Już 3 tygodnie czekamy na serwis który ma podłączyć pompę ciepła. Czekamy w zimnym domu, jest już październik a zima się zbliża... Może pasowało by zmienić politykę firmy bo taka maniona długo nie pociągnie.
Firma Rotenso prowadzi relacje z klientami na zasadzie firmy "krzak" - dzwoniąc godzinami pod numer infolinii (podany na stronie internetowej 32 285 57 11) jeśli wreszcie ktoś odbierze to o cokolwiek nie zapytamy (gwarancja, serwis, wsparcie techniczne) zostaniemy odesłani do dystrybutora czyli Thermosilesia. W zasadzie kupując produkt tej firmy jako użytkownik (i właściciel produktu) nie możesz liczyć na jakąkolwiek pomoc producenta, a gwarancji wręcz się zapierają bo gwarancję daje rzekomo firma instalująca czego pani na infolinii w rozmowie rejestrowanej z wiadomych powodów nie chciała oczywiście potwierdzić - tyle jest warte obiecane 5 lat (odpłatnej zresztą !!! ) gwarancji.
Ciężko w takiej sytuacji o pozytywną opinię - aż się boję co będzie jak instalator nie zechce odebrać telefonu bądź zamknie działalność!!!
Podzielę się i ja swoją opinią jak to serwis firmy Rotenso obsługuje Klientów.
Kupiłem klimatyzator Rotenso, niby flagowiec, popracował zaledwie miesiąc. Powiedzmy zdarza się. Firma monterska po zgłoszeniu reklamacji przyjechała zdemontowała klimatyzator i odesłała do serwisu. Formalnie - ustawowo serwis ma 14 dni. Po ponad trzech tygodniach bez jakichkolwiek informacji zadzwoniłem do serwisu. Pan poinformował mnie, że klimatyzator jest "na warsztacie i jest testowany". Pomyślałem ok. Minął jednak kolejny tydzień - w sumie ponad miesiąc od czasu jak ma go serwis i nic się nie wydarzyło, zero kontaktu. PONAD MIESIĄC! Zadzwoniłem ponownie i co słyszę: "klimatyzator jest na warsztacie i jest testowany". RĘCE OPADAJĄ! Serwis nie umiał odpowiedzieć ani kiedy naprawią, ani co się zepsuło!
SZCZERZE ODRADZAM TĄ FIRMĘ I JEJ KLIMATYZATORY!
ZERO KONTAKTU, NIE PRZESTRZEGAJĄ USTAWOWYCH TERMINÓW W SERWISIE, A KLIENTA MAJĄ W ... NOSIE.
Nie polecam. Po zamontowaniu klimatyzacja pracowała kilka dni i trzy awarie. Firma nie udziela gwarancji. W momencie gdy montażysta się obrazi zostajecie bez gwarancji. Jak zamknie firmę tez gwarancja przepada. Firma Rotenso zaproponowała mi fachowca ale odpłatnie. Sprawa idzie do sądu.