Bank Millennium S.A.

40 ocen
Magda Witczak
02 sierpień 2023 16:38
Dziękuję za super obsługę ;) Pan Mateusz Myśliwiec wszystko wytłumaczył i szybko rozwiązana sprawa :)
pokaż więcej...
Paweł Wosek
27 lipiec 2023 16:08
pokaż więcej...
Damian Kowalski
27 lipiec 2023 16:06
pokaż więcej...
Radek Potera
27 lipiec 2023 00:47
pokaż więcej...
Piyush Chaurasiya
25 lipiec 2023 15:21
Bardzo, bardzo najgorsza pomoc. Pracownicy banku nie wiedzą, jak pomóc klientom, mimo że nie dbają o klienta. Dyrektor Banku lub pracownik ds. reklamacji powinien podjąć działania.



Polecanie tej gałęzi, aby nie szła i powinna zmienić personel.
pokaż więcej...
Justyna Chruściel
13 maj 2023 20:38
Obsługa nie zna swoich produktów, aby coś załatwić trzeba najpierw prosić infolinie o pomoc
pokaż więcej...
Oleg Giner
13 maj 2023 04:41
Bardzo szybki i pomocny.
pokaż więcej...
Ahmad Abu Hussein
24 kwiecień 2023 19:01
Wspaniałe doświadczenie!



Sylwia Wolska wykonała kawał dobrej roboty!



Dziękuję!
pokaż więcej...
Weronika W
19 kwiecień 2023 09:43
Bardzo sprawne założenie konta. Pan bardzo miły, obsługa na najwyższym poziomie :)
pokaż więcej...
Dawid Suchanek
27 marzec 2023 12:20
Nic sie nie da tutaj załatwić, lepiej podjechać do normalnej placówki. Nie ma tutaj nawet obsługi kasowej
pokaż więcej...
Johny Artur
31 styczeń 2023 22:04
Pomogli mi załatwić sporo spraw, dość miła obsługa, niestety zazwyczaj długa kolejka, trzeba się uzbroić w cierpliwość, jest to dość dużym minusem.
pokaż więcej...
snoopy
30 styczeń 2023 17:44
Otwarta połowa stanowisk. Wieczna kolejka, kiedy by się nie próbowało. Tylko tak dalej
pokaż więcej...
Sanjar Nurbaba
24 styczeń 2023 13:58
Długa kolejka i najgorsza obsługa! !

p.s. Jestem klientem tego banku
pokaż więcej...
Ryszard Kramek
20 styczeń 2023 02:26
Fajna obsługa i miła atmosfera
pokaż więcej...
Julia Wiechetek
18 styczeń 2023 22:26
pokaż więcej...
Aneta G
23 wrzesień 2022 18:39
Porażka. Przez 2 godziny obsłużono w 3 okienkach 3 klientów. Obsługa kasowa tylko do 18 i mimo przybycia o godz 16:40 oczywiście już nie ma możliwości wpłaty kiedy w końcu dotrwa się w kolejce do okienka. Po co robić oddział czynny do 20 lub 21 kiedy obsługa kasowa jest tylko do 18, a panowie ostentacyjnie klikają w cokolwiek w laptopie 10 minut przed końcem ich zamiany w swoim szklanym bicie, żeby przypadkiem nie przyjąć jeszcze jednego klienta.

Tragedia ;/ żeby wyjść do banku trzeba brać przynajmniej pół dnia wolnego w pracy. Bank Millennium - w tym roku zmiany tylko na gorsze.
pokaż więcej...
D. V
18 wrzesień 2022 12:21
Byłem w sobotę 17.09 w sprawie zmiany limitu i zmiany numeru telefonu do aplikacji , ”Pan” który obsługiwał mnie, powiedział że ja sam muszę zmienić sobie limit w domu , a to że ja specjalnie przyjechałem żeby to załatwić w oddziale to nic… to dla czego on tam siedzi , jak nie może załatwić taki elementarny problem???
pokaż więcej...
Ada Yang
10 wrzesień 2022 21:12
Pochodzę z Ukrainy, przyszłam aby otworzyć konto, gdyż mają fajne warunki. Pan przy biurku powiedział że abym mogła założyć konto, muszę mieć kartę pobytu, pesel i paszport. Ja nie mam karty pobytu ale mieszkam w Polsce już ponad 10 lat. Powiedział że bez karty pobytu nie otworzy mnie rachunku. Ale jak to? Wszystkie moje koleżanki mają konto w millenium mając tylko wizę.

Dzwonię na infolinię, dopytać czr żeczywiście tak jest - Pani na infolinii mówi że musze mięc przy sobie JAKIS dokument dodatkowy, potwierdzający moją osobowość: UoP, Legitymacja studencka, umowa wynajmu mieszkania. Wszystko to mam. Wracam do pana, mówię mu to i on zaczyna na mnie się dzeć że u nich w oddziale są inne reguły i jak infolinia będzie wywierała na niego presję to coś tam coś tam. Znowu dzwonię na infoliniję, składam skargę.

Jestem w szoku, jak wgl można tak się odnosić do potencjalnych klientów.
pokaż więcej...
Dorota Kepka
04 wrzesień 2022 18:36
Byłam w oddziale 27.08 w sobotę. Poinformowano mnie, że w sobotę nie ma obsługi kasowej (wypłata waluty) i zaproszono w tygodniu.

W ubiegły piątek ponownie udalam się do oddziału, gdzie tym razem usłyszałam, że kasa jest czynna do 18.00, zaproponowano mi przejazd do Galerii Północnej, gdyż tam kasa jest czynna do 20.00. Z Piaseczna rzeczywiście jest mi po drodze na Tarchomin. W jaki sposób osoba pracująca do 9.00 do 17.00 może wypłacić walutę w tym Banku????
pokaż więcej...
Vladyslav Novak
02 lipiec 2022 14:46
Bardzo nie miła obsługa, nie polecam nikomu! Jestem klientem tego banku i gdybym przyszedł do tej placówki po raz pierwszy, napewno ten bank bym nie wybrał. Mam nadzieję że kierownictwo banku zainterweniuje i zaprowadzi tam w końcu porządek.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Bank Millennium S.A.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Bank Millennium S.A.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości