Nie wiem kto wystawia pozytywne opinie firmie która wyrzuca nasze pieniądze w nieudane projekty przy okazji karmiąc nimi pośredników... brak kompetencji i pralnia pieniędzy
Nie lubię pozostawiać negatywne komentarze o czymś albo o kimś, ale cóż, wszystko bywa w pierwszy raz w życiu. Miałem problem z prawem jazdy. Nie było go widać w systemie CEK. Na stronie gov.pl można było na spokojnie wysłać zgłoszenie dotyczące rozbieżności w informacji o prawku. Zrobiłem tak jak należało, opisałem w czym jest problem i co trzeba naprawić. Odpowiedź przyszła szybko, prawie za 10 minut. Pracownik się zdecydował ze nie ma żadnego problemu i nic nie będzie naprawiać, wysłał odpowiedź na maila z tym, no dobra nie ma problemu, zdarza się, może po prostu nie dokładnie sprawdził. Wysłałem drugie zgłoszenie, wtedy udało mi się dodzwonić się do konsultanta z COI, który powiedział w piątek ze w do poniedziałku wszystko już będzie poprawione i widoczne. W poniedziałek rano sprawdzałem widoczność mojego prawa jazdy i nic dalej nie było widoczne. Komunikat pokazywał brak mojego dokumentu w systemie. W pn znowu otrzymałem odpowiedz że nic nie jest do naprawy. Chciałem do nich zadzwonić ale jest tak wszystko ujowo zorganizowano ze można siedzieć i czekać na swoją kolejkę aż z półgodziny. Daje 1 gwiazdę tylko dlatego ze konsultant był spoko i chciał mi naprawdę pomoc. Z tydzień już nie mogę się zatrudnić w Bolt'ie.
Instytucja, która łamie prawo cenzurując krytyczne wypowiedzi. Odpowiedzialna za opóźnienia wielomilionowych projektów. Odpowiedzialna m.in. za ostatni półdniowy black out kluczowych systemów informatycznych kraju.
Bardzo słabe produkty, bardzo słaba obsługa, a właściwie jej brak. Infolinia ? - nie da się dodzwonić, service desk ? - dwa tygodnie to za mało na odpowiedź... Do zaorania :-) Nie pozdrawiam.
Podmiot publiczny, a jak wiadomo wszystko co Państwowe jest do d****
- Brak możliwości kontaktu przez infolinię(wieczne nieodbieranie telefonów)
- Brak rozwiązania trywialnego problemu oraz kontaktu przez osoby obsługujące zgłoszenie - ciągła prokrastynacja (od 63dni)
- Dane zawarte w systemach zarządzanych przez Centralny Ośrodek Informatyki są nieaktualne i wprowadzają tylko i wyłącznie w błąd
- Aplikacja mObywatel jest tak niedopracowana, iż gdy wystąpi jakikolwiek błąd to Service Desk ma gotowe rozwiązanie „Proszę usunąć aplikację i zainstalować ponownie” - CYRK