Jestem rozczarowana obsługą flotową mojego klienta. Mailowo potwierdzane jest jedno, a w rzeczywistości realizacja zadań wygląda zupełnie inaczej. Jest napisane, a niczego nie wiedzieli. Strata mojego czasu i osób trzecich. Nieprofesjonalne podejście w kwestiach rozliczeń, pojazdów zastępczych (dział Assistance), umawiania terminów do czegokolwiek. Zgłoszenia są niekompletne, jedna osoba widzi zgłoszenie, druga w ogóle. Mam 9-letnie doświadczenie w branży leasingu, byłam po tamtej stronie w obsłudze klienta, wiem jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa i podejście priorytetowe, i nigdy nie spotkałam się z taką obsługą jak w Arval. Duszę w sobie irytację i rozczarowanie.
Obsługa użytkownika polegająca na tym, że pani na infolinii informuje, że napisze maila w mojej sprawie do innego działu i trzeba będzie czekać na odp., jest żenująca. Podobnie jak brak wydania nowej karty paliwowej po tym, jak upłynął termin ważności poprzedniej.
Nie polecam. Już na etapie zamawiania samochodu miałem wątpliwości czy dobrze zrobiłem podpisując umowę. Pomyślałem jednak że nie mogę oceniać firmy po jednym pracowniku i finalnie zadecydowała dobra cena. Ale niestety potem już było tylko jeszcze mniej profesjonalnie. Problemy ze zmianą warunków kontraktu, opóźnienie w odbiorze samochodu a przy tym brak jakiekolwiek informacji ze strony Arvala. Całą sytuację ratował zawsze Pan Maciej z Bawaria Motors. Zobaczymy co będzie dalej. Jak pojawią się np. pierwsze przeglądy albo jakieś inne problemy. Jedno jest pewne. Z umowy muszą się wywiązywać dwie strony. Jeśli arval tego nie zrobi nie dostanie więcej ani złotówki.
Daje 1, bo mnie sie nie da. Wszystko co tutaj piszą to prawda. Ja mam dokładnie takie same, złe doświadczenia we współpracy z arval. Mnie za ilość reklamacji straszono wypowiedzeniem umowy. Nie polecam. Na arval narzeka wiele osób, co widać poniżej. Serwisy współpracujące to zart. Nigdy już nie wynajmę auta u Was. Nie polecam !!!!!!
Jeżeli zakup samochodu to tylko w firmie ARVAL.Obsługa na najwyższym poziomie.Pełen profesjonalizm przy procesie zakupu samochodu Szczególnie pomocnym okazał się Pan Angelo który pomógł przy wyborze i zakupie auta
Co rok problemy z wymianą opon opóźnienia, niedotrzymane zobowiązany co do terminów.
W ramach uslugi DTD kierowca Arval spóźnił się na umówioną godzinę wymiany opon. Jedyne "wsparcie" arval po trzykrotnych telefonach to odblokowanie (po tygodniu) opcji umówienia nowego terminu przez aplikację.
Najgorszy serwis do wynajęcia aut!!! W umowie przepłacam za auto w automacie ale auto zastępcze jest tylko w manualu. Dział obsługi klienta jest tragiczny! Otrzymałem komunikat że jest indywidualne podejście do każdego klienta, ale w moim przypadku na mnie to nie działa . Chciałem wziąć kolejne trzy auta dla przedstawicieli handlowych, ale teraz wiem że już tego nie zrobię.
najgorsza firma z którą współpracowałem. wynajmuję samochód od Arval ponad 3 lata. 25 czerwca samochód uległ awarii - jest w serwisie. mija drugi miesiąc!!!! nie ma żadnej informacji o tym jak długo potrwa naprawa, zero kontaktu. owszem, podstawili zastępczy samochód - ale nie w tym standardzie (skrzynia manualna nie automat). nikt niczego nie kontroluje. brak kompetentnych osób do obsługi. łącznie z tym, że błędnie ujęte dane mojej firmy na fakturze zmieniali ponad 3 miesiące - kilkanaście interwencji telefonicznych. brak rzetelnych informacji, brak rzetelnej obsługi. denna firma.
Podwójnie ściągane opłaty za pomocą polecenia zapłaty, o których zwrot trzeba gnębić ich codziennie, bo inaczej cię oleją. Chaos, nikt nic nie wie, bałagan w fakturowaniu, korporacyjna spychologia. Termin odbioru auta wydłużony o półtorej miesiąca. Telefoniczny BOK to jakiś żart, to istnieje tylko po to, aby klienta sfrustrować i przełączać między działami, z których żaden nie zajmuje się "akurat twoją sprawą"... Heh, ciekawe... Nie korzystałem jeszcze z serwisu ASO, ale widzę po innych opiniach, że przy wymianie oleju będą niezłe jaja z autoryzacją kosztów. OMIJAĆ!!!
Auto o 8 na serwisie wymiana oleju i filtrów z przeglądem na 30tys km,
Koło 13 telefon do serwisu informacja brak autoryzacji serwisu z strony firmy arval, telefon do arvala zajmiemy się autoryzacją oddzwonimy i na tym koniec
Po całym dniu 2h pracy serwisu przy aucie niewykonane przez lenistwo arvala
Przestrzegam przed nawiązywaniem jakiejkolwiek współpracy z Arval, po zakończeniu umowy czekam już prawie miesiąc na zwrot kaucji. Oczywiście nikt nic nie wie i wszyscy przerzucają się odpowiedzialnością. Poziom obsługi klienta na poziomie przedszkola. Nie polecam