Jestem klientem wielu firm czy operatorów, ale żaden z nich nie jest tak upierdliwy jak Canal+. Pół roku przed końcem umowy zaczyna się nękanie telefonami z różnych numerów. Nie wystarczy wytłumaczenie raz czy 10, żeby zadzwonić przed końcem umowy. Nękanie odbywa się nawet po kilka razy w tygodniu. Z tego powodu nie przedłużam umowy, szukam innego dostawcy. Druga sprawa, że sygnał tv często zawiesza się na kilka sekund. Nie polecam
Fatalny sprzęt! Dekodery 4k żyją własnym życiem, zawieszają się, nie reagują, albo reagują źle - zmieniam program, robi ciszej, robię głośniej zmienia program. Zaniki dźwięku itp. I nie jest to wina baterii. Ileż można resetować? Piloty beznadziejne również pod względem ergonomiki - po ciemku nie wiadomo gdzie przód, gdzie tył. Ogólnie zawiodłem się. Pół roku przed końcem umowy już trują ucho telefonami. Na szczęście jeszcze tylko 3 miesiące tej szopki i rozwiązuję umowę. Adios!
Strona strasznie uboga w filmy, bardziej sie opłaca kupić poszczególne inne witryny z filmami, tutaj ciągle musisz cos dokupić żeby obejrzeć nawet jakiś stary film
Obsługa klienta tragedia, próbują ciągle zbyć klienta, gdzie macie 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot kosztów zapomnij otrzymasz informacje iż maja 30 dni na to aby ci odpowiedzieć, gdzie wcześniej jeden z konsultantów to podpowiadał. PARANOJA. tylko aby zrobić z klienta głupka. i tak dalej.
Od kilku dni staram się zmienić hasło na netfliksie wczoraj 4 h wiszenia na telefonie . Ludzie nie kompetentni nie wiedzą co mają zrobić . Dno dno i 2 metry mułu .
Cyfra Plus, NC Plus, Canal Plus.. jak zwał tak zwał - zmiany co kilka lat a smród wiecznie ten sam. Na każdym kroku pułapki w umowach, działy obsługi klienta totalna porażka, procesy reklamacyjne za każdym razem worek soli.. tragedia. Niestety konkurencja na tym polu niewielka a każdy to samo czy firmy satelitarne czy kablówki. Człowiek z góry skazany na mękę. Canal Plus po ostatniej aktualizacji oprogramowania dekoderów sięgnął dna totalnego. Aktualizacja nie dość że niszczy spersonalizowane listy (a ułożenie takiej to z godzina jak nie lepiej) to dodatkowo spora część nagrań albo znika albo dziurawa z przeskokami. I pół roku nagrywania audycji w piach. Najpierw wypieranie się firmy a później sugestia by wymienić wadliwy dekoder z wadliwym dyskiem - jechać na wycieczkę marnować czas i pieniądze bo firma partoli nawet tak proste czynności. Samo nowe oprogramowanie wbrew propagowanej reklamie INTUICYJNE jest porażką w każdym calu. Może dla trolli internetowych a jakże jednak zwykły odbiorca w większości pomstuje gdzie się da. A osoby starsze już dodatkowo zdane są na pomoc kogoś z rodziny czy znajomych, oczywiście nie na pomoc firmy - tą lepiej omijać. Niestety Canal Plus nie pozostawia wyboru - nie ma opcji pozostania przy starym dobrym menu, trzeba masowo przenosić się na nowoczesny, nieudolnie klonowany od innych interface. Przenosić albo wynosić!
NIE POLECAM!!! Sprzęt zepsuty od 3 miesięcy nie mogę spokojnie obejrzeć tv, reklamacja wisi w powietrzu raz ją w systemie widać a raz nie, salonów nie ma a pan czy pani na infolinii każą mi się udać 100 km żeby oddać sprzęt albo mam wyjąć baterie z pilota i naciskać aż się rozmagnesuje pilot, dosłali pilota nowego (nie działa) i każą znów go odesłać Paranoja! Płatności nie można oddalić lub zmniejszyć lub zrobić jakąś rekompensatę na zasadzie płać i płacz. Horror, nabijanie ludzi w butelkę. Od cyfry jestem ich klientem ale takiego bajzlu jeszcze nie było i nic nie wskazuje, że będzie lepiej. Oszustwo w biały dzień. Omijać szerokim łukiem. Sprawa nadaje się do sądu.