W dniu dzisiejszym , to jest 30.05.2025 o godz. 14:00 miałam zaproszenie na mammograf mobilny w miejscowości Ostróda przy ulicy Mickiewicza 17A, który obsługiwała Wasza firma. Stawiłam się o wskazanej godzinie z 10 minutowym wyprzedzeniem, no i trafiłam na przerwę, więc grzecznie poczekałam do godziny 14:00. Razem ze mną czekały 2 panie emerytki. Po otwarciu mammobusa przez Pana Technika- nazwiska nie znam, ponieważ się nie przedstawił, ani nie miał identyfikatora- zostałyśmy przepytane na które godziny mamy wyznaczone wizyty. Starsza pani, która czekała na zewnątrz już ok. 1 godziny zapomniała godziny swojej wizyty i nie miała telefonu żeby to sprawdzić. Pan Technik, bardzo nieuprzejmie ją potraktował twierdząc, że takie rzeczy powinna wiedzieć.Poprosiłam go żeby zmienił ton i był bardziej wyrozumiały, a na moją uwagę cze nie można tego sprawdzić w grafiku, stwierdził bardzo nieuprzejmie, że nie jest to jego obowiązkiem. W związku z powyższym odstąpiłam starszej Pani swój termin, a z Panem Technikiem pożegnałam się, ponieważ na starcie okazała się arogancki i nieuprzejmy, dlatego nie miałam już ochoty być przez Niego badana.
Podejrzewam, że dalej byłoby tylko gorzej. Miałam wrażenie, że pracuje tam za karę i firma mu nie płaci za Jego czas pracy. Czy naprawdę nie można być dla innych trochę empatycznym, tym bardziej, że badanie samo w sobie jest stresujące i mało komfortowe?
Badanie przeprowadzone w mega nerwowej atmosferze, obsługujący urządzenie protekcjonalnie traktuje kobiety, głównie starsze panie, po zwróceniu uwagi, zaczyna mnie szarpać w trakcie badania twierdząc, że nie współpracuję. Absolutnie nie polecam.
Nie życzę sobie korespondencji z waszej firmy. Kto sprzedał wam moje dane? Co z rzekomym RODO? Dlaczego nie podajecie e-maila abym mogła nakazać wam usunąć moje dane z waszych baz.
Obsługiwała mnie młoda,bardzo rzeczowa osoba, brakowało może trochę uśmiechu,z jej strony,ale przecież,to nie casting.Wynik dostałam,trzy dni później.Żadnych uchybień,wszystko w porządku.Polecam.
Byłam na badaniu mammograficznym w mammobusie 14.02.2025 w miejscowości Teresin. Bardzo nieprzyjemny Pan wykonujący badanie. Zachowywał się jakby był tam za karę. Głos podnoszony do krzyku...nogi razem! stać prosto! nie ruszać się! krzywo stoi! nie słyszy ?!...ton , teksty i uwagi jak w jakimś obozie. Oprócz umiejętności technicznych przydałyby się jeszcze nauki z czegoś takiego jak kultura osobista.
Zadzwonili że mammobus bedzie stal w innym miejscu niz zazwyczaj ,udalam sie pod wskazany adres a tam nikogo nie bylo...żałuję ze nie przeczytalam opinii o tej firmie zanim zarejestrowalam sie na badanie. Robią ludzi w ...dramt i zenada
Dzień dobry, dziś poddałam się mammografii w mammobusie w Gdyni przy ul. Hutniczej. Już dawno nie przeżyłam czegoś tak bardzo frustrującego! Pan wykonujący badanie był niesympatyczny i mocno okazywał swoje zniecierpliwienie. A zniecierpliwiło go moje zachowanie np. uniesienie ręki w momencie., kiedy trzeba było ją opuścić. Tłumaczyłam panu, że ja to robię raz na dwa lata, więc nie pamiętam szczegółów. Najpewniej pan wykonuje badania wielokrotnie, codziennie przez całe miesiące a może nawet lata, w związku z czym zna procedurę na pamięć. Rozumiem, że to może być nudne, ale to nie powód, żeby traktować pacjentki niekulturalnie i bez szacunku. Szczytem niewłaściwego zachowania była dyskusja na temat jego zachowania i dopytywanie, czy chcę przerwać badanie. Nadmieniam, że podczas całego zajścia stałam przed panem (technikiem?) bez górnej części garderoby, również bielizny. To było bardzo poniżające! Uważam, że to skandal, żeby w miejscu, gdzie należy zapewnić pacjentkom komfort i poczucie bezpieczeństwa, zatrudnić osobę tak niesympatyczną, nieempatyczną i arogancką. Sama tez pracuję w instytucji, która świadczy nieodpłatną pomoc mieszkańcom Gdyni, i nigdy nie widziałam tak podmiotowego traktowania ludzi. Życzę Wszystkim zadowolenia z opieki medycznej i nie tylko...
Czy można zrobić mammografia w 3 minuty- pan robiący to badanie wczoraj w Gdyni pokazał , że da radę, zostawiając przy tym nie zatarte wrażenie, jak bardzo nie szanuje badanych, arogancja , durne teksty pod adresem badanej, no nie spodziewałam się. Może dajcie nowym pracownikom umowy o pracę, będą szanować badane kobiety. Badanie było wykonane w takim pośpiechu, w jakimś szale dokończenia produkcji, że nie może być rzetelne. NFZ musi wiedzieć jak marnotrawią pieniądze podatników
Badanie mammograficzne z dn. 08.11.2024r., w Pucku. Pan obsługujący mammobus bardzo nie uprzejmy, popędzający,robiący głupie miny jak pomogłam mamie wstać z ławki w poczekalni. Powinien zostać zwolniony z pracy.!!! Ja rozumiem,że można mieć zły dzień, ale nie wywalać swoją frustrację na innych. Moja mama jest niepełnosprawna i potrzebuje więcej czasu a głupie teksty typu,żeby sobie iść po skierowanie na USG piersi skoro nie może szybko zmienić pozycji - nie jest na miejscu. A w dodatku wydarł sie na dworze,że nikt nie wchodzi, a pani przed mną mowiła,że na nią też naskoczył, że ma przerwę więc czekała aż ją zawoła. Do sedna. Mama choruję 10 lat i nigdy nie było problemu z wykonaniem mammografi. Wręcz przeciwnie. 2 lata temu była pani i naprawdę jej zależało aby to badanie było wykonane i zawsze się udało. Tylko tym razem jakieś akcje i dziwne zagrywki. Reasumując, jeśli pan to czyta to proszę spojrzeć na siebie w lustro.
Dzisiaj miałam mammografię na Lindego 20 w Warszawie i bardzo jestem niezadowolona Pani która wykonywała mammografię była bardzo niemiła, chamskie uwagi ,poczułam się poniżona wychodząc podziękowałam chociaż ta Pani nie zasłużyła na podziękowanie
Badania jeszcze nie miałam ale od razu mi powiedziano że mam mieć skierowanie na badanie które kosztuje 160 zł ..ok koszt rozumiem bo nie mam 40stki ale skierowanie? Do płatnego badania?
Tuchola badanie 07.10.24. Pani przemiła, fantastyczna. Szybko i sprawnie. Zawsze trochę boli ale do wytrzymania. Takiej obsługi życzę wszystkim zawsze i wszędzie. Dziękuję
Przed chwilą rozmawiałam z panią z Geneva Trust, która znała moje dane personalne, chociaż nigdy wcześniej nie miałam kontaktu z tą firmą. Ewidentnie handlują danymi ludzi, co bardzo źle o nich świadczy. Szemrana instytucja.
Mammografia w Koniecpolu koło Przychodni dnia 14 sierpnia 2024r, pani nieuprzejma ,tak mnie poganiała,że nie wiem czy 5 minut tam byłam, a pisze w zaproszeniu,że badanie trwa 20 minut.Jeszcze zwracała się,,Obrócić się, opuścić ręce "jak za PRL-u, jakby była tam za karę,a przecież tak trudno o taką pracę.Ściskała tak mocno tą maszyną,nawet nie zainteresowała się ,czy boli.Było to moje pierwsze badanie, a pozostało niedowierzanie,że taki ktoś niemiły tam pracuje, zniechęcający pacjentów.