Przyszedłem zamknąć konto bankowe ponad 6 miesięcy temu. W zeszłym tygodniu dostałem nową kartę bankową, więc okazało się, że moje konto tak naprawdę nigdy nie zostało zamknięte.
Katastrofa Próbuję otworzyć konto w banku i najpierw powiedziano mi, że potrzebuję fizycznego dokumentu PESEL, a gdy go przyniosłem, powiedzieli mi również kartę pobytu…. Bardzo rozczarowany
Ta filia to naprawdę zła obsługa, źle zaktualizowali moje imię, nie poprawili go, nawet gdy próbowałem im wyjaśnić moje prawidłowe imię. Poprosili mnie, abym poszedł do innej filii, która mogła to zrobić w zeszłym roku.
Najgorsza obsługa wśród placówek. Okropna. Po mimo dużej kolejki pracownicy zostawiają miejsce pracy i idą za szare drzwi … jestem co raz bliżej do zamknięcia wszystkich kont w tym banku.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony obsługi Pani Sylwii, złożyłem wniosek bardzo szybko, wszystko tłumaczyła , zrozumiała że się spisze i wszystko robiła z pełen profesjonalizm i uśmiech.
Polecam ten oddział, moja wizyta była przed południem :-)