Canal+ sięga dna. Konsultanci Klientów wprowadzają w błąd, aby tylko przedłużyć umowę. A później sprytnie powołują się na umowę, gdzie zabezpieczają się, żeby Klient nie mógł nic zrobić. Za każde nawet 1 dniowe spóźnienie w płatności naliczają 5 zł. Już musi być tam bardzo źle, że takie praktyki stosują. Oczywiście umowa jak w banku na kilka stron z zapiskami drobnym druczkiem. Czekam z utęsknieniem na koniec umowy i dowidzenia. Nigdy więcej tej platformy. Oglądać oczywiście tam też nie ma co.
Cała ta firma to oszuści kłamcy i złodzieje powinno być 0 gwiazdek nie polecam. Wykupione kanały często nie działają dekoder zacina się po 5 razy dziennie oczywiście go nie wymienia bo firma twierdzi że wszystko jest ok. Szkoda czasu zdrowia i pieniędzy lepiej kupić jakaś platformę streamingową lub tv online
Dekoder tragedia, od samego początku się grzeje, później nie chce się włączyć. Śmiechu warte, nie wyłączysz dekodera z prądu to nie ostygnie i nie będziesz miał sygnału na telewizorze.
Abonament też się zmienia sam od siebie, raz drożej a za miesiac taniej, później znów drożej ....
Dodatkowe pakiety średnio raz w roku są aktywowane same od siebie. Trzeba pilnować i sprawdzać
Zakończyłem z nimi umowę 20 dni temu a oni wydzwaniaja codziennie po kilka razy i proponują pakiet za 15 zł. Nie po to zakończyłem z wami współpracę aby znów wejść w to bagno. Szlag mnie trafia od waszych telefonów.
Oszuści - spełniłem wszystkie warunki promocji CANAL+ za 5 piw Warka - zarejestrowałem 5 kapsli, CANAL+ mi działał może godzine. Na bezczela mi wysłali, ze im przykro, ze zrezygnowałem. Jakim trzeba być bezczelem żeby takie coś robić. Na maila mi odpowiedzieli, żebym jeszcze raz aktywował konto - rozumiem, ze mam znowu kupić 5 piw żeby zostać wycyckanym bo przecież tamte kody już nie działają - wasze niedoczekanie
Tragiczna infolinia. Najpierw automat z uporem chce pomóc choć nie jest w stanie zrozumieć prostego polecenia, po czym konsultant przekierowuje do innego działu i po kilku sygnałach zostaję po chamsku rozłączony.