Adams Group

55 ocen
Tudor Florin
04 maj 2025 18:22
Sofa dotarła miesiąc po zamówieniu. Fotel ma połamane dolne obicie i połamane nogi. Słaba jakość w stosunku do swojej ceny. nie polecam. Musiałem wymienić wszystkie nogi sofy, ponieważ były wykonane ze złej jakości plastiku.

Sofa dotarła miesiąc po zamówieniu. Fotel ma połamane dolne pokrycie i nogi. Słaba jakość w stosunku do swojej ceny. Nie polecam tego. Musiałem wymienić wszystkie nogi w sofie, ponieważ były wykonane ze kiepskiej jakości plastiku. Kontakt bardzo utrudniony.
pokaż więcej...
Tumek Ł
29 kwiecień 2025 23:23
Ja mam same dobre doswiadcznia, zarówno z dostawą, czasem realizacji i obsługą klienta
pokaż więcej...
Paul Jaqbovski
16 kwiecień 2025 15:09
Polecam!!!
pokaż więcej...
Sonja Dekow
10 kwiecień 2025 23:11
Witam drodzy sąsiedzi, jestem bardzo zadowolony z rozkładanej sofy, a kierowca był przemiły. Nie rozumiem, dlaczego tak wiele osób źle Cię ocenia, w końcu kanapa, którą można łatwo złożyć i która jest idealna dla moich pleców, a nie jest zbyt miękka. Mogę tylko polecić, że za niewielkie pieniądze można kupić coś tak fajnego. Dziękuję Ci z głębi serca.
pokaż więcej...
Angela Belgun (Angi)
10 marzec 2025 13:56
Uważajcie, marni oszuści, którzy oferują przedmioty na rynku Kaufland, zbierają pieniądze, nie dostarczają, a potem wymykają się z tego.
pokaż więcej...
Mateusz
10 luty 2025 18:35
NAROŻNIK TOKIO II PRO Wzór 1 Butelkowa zieleń . Szybka realizacja od momentu zamówienia . Polecam zakup , zadowolony klient.
pokaż więcej...
Mateusz K
05 luty 2025 00:25
Niestety nikt nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na maile. Szkoda, kupię gdzieś indziej.
pokaż więcej...
Sabina K
29 styczeń 2025 11:41
Wyjątkowe podejście do klienta. Po pierwsze szybka realizacja zamówienia. Świetny kontakt, a do tego co najważniejsze - mimo błędu w zamówieniu po mojej stronie - reklamacja rozpatrzona pozytywnie, bezkosztowo, bezproblemowo i szybko.

Bardzo dziękuję :)
pokaż więcej...
Małgorzata Piórczyk
19 styczeń 2025 19:41
Odradzam. Łóżka nie da się złożyć, elementy do siebie nie pasują. Po reklamacji zostały wysłane elementy z taką samą wadą fabryczną, chociaż prosiłam żeby przed wysyłką sprawdzili, czy elementy tym razem do siebie pasują.
pokaż więcej...
Ilonka Kwiatek
16 styczeń 2025 13:10
Firma rzetelna pozdrawiam Panią Jagodę i mam nadzieję że Pani która do mnie dzwoniła przekazała o co poprosiłam....dziękuję za fachowe podejście do sytuacji
pokaż więcej...
Agnieszka Kafara
07 listopad 2024 17:48
Porażka. Przesłali uszkodzona komodę. Nie odpowiadają na email. 1,5 h próbowałam się dodzwonić. Nie odbierają. Banda oszustów a firmuje temu też Black Red White który sprzedaje produkty tej firmy.
pokaż więcej...
Roksana
06 listopad 2024 08:43
Tragedia
pokaż więcej...
Paweł Paweł
04 listopad 2024 18:43
pokaż więcej...
Klára Kereszturi
04 listopad 2024 17:21
Zamówiłem dwa stołki do przechowywania. Moje doświadczenia są pozytywne pod każdym względem:

Wybrane przeze mnie meble były dostępne w magazynie. Po złożeniu zamówienia poprosili o potwierdzenie mojego numeru telefonu w ciągu 1 dnia roboczego.

Następnie w ciągu 1 dnia poinformowali mnie kiedy przewidywana jest dostawa mebli i według zgłoszenia dotarły we wskazanym terminie.

Dostawca był bardzo miły. Mówił po angielsku i niemiecku. Czekał, aż sprawdzimy integralność mebli.

Taborety zostały indywidualnie i starannie zapakowane.

A jakość taboretów też jest świetna, wszystko jest na swoim miejscu tak jak powinno, są starannie złożone, nie mają żadnych wad kosmetycznych.

Ogólnie jestem zadowolony.
pokaż więcej...
Екатерина Острожинская
29 październik 2024 13:53
Zamówiłam 2 łóżka kontynentalne w tym samym kolorze, które miały stać razem.Najważniejszym był czas dostawy, który wskazano do 10 dni, złożyłam zamówienie przez stronę internetową Erli, nikt nie zadzwonił do mnie, aby wyjaśnić miejsce dostawy,czas itp. Sama dzwoniłam do firmy, 3 razy pytałam czy łóżka będą w umówiony czas, zapewniali, że tak, czekam na SMS. Przychodzi SMS, w którym czas dostawy różni się od podanego o tydzień (przy wyborze najważniejszy był czas). Zapłaciłam ponad 400 zł za dostawę, okazało się, że dostawa była bez wniesienia (mieszkam sama z 3 dzieci), pomagali przechodnie, a co najważniejsze, kiedy wniosłam ich do mieszkania, łóżka okazały się różnych koloròw!!!! Teraz zaproponowano mi zwrot jednego łóżka i z przerażeniem wyobrażam sobie, jak mogę to zrobić i jak długo będę czekać na nowe! Nie kontaktujcie z tą firmą jeśli nie macie czasu i energii
pokaż więcej...
CaroCoro
08 sierpień 2024 14:28
Dramat, firma nie szanuje pracowników, dodatkowo meble produkowane przez firmę są wytwarzane jak najtańszym kosztem (pianka II i III gatunku, wiem bo sam ciąłem do nich piankę). Jeśli komuś to pasuje okej, ja osobiście polecam omijać szerokim łukiem :)
pokaż więcej...
Justyna Sienkiewicz
09 lipiec 2024 17:46
Kupiłam narożnik MILION po roku zareklamowałam, po czym zostały wymienione pojedyncze części.( Tak na marginesie dostałam uszkodzoną skrzynie i bez stopek)☹️ trochę słabo.
pokaż więcej...
Daniel Wisniewski
04 lipiec 2024 17:24
Cudownie piękna kanapa. Wszystko było w porządku. Zamówię coś częściej. Zdecydowanie jest to zalecane.
pokaż więcej...
Klaudia Początek
11 czerwiec 2024 15:07
ogólnie nie polecam, sofa wykonana byle jak, siedzieć się na tym nie da.. zero przyłożenia do wykonywanej pracy. pieniądze wyrzucone w błoto. Kontakt z biurem obsługi to parodia, odpisują na maile tylko wtedy kiedy im się przypomni..
pokaż więcej...
Dimitrij F
10 czerwiec 2024 20:26
Śmietnik...
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Adams Group

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Adams Group
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości