Na początku kwietnia 2023 r. Aquanet rozpoczął budowę nowej linii kanalizacji w ulicy Dworskiej w Poznaniu. Budowa tej sieci polega na wpięciu nowo budowanego odcinka do prywatnej sieci, należącej do firmy, koło której prowadzone są prace. Aquanet lata temu odmówił dorzucenia środków do budowy kanalizacji, a z umowy wynika, że jeśli będzie chciał się wpinać to powinien partycypować w kosztach lub je zwrócić firmie, do której należy istniejący tam już prywatny system kanalizacji. Czy tak to powinno wyglądać? Gdzie są służby, gdzie jakieś dotrzymanie umowy? Ktoś z własnej kieszeni wrzucił w inwestycję setki tysięcy, a Aquanet chce sobie to wykorzystać bez dotrzymania warunków umowy. Ktoś powinien coś z tym zrobić…
Firma po 2 latach przypomina sobie, że nie prowadziła regularnych rozliczeń za wykonaną usługę i żąda prawie 1500 złotych. Zgodzili się wprawdzie na rozłożenie kwoty na raty, jednak zamiast "uderzyć się w piersi", straszą koniecznością natychmiastowego zapłacenia całej kwoty oraz skierowaniem sprawy na drogę sądową w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia. Żałosne.
Dział obsługi klienta Topchik :) Ponowna rejestracja zamówienia w mniej niż 15 minut. Tłumaczyli, opowiadali, szturchali palcem, co i gdzie wypełnić. straż pożarna
Jedna gwiazda to zdecydowanie za dużo opieszałoś i brak profesjonalizmu na każdym kroku, szczególnie jeżeli chodzi o prowadzenie prac i nadzoru na nimi w Swarzędzu na ulicy Cmentarnej już 2 rok sie zaczął z pracami fatalnie zabezpieczona budowa. Dopiero po groźbie sprawy o odszkodwanie wyrwy w jezdni zaklejone asfaltem. DRAMAT!
Tak jak w przypadku wielu możliwości wypowiedzenie się w internecie wiekszość komentarzy negatywnych bo "wody nie było przez jeden dzień" a może przez kilka godzin. I tak z awariami bywa, że są nieplanowane i nie sposób o nich poinformować pani, która akurat na teraz zaplanowała sobie pranie majtek czy relaksująca kąpiel w południe. Dla przywrócenia pokory polecam podjęcie próby kontaktu z PSG Oddz. w Poznaniu lub firmą ENEA. Pozdrawiam odbiorców wody.
Nie ma w Internecie informacji o remoncie punktu i zmianach.Trzeba przyjechać na Dolną Wildę źeby być odesłanym na Piątkowską. To jest ułatwianie kontaktów z klientem ?