Nie rozumiem tych negatywnych opinii ,podpisanie umowy trwało max 20min ,bardzo miła obsługa i czekałem aż 15sekund jak mnie ktoś przyjmie ,pozdrawiam serdecznie i polecam
Wstyd. Pół Poznania bez wody od 1,5 godziny, żadnej informacji, nikt nie odbiera. Numer podany na stronie odbiera osoba w Kielcach i twierdzi że ma do to pompie bo to nie on podawał ten numer. Żenada na miarę Jaśkowiaka. Pewnie znowu Tormel coś rozwalił na starym rynku....
Katastrofa a nie firma. Kontakt z firmą - żaden! Na odpowiedź na wiadomość sprzed 6 miesięcy do dziś nie dostałem odpowiedzi. Rodzi się pytanie : kto tym bajzlem dowodzi?
Jakość wody w porównaniu do wody w Bydgoszczy jest żałosna. Woda jest twarda, skóra po niej pęka, jakieś alergie się robią , nie nadaje się do picia a tym bardziej do mycia się . Musiałem zamontować filtr wody bo inaczej nie da rady.
w dniu dzisiejszym 02 maja informavja w internecie, ze jest biuro na wildzie czynne, dotarlem, ale zamkniete na 3 spusty!!!! swietnie funkcjonujecie!!!!
Nie wiem czy ktokolwiek zerka na te opinie, ale chciałabym ogromnie pochwalić obsługę klienta na miejscu. Przesympatyczne panie, bardzo pomocne i sprawnie obsługujące. Całą sprawę załatwiłam dosłownie w 15 minut od wyjścia z parkingu. Dla porównania, dokładnie to samo w Enei zajeło mi 1,5 godziny i to zresztą bezskutecznie.
Na początku kwietnia 2023 r. Aquanet rozpoczął budowę nowej linii kanalizacji w ulicy Dworskiej w Poznaniu. Budowa tej sieci polega na wpięciu nowo budowanego odcinka do prywatnej sieci, należącej do firmy, koło której prowadzone są prace. Aquanet lata temu odmówił dorzucenia środków do budowy kanalizacji, a z umowy wynika, że jeśli będzie chciał się wpinać to powinien partycypować w kosztach lub je zwrócić firmie, do której należy istniejący tam już prywatny system kanalizacji. Czy tak to powinno wyglądać? Gdzie są służby, gdzie jakieś dotrzymanie umowy? Ktoś z własnej kieszeni wrzucił w inwestycję setki tysięcy, a Aquanet chce sobie to wykorzystać bez dotrzymania warunków umowy. Ktoś powinien coś z tym zrobić…
Firma po 2 latach przypomina sobie, że nie prowadziła regularnych rozliczeń za wykonaną usługę i żąda prawie 1500 złotych. Zgodzili się wprawdzie na rozłożenie kwoty na raty, jednak zamiast "uderzyć się w piersi", straszą koniecznością natychmiastowego zapłacenia całej kwoty oraz skierowaniem sprawy na drogę sądową w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia. Żałosne.
Dział obsługi klienta Topchik :) Ponowna rejestracja zamówienia w mniej niż 15 minut. Tłumaczyli, opowiadali, szturchali palcem, co i gdzie wypełnić. straż pożarna