Odradzam wszystkim. Nie podpisujcie z nimi umowy bo narażacie się na wysokie kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Wszystko jest tak skonstruowane, żeby klient w razie odejścia był uwalony
Oszuści !! Jestem klientem Fortum nadal bo mam umowę na 3 lata. Jak przechodziłem do nich otrzymałem rabat od ceny z ich cennika. Cena była niższa niż u konkurencji. Kiedy gaz poszedł w górę podnieśli cenę w cenniku. Teraz jak gaz staniał zamiast obniżyć cenę w cenniku do którego wyliczana jest moja umowa stworzyli alternatywny (inny cennik) który jest dostępny dla nowych klientów z cena kilkukrotnie niższą 0,19 zł netto/kwh. Obecnie płace 1,08 zł/netto/kwh bez przesyłu to jest 14,61 brutto / m3. Pani w BOK powiedziała że nie idzie tego zmienić chyba że podpisze z nimi aneks na koleje kila lat. Jak powiedziałem że mnie oszukali tworząc inny cennik powiedział że taka jest polityka firmy.
Osoby obsługujące infolinię - kompletna niekompetencja, nie potrafiące obsługiwać telefonu - dwukrotnie kontaktowalem się z Panią, po oczekiwaniu 20 min w kolejce i usłyszałem, dwukrotnie to samo, że Pani połączy mnie z działem rozliczeń. Po tych słowach Pani dwukrotnie rozłączyła połączenie. Taki standard obsługi był dobry w latach 90 a nie teraz. Skandal.
Bardzo pomocne podejście do klienta. Rzeczowo wytłumaczone wszelkie pytania odnośnie sprzedaży energii. Udzielona pomoc w rozwiązaniu problemów z "państwowym" dystrybutorem energii.
Przedstawiciele to porażka. Jak im nie wyjdzie sprawa z klientem, to się strasznie irytują. Potem wystawiają negatywne komentarze w internecie tym firmom które się nie dały nakręcić. Która szanującą się firmą chodzi po domach czy firmach.
Oszuści, podają się za firmę dostarczajacą energię dla wszystkich dystrybutorów, umawiają się na weryfikację parametrów etc niby jako zwierzchnik Energa Dystrybucja. Wykonałam telefon do Energii a ta o niczym nie wie. Uważajcie na manipulacje Fortum.
Najgorsza firma dostawy prądu, jaką mam okazję obserwować w swoim życiu,a trochę już tu żyje! Przyglądam się i obserwuje, całą tą porażkę ,przez którą przechodzi moja kuzynka od poniedziałku. Został odłączony jej rano prąd,pomimo natychmiastowego uregulowania należności , wysłania potwierdzenia. Okazało się że,pani z infolinii ja po prostu oszukała! Mówiąc że,wysyłając potwierdzenie na meila,natychmiastowo to przyspieszy procedurę dostawy prądu ,nie później niż, do 24h. Po czym tego samego dnia,inna już pani , informuję,że jest to,kompletna bzdura, ponieważ u nich ta procedura trwa do 3dni! Na drugi dzień (wtorek) zaś okazało się , że ponowne dostarczenie prądu przejęła energya. Po kolejnym kontakcie telefonicznym,już do placówki zajmującej się tym zleceniem,dowiaduje się ,że ten proces może trwać do 48h. dziś mija 4 dzień bez prądu , wykonane 4polaczenia na infolinię,od 8 rano czekając na montera,oraz zostawiając drzwi wejściowe nie zamknięte,ze względu że,wcześniej pani na knfo, oznajmiła że,rzekomo dnia wczorajszego monter był pod adresem , ale dostęp do licznika był nie możliwy z powodu zamkniętych drzwi,dziś 4dzien ,3 osoby będące cały dzień w domu,czekając od 8 na prąd ,godzina 14;20 kolejny telefon,a tam szok,oznajmienie że ,owy pan rzekomo dziś również był, pozostając również zamknięte drzwi,a to bzdura! Kłamstwo tak perfidne jak cała forma,wiedząc i słysząc jak wygląda sytuacja,że w domu od 4 dni nie ma prądu z przedłużeniem tylko i wyłącznie z ich winy i kładzenia na ludzi lachy. Mając informacje że,w domu jest osobą niepełnosprawna,chora i dzieci!! Beznadzieja!!!!!!
Czy tam naprawdę na infolinii pracuje tylko jedna osoba czy o co chodzi? Będąc ósmym w kolejce na starcie połączenia, po 52 minutach jestem trzeci w kolejce - kpina z klientów
Dziękuję bardzo firmie za pomoc. Miałam już zamykać działalność, ale z pomocą przyszła mi pani z Wrocławia. Bardzo polecam. Świetny kontakt z opiekunem.