Podmiot publiczny, a jak wiadomo wszystko co Państwowe jest do d****
- Brak możliwości kontaktu przez infolinię(wieczne nieodbieranie telefonów)
- Brak rozwiązania trywialnego problemu oraz kontaktu przez osoby obsługujące zgłoszenie - ciągła prokrastynacja (od 63dni)
- Dane zawarte w systemach zarządzanych przez Centralny Ośrodek Informatyki są nieaktualne i wprowadzają tylko i wyłącznie w błąd
- Aplikacja mObywatel jest tak niedopracowana, iż gdy wystąpi jakikolwiek błąd to Service Desk ma gotowe rozwiązanie „Proszę usunąć aplikację i zainstalować ponownie” - CYRK
Generalnie bardzo słaba obsługa podmiotów podległych w zakresie obsługi informatycznej. Pamiętam, że dawniej funkcjonowało to lepiej, chociażby pod tym względem, że pracowali również w weekendy - obecnie tylko od poniedziałku do piątku. Ostatecznie poradziłem sobie z niedawnym problemem samodzielnie. Jeżeli tak funkcjonuje rządowy Centralny Ośrodek Informatyki, to nie pytajcie jak funkcjonują pozostałe urzędy, szczególnie pod względem informatycznym...
Każda próba kontaktu w danej sprawie to otwarcie NOWEGO wniosku o usługę, w związku z czym niemożliwe jest dokończenie żadnej ze spraw. Mam w skrzyce mejlowej mnóstwo wiadomości z informacją o otwarciu nowego wniosku, a w uzasadnieniu "rozwiązania" widnieje puste pole - za każdym razem jest tak samo. Infolinia nie odpowiada, generalnie moje doświadczenie z COI nie jest udane, nigdy.