Po wypowiedzeniu umowy, firma będąca podwykonawcą (!) Elavonu przysłała wezwanie do zapłaty z należnościami, które niezwłocznie opłaciłem. Pomimo rozliczenia się z tą pseudo firmą, po 3 dniach przyszło znów wezwanie do zapłaty.... za kolejne 5 dni znów wezwanie do zapłaty .... i za kolejne 6 dni znów wezwanie do zapłaty. Czy to już nękanie - artykuł 190a Kodeksu Karnego?
Stanowczo odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą.
Nie polecam, wielki negatyw za dział windykacji. Wezwanie do zapłaty to powinna być druga nazwa tej firmy .Faktury opłacane przed czasem ale wezwanie do zapłaty musi być .Minus za elavonconnect same z nią problemy.
Wszystko fajnie na początku, potem utrudnione kontakty, nawet godziny pracy na stronie nie aktualizowane (dział windykacyjny ma podane złe godziny i wręcz zaznaczone że pracują w soboty - gdzie realnie nie pracują) i pretensja bo jak ktoś może nie wiedzieć. Zamknięcie firmy, zmiana adresu (wydzwaniałem kilkukrotnie w tej sprawie), nagle na maila dostałem wezwanie zapłaty od firmy windykacyjnej. Zero maili od elavonu, zero czegokolwiek, ot faktura miała iść na stary adres - nie dotarła do mnie - to mój problem przecież - cyk firma windykacyjna. Za 88zł. Śmiech. Po zwróceniu uwagi, że nie mogłem zapłacić faktury bo JEJ NIE DOSTAŁEM I NIE BYŁEM O NIEJ ŚWIADOMY BO NIKT NIE RACZYŁ MI POWIEDZIEĆ - nagle dostaje dwa maile z fakturą w załączniku. Można? można.
Dział techniczny do rany przyłóż i naprawdę złote chłopy, reszta tragiczna.
Nie ma jak dać zero zatem jedna gwiazdka. Firma wyłudza pieniądze nie uznając że działalność jest zamknięta żąda kolejnych wpłat. Obrzydliwa firma ! Nigdy nie zawierajcie z nimi umów !
Fatalna firma, pół roku temu wypowiedzieliśmy umowę na terminal płatniczy, do tej pory terminal leży u nas a oni przysyłają kolejne faktury i niby jakieś zaległości na naszym koncie. W zeszłym miesiącu 220zl , teraz jeszcze 130zl.
Rezygnuje z elavonu , bo są DRODZY. Kolosalne procenty za obsługę płatności, opłaca za rejestracje i wisienka na torcie miesięczne faktury za to ,że jest się ich klientem. Wybieram inna konkurencyjna ofertę
Katastrofa od stycznia próbuje rozwiązać umowę z firmą Elavon ,każda rozmowa z konsultantka kończy się tak jakby pani nie wiedziała o czym mówię , email z potwierdzeniem zamknięcia punktu wysłany,a po 3 miesiącach przychodzi rachunek do zapłaty na jakąś dziwną sumę ,z kim tu rozmawiać, oszustwo mówiono że jak zamykasz działalność to bez problemu rozwiążą umowę a tu szok.
Naprawdę nie mam pojęcia jak firma z tak fatalnym podejściem do klienta może utrzymać się jeszcze na rynku, to dosłownie jakiś żart i paradoks. Elavon to FATALNY podmiot, nikomu nie polecam jakiegokolwiek kontaktu z tą instytucją. Jedna gwiazdka to zdecydowanie zbyt dużo.
Za 0.03 grosza zadłużenia na koncie, o którym nikt mnie nie poinformował zostało na stałe zamknięte konto w moim sklepie internetowym, co sparaliżowało płatności od moich kontrahentów. Po 4 miesiącach konto nadal jest zamkniętę mimo, że Elavon przyznał się do błędu i niedopatrzenia....SZOK!
Ciągłe wymyślanie nowych opłat certyfikatów i innych głupot.
Terminal nie działa od środy , wymiana do 2 dni roboczych. Straty z racji nie działającego terminala 4 tys zł. Oczywiście mamy poniedziałek a terminal nie został nawet do mnie wysłany.
Przestrzegam przed tą firmą, której działalność nosi znamiona organizacji przestępczej. Zrezygnowałem z ich usług 3 miesiące temu gdyż jest to najdroższa firma na rynku a opłaty astronomiczne. Teraz borykam się z ich zemstą w postaci wezwań do zapłaty pomimo że wszystkie płatności były na bieżąco regulowane. Dla świętego spokoju zapłaciłem kwotę 104zł widoczną na wezwaniu pomimo iż im się to nie należało i nie było wyjaśnione z czego ta zaległość powstała. Po kilku dniach otrzymałem od nich na konto zwrot tej kwoty. Dziś otrzymałem kolejne pilne wezwanie do zapłaty 104zł. Zadzwoniłem na infolinię celem wyjaśnienia sprawy. Niestety pracownik nie mógł mi odpowiedzieć skąd ta zaległość, gdyż nie mógł mnie zweryfikować z powodu nieaktualnego nr dowodu osobistego (który stracił ważność rok wcześniej i mam już nowy). To jest jakaś kpina. Teraz pozostaje tylko walka w sądzie.
Od 2015 r. związani jesteśmy z firmą Elavon w zakresie prowadzenia obsługi bezgotówkowej, tj. realizacji płatności bezgotówkowych w naszych urządzeniach i Punktach Obsługi Klienta.
Współpraca przebiega w sposób niezakłócony i sprawnie. Dzięki tej współpracy korzystamy z najnowszych technologi. Świadczą o tym kolejne przedłużane kontrakty. Ostatnio w miesiącu lipcu zawarty został nowy kontrakt. Utrzymany jest stały kontakt za naszym opiekunem Panem Robertem, który służy pomocą w razie naszych pytań dotyczących bieżącego rozliczania, raportowania, funkcjonowania portalu klienta, itp. Ponadto opiekun informuje nas na bieżąco o aktualnych zmianach prawnych, które mogą wpłynąć na naszą współpracę, co jest bardzo istotne do celów decyzyjnych. Wszelkie sprawy związane z wyjaśnieniem reklamacji czy jakiekolwiek wątpliwości są rozwiązywane na bieżąco, po ich zgłoszeniu. W związku z takim profesjonalnym podejściem, ZDZiT sprawnie obsługuje zgłaszane reklamacje, co wpływa na nasz wizerunek jaki i operatora.
Dostarczone systemy pozwalają nam bieżące śledzenie operacji zachodzących na naszych urządzeniach. Są czytelne i w dużym stopniu intuicyjne. W przypadku jakichkolwiek pytań, Pan Robert służy pomocą.
Krótko mówiąc - nie polecam, a nawet odradzam. Totalny chaos i dezinformacja!!
Ponad miesiąc czekania na certyfikację, która jak się okazała nie jest wymagana w moim przypadku (SoftPos na telefon). Zero informacji na ten temat.
Po kilku próbach kontaktu usłyszałam "może Pani już korzystać z aplikacji", tylko pytam jakiej?? Nikt nie poinformował jak się nazywa, jak się logować itp. Na infolinii panie nie wiedziały jak mi pomóc. To kto ma wiedzieć?
A co najlepsze, na koniec i tak się okazało, że proponowano mi Softpos tylko na Android - na Iphone nie można zainstalować. O czym mnie nikt nie poinformował!!! W sumie 2 miesiące czekania na nic. Nie polecam!
Mimo opłaconych faktur nękają firmy - swoich klientów przez swoją firmę windykacyjną.
Reklamacja, odpowiedź na nią ma trwać 14 dni. A możliwości płacenia przez klientów sklepu są zablokowane. Windykator do, którego dzwoniłem zignorował moją sprawę i był zajęty oglądaniem ,, czegoś,, zapewne na komputerze, bo odgłosy z pomieszczenia były głośniejsze niż jego głos.
Sprawy ze mną nie wyjaśnił i nie zainteresował się nią. Żenada.
Chamstwo w postępowaniu Ekavon i ich firmy windykacyjnej. Sprawa zdecydowanie do rozgłośnienia w mediach i urzędach.
Fakturę zapłaciłem 10. Czerwca, a możliwość płatności za pośrednictwem Elavon zablokowano mi 20. Czerwca z powodu nie zapłacenia tej faktury.
Uważajcie, przy dużych obrotach może taka praktyka wyłożyć każdą firmę.
Zdecydowanie nie polecam tego pośrednika płatności Elavon.
Współpracując z firmą Elavon potrzeba liczyć się, że swoich praw dochodzić będziecie jako właściciele firm w sądzie.
Ja to zrobię.
Jak są poszkodowani proponuje zbiorowy wniosek do sądu przeciwko praktykom firmy Elavon.