Adams Group

50 ocen
Mateusz
10 luty 2025 18:35
NAROŻNIK TOKIO II PRO Wzór 1 Butelkowa zieleń . Szybka realizacja od momentu zamówienia . Polecam zakup , zadowolony klient.
pokaż więcej...
Mateusz K
05 luty 2025 00:25
Niestety nikt nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na maile. Szkoda, kupię gdzieś indziej.
pokaż więcej...
Sabina K
29 styczeń 2025 11:41
Wyjątkowe podejście do klienta. Po pierwsze szybka realizacja zamówienia. Świetny kontakt, a do tego co najważniejsze - mimo błędu w zamówieniu po mojej stronie - reklamacja rozpatrzona pozytywnie, bezkosztowo, bezproblemowo i szybko.

Bardzo dziękuję :)
pokaż więcej...
Małgorzata Piórczyk
19 styczeń 2025 19:41
Odradzam. Łóżka nie da się złożyć, elementy do siebie nie pasują. Po reklamacji zostały wysłane elementy z taką samą wadą fabryczną, chociaż prosiłam żeby przed wysyłką sprawdzili, czy elementy tym razem do siebie pasują.
pokaż więcej...
Ilonka Kwiatek
16 styczeń 2025 13:10
Firma rzetelna pozdrawiam Panią Jagodę i mam nadzieję że Pani która do mnie dzwoniła przekazała o co poprosiłam....dziękuję za fachowe podejście do sytuacji
pokaż więcej...
Agnieszka Kafara
07 listopad 2024 17:48
Porażka. Przesłali uszkodzona komodę. Nie odpowiadają na email. 1,5 h próbowałam się dodzwonić. Nie odbierają. Banda oszustów a firmuje temu też Black Red White który sprzedaje produkty tej firmy.
pokaż więcej...
Roksana
06 listopad 2024 08:43
Tragedia
pokaż więcej...
Paweł Paweł
04 listopad 2024 18:43
pokaż więcej...
Klára Kereszturi
04 listopad 2024 17:21
Zamówiłem dwa stołki do przechowywania. Moje doświadczenia są pozytywne pod każdym względem:

Wybrane przeze mnie meble były dostępne w magazynie. Po złożeniu zamówienia poprosili o potwierdzenie mojego numeru telefonu w ciągu 1 dnia roboczego.

Następnie w ciągu 1 dnia poinformowali mnie kiedy przewidywana jest dostawa mebli i według zgłoszenia dotarły we wskazanym terminie.

Dostawca był bardzo miły. Mówił po angielsku i niemiecku. Czekał, aż sprawdzimy integralność mebli.

Taborety zostały indywidualnie i starannie zapakowane.

A jakość taboretów też jest świetna, wszystko jest na swoim miejscu tak jak powinno, są starannie złożone, nie mają żadnych wad kosmetycznych.

Ogólnie jestem zadowolony.
pokaż więcej...
Екатерина Острожинская
29 październik 2024 13:53
Zamówiłam 2 łóżka kontynentalne w tym samym kolorze, które miały stać razem.Najważniejszym był czas dostawy, który wskazano do 10 dni, złożyłam zamówienie przez stronę internetową Erli, nikt nie zadzwonił do mnie, aby wyjaśnić miejsce dostawy,czas itp. Sama dzwoniłam do firmy, 3 razy pytałam czy łóżka będą w umówiony czas, zapewniali, że tak, czekam na SMS. Przychodzi SMS, w którym czas dostawy różni się od podanego o tydzień (przy wyborze najważniejszy był czas). Zapłaciłam ponad 400 zł za dostawę, okazało się, że dostawa była bez wniesienia (mieszkam sama z 3 dzieci), pomagali przechodnie, a co najważniejsze, kiedy wniosłam ich do mieszkania, łóżka okazały się różnych koloròw!!!! Teraz zaproponowano mi zwrot jednego łóżka i z przerażeniem wyobrażam sobie, jak mogę to zrobić i jak długo będę czekać na nowe! Nie kontaktujcie z tą firmą jeśli nie macie czasu i energii
pokaż więcej...
CaroCoro
08 sierpień 2024 14:28
Dramat, firma nie szanuje pracowników, dodatkowo meble produkowane przez firmę są wytwarzane jak najtańszym kosztem (pianka II i III gatunku, wiem bo sam ciąłem do nich piankę). Jeśli komuś to pasuje okej, ja osobiście polecam omijać szerokim łukiem :)
pokaż więcej...
Justyna Sienkiewicz
09 lipiec 2024 17:46
Kupiłam narożnik MILION po roku zareklamowałam, po czym zostały wymienione pojedyncze części.( Tak na marginesie dostałam uszkodzoną skrzynie i bez stopek)☹️ trochę słabo.
pokaż więcej...
Daniel Wisniewski
04 lipiec 2024 17:24
Cudownie piękna kanapa. Wszystko było w porządku. Zamówię coś częściej. Zdecydowanie jest to zalecane.
pokaż więcej...
Klaudia Początek
11 czerwiec 2024 15:07
ogólnie nie polecam, sofa wykonana byle jak, siedzieć się na tym nie da.. zero przyłożenia do wykonywanej pracy. pieniądze wyrzucone w błoto. Kontakt z biurem obsługi to parodia, odpisują na maile tylko wtedy kiedy im się przypomni..
pokaż więcej...
Dimitrij F
10 czerwiec 2024 20:26
Śmietnik...
pokaż więcej...
Cezary Dominiak
11 maj 2024 10:30
Mebel tragicznej jakości, szkoda wydawać kasę. Przyjechał już źle zrobiony a jeszcze w między czasie się popsuł. Nie wytrzymał nawet pół roku a braliśmy ze wszystkimi drogimi dodatkami.
pokaż więcej...
Magda Pro
23 kwiecień 2024 13:06
Niezadowolenie moich znajomych z zakupu kota w worku upewnia mnie w tym, że jeśli nie widziałeś tego produktu na żywo to nie kupuj. Tanie meble opakowane w mega jakość.

Pozornie poprawnie wykonany mebel wyposażony w skrzynie, ktora nie utrzyma zawartości.

W dziale reklamacji bot powielajacy te sama regułkę: przykro nam bardzo ...

W ramach zadość uczynienia 200 pln. Co nie pokrywa kosztu naprawy.

Kto chetny?
pokaż więcej...
Agnieszka Kucińska
16 kwiecień 2024 05:57
Jeśli ktoś kiedyś będzie się zastanawiał czy kupić coś z tej firmy, to niech to głęboko przemyśli i kupi jednak meble stacjonarnie, po dokładnym obejrzeniu wykonania.

Dwa łóżka które zakupiłam okazały się kompletnym badziewiem.

Pierwszego dnia po włożeniu w skrzynię kołdry, poduszki, jaśka, odpadło dno pojemnika w wersalce, natomiast w fotelu odpadło i dno skrzyni i pękła góra skrzyni, zrobiona z cienkiej płytki paździerzowej

Płyta i dno skrzyni (z dykty) przymocowane nie gwoździkami nawet, lecz zszywkami tapicerskimi ale na samej krawędzi i krzywo

Jednym słowem - bubel!!!

Wstydzilibyście się sprzedawać coś takiego.

Żerujecie na ludziach biednych, często schorowanych np.onkologicznie, bo bogaty tego nie kupi i to jest najbardziej żałosne.

Przykro mi, że dałam się nadziać, że odkładane z dużym wysiłkiem pieniądze, wydałam na coś takiego.

Mam nauczkę i będę ogłaszać wszędzie gdzie się da, jaką tandeteę sprzedajecie .

Mam nadzieję, że właścicielowi tej firmy wszystko w życiu wyjdzie tak, jak meble które produkuje i przyjdzie kryska na Matyska

Proszę mu to przekazać.
pokaż więcej...
Krzysztof Krzysztof
25 marzec 2024 21:51
Kanapa Lena. Ogólnie kiepska jakość, brak instrukcji składania. Elementy mocujące przykręcone na "oko". Należy je samodzielnie poprawiać, po ilości otworów w elementach mocujących należy domniemywać, że producent liczy z tą bylejakością . Otwory do wkręcania drewnianych nóg również na oko, co spowodowało już przy pierwszym otwarciu przetarcia w białej sklejce. Adekwatna cena do jakości to 800 zł.
pokaż więcej...
Marcel Kędzia
02 marzec 2024 21:33
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Adams Group

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Adams Group
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości