Nie polecam. Meble fatalnej jakości. Narożnik po tygodniu rozleciał się. Oparcie złapane na gwoździki...
Długi czas oczekiwania na odpowiedź, na reklamację.
Update. Udało się ostatecznie mailowo złożyć reklamację. Mebel odebrany, zwrot gotówki mam już na koncie. Otrzymałem wyjaśnienie, że słaby kontakt wynika z sezonu urlopowego i dużej ilości zamówień, co jest dla mnie do zrozumienia.
Narożnik spełnia oczekiwania, mimo że skręcania trochę jest. Natomiast współpraca zakładu z platformą Erli woła o pomstę. Erli podaje swoje terminy Adams swoje. Nie dajcie się zwieść podanym terminom. Mimo że dzwoniłem i potwierdzałem termin, otrzymałem inny, odleglejszy termin. Z erli kontaktu nie ma mimo Reklamacji. W sumie trzy terminy dostawy, które naraziły mnie na dodatkowe koszty. Kontakt z zakładem wprawdzie jest, ale jakbym gadał z automatem. Z kierownikiem nie połączą , bo się nie da. Honor uratowała jedna z wyżej zatrudnionych pracownic, oferując pomoc w rozwiązaniu problemu. Szkoda ,że nie potrafią rozwiązać niesłowności erli co do dostawy. Sumując, nie warto tyle nerwów poświęcać.
Zakupiłem 3 osobową kanapę Neo ok. miesiąca temu. Wersja droższa że sprężynami. Po kilku dniach użytkowania (spały 2 dorosłe osoby) okazało się, że jeden z boczków (podłokietnik) się mocno chwieje. Ponadto środkowa część oparcia, które kładzie się, aby uzyskać płaską powierzchnię do spania, zaczyna się zapadać. Po zbadaniu tematu zobaczyłem, że w konstrukcji mebla użyto 95% płyty wiórowej najpodlejszego gatunku i tylko kilka listewek z litego drewna w najbardziej tylko newralgicznych miejscach. Na domiar złego, do mocowania różnych elementów użyto ZSZYWEK TAPICERSKICH ZAMIAST WKRĘTÓW!!! Mocowania te oczywiście się rozeszły po kilku dniach. Co gorsza, środkowa listwa podtrzymująca oparcie podczas spania była wykonana z PAPIERU i też była przymocowana zszywkami!!! Po wymontowaniu jej wyglądała jak łuk strzelecki! I to wszystko po kilku dniach! Kolejna sprawa. Warstwa gąbki na sprężynach na siedzisku ma chyba z 5 mm., bo czuć sprężyny pod palcami. Materiał (mikro czarny) zaczął się już rozciągać w miejscach siedzenia!
Aby doprowadzić sofę do jako-takiego stanu musiałem usunąć kilka "papierowych" elementów, zastąpić je litym drewnem i poskręcać je WKRĘTAMI, których użyłem ok. 30!
Doradzam, aby trzymać się z daleka od tego producenta. Tworzy pseudo meble skandalicznej jakości nadające się jedynie do kominka. Ja rozumiem, że kwota 1200 zł nie jest wygórowana, ale są granice partactwa. Z dala od tego producenta!!!
Sofa dotarła miesiąc po zamówieniu. Fotel ma połamane dolne obicie i połamane nogi. Słaba jakość w stosunku do swojej ceny. nie polecam. Musiałem wymienić wszystkie nogi sofy, ponieważ były wykonane ze złej jakości plastiku.
Sofa dotarła miesiąc po zamówieniu. Fotel ma połamane dolne pokrycie i nogi. Słaba jakość w stosunku do swojej ceny. Nie polecam tego. Musiałem wymienić wszystkie nogi w sofie, ponieważ były wykonane ze kiepskiej jakości plastiku. Kontakt bardzo utrudniony.
Witam drodzy sąsiedzi, jestem bardzo zadowolony z rozkładanej sofy, a kierowca był przemiły. Nie rozumiem, dlaczego tak wiele osób źle Cię ocenia, w końcu kanapa, którą można łatwo złożyć i która jest idealna dla moich pleców, a nie jest zbyt miękka. Mogę tylko polecić, że za niewielkie pieniądze można kupić coś tak fajnego. Dziękuję Ci z głębi serca.
Wyjątkowe podejście do klienta. Po pierwsze szybka realizacja zamówienia. Świetny kontakt, a do tego co najważniejsze - mimo błędu w zamówieniu po mojej stronie - reklamacja rozpatrzona pozytywnie, bezkosztowo, bezproblemowo i szybko.
Odradzam. Łóżka nie da się złożyć, elementy do siebie nie pasują. Po reklamacji zostały wysłane elementy z taką samą wadą fabryczną, chociaż prosiłam żeby przed wysyłką sprawdzili, czy elementy tym razem do siebie pasują.
Firma rzetelna pozdrawiam Panią Jagodę i mam nadzieję że Pani która do mnie dzwoniła przekazała o co poprosiłam....dziękuję za fachowe podejście do sytuacji
Porażka. Przesłali uszkodzona komodę. Nie odpowiadają na email. 1,5 h próbowałam się dodzwonić. Nie odbierają. Banda oszustów a firmuje temu też Black Red White który sprzedaje produkty tej firmy.
Zamówiłam 2 łóżka kontynentalne w tym samym kolorze, które miały stać razem.Najważniejszym był czas dostawy, który wskazano do 10 dni, złożyłam zamówienie przez stronę internetową Erli, nikt nie zadzwonił do mnie, aby wyjaśnić miejsce dostawy,czas itp. Sama dzwoniłam do firmy, 3 razy pytałam czy łóżka będą w umówiony czas, zapewniali, że tak, czekam na SMS. Przychodzi SMS, w którym czas dostawy różni się od podanego o tydzień (przy wyborze najważniejszy był czas). Zapłaciłam ponad 400 zł za dostawę, okazało się, że dostawa była bez wniesienia (mieszkam sama z 3 dzieci), pomagali przechodnie, a co najważniejsze, kiedy wniosłam ich do mieszkania, łóżka okazały się różnych koloròw!!!! Teraz zaproponowano mi zwrot jednego łóżka i z przerażeniem wyobrażam sobie, jak mogę to zrobić i jak długo będę czekać na nowe! Nie kontaktujcie z tą firmą jeśli nie macie czasu i energii