Byłem w ZUS u pani. Zostałem potraktowany z niechęcią i lekceważeniem – tylko dlatego, że przyszedłem bezpośrednio do ZUS, a nie załatwiałem sprawy przez inne instytucje. Gdy wyjaśniłem, że w urzędzie skierowano mnie właśnie do nich, pani nadal była niezadowolona i zachowywała się nieprofesjonalnie. Czuję się potraktowany niesprawiedliwie i bez szacunku.
Instytucje powinni zaorać i posiać zborze, było by z niej więcej prztyku. Na umówioną wizytę należy stawić się 10 minut wcześniej żeby pobrać numerek, przy czym trzeba pamiętać swój numer logowania do PUE, żeby móc go pobrać. No i oczywiście jeśli pracujesz to twój problem bo oni (specjalnie z małej) pracują również od 8 do 16. A co do samego PUE, portal ten tworzył typowy urzędnik. Będąc osobą z zewnątrz połapanie się w tym graniczy z cudem. Więcej szacunku mam do komorników.
Bardzo mało miejsc parkingowych, w zasadzie pracownicy również nie mają zapewnionego miejsca parkingowego pod miejscem pracy - muszą jak klienci płacić za parking miejski pomimo tego, że wykonują tu swoją pracę i jakoś muszą do niej dojechać. Bardzo długi czas oczekiwania na sali obsługi.
Dziękuje Pani Beacie Kucharskiej z oddziału ZUS w Radomiu za sprawną pomoc w załatwieniu mojego problemu. Dawno nie spotkałam tak cierpliwej i empatycznej osoby w urzędzie. Pracownik opanowany, skuteczny i z ogromnym zakresem wiedzy. Dziękuje.
Dziś tj. 16.10. ok.godz.14 umówiona wizyta telefonicznie w ZUS dot. założenia wniosku o emeryturę stanowisko nr 8 przesympatyczna, kompetentna i empatyczna Pani służąca radą i pomocą przywróciła mi wiarę w urzędników załatwiając sprawę szybko i naprawdę kompetentnie. Wielki szacunek i słowa podziękowania dla tej wspaniałej urzędniczki i jej postawy wobec petentki. Brawo oby więcej takich ludzi a życie byłoby piękniejsze. Wielkie dzięki Pani Małgorzato.