Dziś miałam przyjemność korzystać z pomocy udzielanej przez Panią Marię z Elavon. Bardzo sympatyczna Pani, spokojne wysłuchała z czym mam problem i bardzo konkretnie udzieliła pomocy. Wiedziała jaki może być powód mojego problemu i w dosłownie w kilka chwil go rozwiązała. Dzwoniłam wcześniej z tym problemem do innego Pana, który chciał pomóc ale poległ, stąd mój drugi telefon i Pani Maria.
Dokładnie głupia firma Zadzwoniłem na numer informacyjny, nie kończę tematów, a z drugiej strony kobiety mi powiedziały, że nie rozumie i ucięły mi telefon. Nigdy nie polecam
Ostatnia rzecz, która interesuje management Elavon - to komfort i wygoda współpracy ze swoimi klientami, czyli przedsiębiorcami, przez których Elavon zarabia na prowizjach.
Panel użytkownika - tragedia, nic nie można zrozumieć, interfejs zrobiony w ogóle nie intuicyjnie. Opłaty idą dosyć długo, czasami kilka dni, co czas jakieś "prace remontowe". Nie miałem jeszcze do czynienia w konkurentami Elavon w tej branży konkretnie w Polsce, ale to doświadczenie na pewno nie do powtórzenia. Niestety.
Bardzo dziękuję za pomoc pracownika Państwa firmy, który wykazał się wiedzą i profesjonalizmem zdecydowanie wykraczającym poza jego kompetencje. Zwracam się również o wyróżnienie tego pracownika za pełne poświęcenie, profesjonalizm oraz dołożenie wszelkich starań skutkujących do usunięcia awarii
TRAGEDIA, piszę po 5 maili bez żadnego odzewu, firma Tpay z która współpracują również wysyłała przypomnienia o skontaktowaniu się ze mną kilkukrotnie, odzewu 0. Straciłem przez Was już kilkunastu klientów
Nie polecam. Weryfikacja miała trwać 3 dni. po 9 dniach nadal żadnej informacji. W rozmowach telefonicznych z infolinią nikt nic nie wie. Co kontakt telefoniczny to inaczej mówią. Po 10 dniach (bez żadnej informacji, sam musiałem interweniować by cokolwiek się dowiedzieć) Wniosek został odrzucony bez podania jakiegokolwiek powodu. Ta firma to jakaś kpina! Nie polecam korzystania z ich usług.
Dzwonie i pytań się jegomościa, a może to była jakaś sztuczna "intelygencja" mówię że się terminal zawiesza i są problemy a ten Baran po 10 min się pyta czy ja jestem klientem tej firmy
Ja się zapytałem czy myśli czy tylko czyta to co mu każą mówić w trudnych sytuacjach to się Baran jeden rozłączył
. Międzynarodowa firma szkoda gadać banda kreatywnych korposzczurów
Musiałem siedzieć przez godzinę, aby odpowiedzieć na twoje przypadkowe pytania. Nie muszę spędzać tyle czasu z innymi firmami. Nie jestem zadowolony z tej usługi.
Nie wiem dokładnie z którym konsultantem rozmawiałam, ale obsługa przemiła. Pan cierpliwy i pomocny, pomógł mi krok po kroku połączyć terminal z kasą fiskalną online. Mega obsługa! Polecam każdemu :)
Żenada firma która nie ma podstaw do blokowania środków a to robi najwyzsz czas na zmianę firmy. Osoby które tam pracują nie mają wogole żadnej wiedzy . Nie polecam
Jako obiekt hotelowy odradzamy współpracę z firmą Elavon.
Częste awarie urządzeń, brak pomocy opiekuna oraz centrum obsługi, doliczają dodatkowe opłaty za blokowanie środków na rachunku klienta + dodatkowe opłaty za certyfikaty bezpieczeństwa. Firma bardzo utrudnia rozwiązanie umowy.
wszystko jest piękne przed podpisaniem umowy, trzeba ją bardzo dokładnie czytać - kar jest od groma a w zamian najdroższa obsługa. Jest mnóstwo innych o wiele tańszych firm obsługujących terminale - a ich zasady są proste i czytelne. Nie chcę się rozpisywać o moim przypadku, bo jestem mocno przygnębiona karą jaką musiałam zapłacić za zerwanie umowy, choć miało być wszystko zgodnie z terminem wypowiedzenia.
Umowa od lipca, 3 terminale w tym czasie bo przychodziły niedziałające, gdy przyszła zmiana czasu i terminal nie przyjął transakcji, ale do kasy puścił informacje o transakcji to odzyskanie należności to godziny rozmów na infolinii po czym i tak z tego zrezygnowałem. Jedna pracownica mówi ze pieniądze przyjdą, jak nie przyszły to z pracownikiem złożony wniosek, który odrzucony a dziś rozmowa która doprowadziła do tego, ze muszę dzwonić po kilku infoliniach i załatwiać kody autoryzacji, znów wypełniać ten sam wniosek i liczyć ze pieniądze przyjdą. 0/10 nie polecam a umowę wypowiadam. Dramat
Nie polecam a wręcz odradzam. Rozwiązanie problemu na infolinii dosłownie graniczy z cudem ponieważ mam wrażenie, że nie pracuje tam żadna decyzyjna osoba, która ma jakikolwiek wpływ na ten bałagan. Przeklikują i sprawa „ załatwiona ”. To ile razy poświęciłam czas na rozwiązanie tego samego problemu kilka razy to jakieś nieporozumienie ze względu na problemy z systemem. Dodatkowo kontakt z „ opiekunem ” szybko się urwał po pozyskaniu kolejnego klienta.
Najgorsze na co się zdecydowałem w firmie. Na początku pięknie, ładnie, później chore stawki za prowizje, wynajem sprzętu. Jak zrezygnowałem zaczęli straszyć firmą windykacyjną, że nie zapłacone zadłużenie mimo tego, że wysyłane potwierdzenia przelewów. Niby temat załatwiony to 2-3 tygodnie później znów informacja o zadłużeniu na kwoty identyczne jak te wpłacone. Burdel w papierach i jak najdalej od tej firmy. Nie pozdrawiam.
Przez pół roku menedżer w mojej firmie poświęca średnio 2 godziny tygodniowo na wydzwanianie i wyjaśnianie błędnie działającego systemu. W kółko to samo, oddzwonimy, sporządzimy zestawienie, skorygujemy, uwzględnimy i nie dzieje się. Walka z wiatrakami. Z tego co widzę wszyscy inni użytkownicy mają ten sam problem. Co kilka tygodni nieuzasadnione wezwania do zapłaty wystawiane z automatu połączone z straszeniem o wyłączeniu terminala i odkręcenie tego przez kilkudziesięciominutowe rozmowy telefoniczne. żenujący fatalny poziom obsługi klienta.