my i dla nas jest codziennością. Czasem trzeba umieć docenić to co sie ma.
Natretne call center mammograficzne. Na prośbę o usunięcie moich danych osobowych i skorzystania przeze mnie z prawa do bycia zapomnianym wg przepisów rozporządzenia o ochronie danych osobowych, pani po drugiej stronie słuchawki odpowiedziała mi wprowadzajac w błąd, że takie prawo mi nie przysługuje. W związku z tym sprawę kieruje do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Życzę pasma dalszych sukcesów ekonomicznych w.w. spółki.