COI - Centralny Ośrodek Informatyki

38 ocen
Rafał Błaszczyk
16 styczeń 2024 11:20
Uwaga: usuwają nie przychylne opinie



Brak rozwiązywania zgłoszonych problemów, problem z numeracją SMSów jest z nami latami.

Infolinia w praktyce nie działa, można by tak wymieniać...

To wszystko przy systemie który jest krytyczny do kontaktu z urzędami dla wielu ludzi - zwłaszcza w okresie pandemii.



To jest w mojej opinii jasno świecący przykład dlaczego firmy nie powinny być państwowe.
pokaż więcej...
Konrad Ryczek
23 grudzień 2023 22:32
pokaż więcej...
Weronka G.
31 październik 2023 20:12
Instytucja, która łamie prawo cenzurując krytyczne wypowiedzi. Odpowiedzialna za opóźnienia wielomilionowych projektów. Odpowiedzialna m.in. za ostatni półdniowy black out kluczowych systemów informatycznych kraju.

Wstyd!
pokaż więcej...
Jacek Wrzodak
27 październik 2023 19:10
pokaż więcej...
Radek Kujda
03 październik 2023 22:17
Bardzo słabe produkty, bardzo słaba obsługa, a właściwie jej brak. Infolinia ? - nie da się dodzwonić, service desk ? - dwa tygodnie to za mało na odpowiedź... Do zaorania :-) Nie pozdrawiam.
pokaż więcej...
Maciej Świtkowski
10 wrzesień 2023 12:06
COI bardzo ważna instytucja wspierająca cyfryzację administracji publicznej
pokaż więcej...
E Gomez
06 wrzesień 2023 18:01
pokaż więcej...
Yevhenii Chystoklietov
03 lipiec 2023 20:09
pokaż więcej...
Jakub Dabrowski
28 czerwiec 2023 19:08
pokaż więcej...
ОЛЬГА ЛЕВЧУК
16 czerwiec 2023 21:04
pokaż więcej...
Waldemar Gregorczyk
14 czerwiec 2023 19:58
pokaż więcej...
Pawel Lesinski
27 maj 2023 13:50
pokaż więcej...
Michał S
11 kwiecień 2023 22:48
pokaż więcej...
Adrian Dubiel
22 marzec 2023 13:36
Podmiot publiczny, a jak wiadomo wszystko co Państwowe jest do d****

- Brak możliwości kontaktu przez infolinię(wieczne nieodbieranie telefonów)

- Brak rozwiązania trywialnego problemu oraz kontaktu przez osoby obsługujące zgłoszenie - ciągła prokrastynacja (od 63dni)

- Dane zawarte w systemach zarządzanych przez Centralny Ośrodek Informatyki są nieaktualne i wprowadzają tylko i wyłącznie w błąd

- Aplikacja mObywatel jest tak niedopracowana, iż gdy wystąpi jakikolwiek błąd to Service Desk ma gotowe rozwiązanie „Proszę usunąć aplikację i zainstalować ponownie” - CYRK
pokaż więcej...
K. K.
11 styczeń 2023 20:05
Miejsce bardzo przyjazne pracownikom :)
pokaż więcej...
Paweł Bytniewski
11 marzec 2022 13:09
Generalnie bardzo słaba obsługa podmiotów podległych w zakresie obsługi informatycznej. Pamiętam, że dawniej funkcjonowało to lepiej, chociażby pod tym względem, że pracowali również w weekendy - obecnie tylko od poniedziałku do piątku. Ostatecznie poradziłem sobie z niedawnym problemem samodzielnie. Jeżeli tak funkcjonuje rządowy Centralny Ośrodek Informatyki, to nie pytajcie jak funkcjonują pozostałe urzędy, szczególnie pod względem informatycznym...
pokaż więcej...
Michal Zywicki
27 listopad 2021 15:13
NIEAKTUALIZUJA DANYCH wpędzili mnie w problemy za granica. W urzędzie auto należy do mnie u nich NIE
pokaż więcej...
Karolina G
12 marzec 2021 17:07
Każda próba kontaktu w danej sprawie to otwarcie NOWEGO wniosku o usługę, w związku z czym niemożliwe jest dokończenie żadnej ze spraw. Mam w skrzyce mejlowej mnóstwo wiadomości z informacją o otwarciu nowego wniosku, a w uzasadnieniu "rozwiązania" widnieje puste pole - za każdym razem jest tak samo. Infolinia nie odpowiada, generalnie moje doświadczenie z COI nie jest udane, nigdy.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про COI - Centralny Ośrodek Informatyki

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії COI - Centralny Ośrodek Informatyki
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości