To, co się wyrabia w tej placówce, to jest absolutny SKANDAL. Otrzymałam telefon z ZUS Wrocławska, że mam dostarczyć im pilnie dokumenty, które są IM niezbędne. Po przybyciu na miejsce, wyłuszczeniu sprawy i podania nazwiska pracownicy, dowiedziałam się, że NIE JESTEM UMÓWIONA I NIKT ODE MNIE DOKUMENTÓW NIE PRZYJMIE. Siedzący na tej portierni cieć nie zadzwonił nawet do zlecającej te czynności, która była gdzieś w budynku. Nie, bo nie. I dobrze. Ja wróciłam do domu i czekam na wasz telefon, bo te dokumenty były wam potrzebne - gwarantuję, że ten, kto się dodzwoni do mnie, długo nie zapomni tej rozmowy.
Jesteście nieprzydatni, zacofani i niezdolni do świadczenia usług na rzecz ludzi, którzy płacą wam pensje. Odsyłanie ludzi na Pileckiego, gdzie wasze pracownice "łapią się za głowy", bo np. wystarczyło ODEBRAĆ DOKUMENT (!), jest czymś skandalicznym, nieprzyzwoitym, absurdalnym. Ja oczywiście napiszę skargę do centrali ZUS, ministerstwa i jestem też umówiona na interwencję poselską. Dość waszego sobiepaństwa. Zacznijcie szanować czas ludzi, od których zależy wasz byt!
To jest kolejne takie zdarzenie w tym żałosnym miejscu. Kierujący tą placówką i połowa tego nieudolnego personelu, łącznie z tym 'otwieraczem drzwi' o ego opierającym się o sufit tego żałosnego przybytku, powinna zostać wywalona na zbity pysk, bez prawa do emerytury. SKANDAL!
Byłem w Oddziale ZUS przy ulicy Wrocławskiej w Opolu w lipcu ale musiałem udać się na ulicę Witolda Pileckiego. Tutaj czekała mnie wielka niespodzianka. Niespodzianką była bardzo miła, fachową i pomocna obsługa. Osobą która w ten sposób mnie obsłużyła była Pani Monika Tomaszewska. Pierwszy raz spotkałem się z kimś kto posiada tak dużo empatii i chęci pomocy innym. Dziękuję bardzo Pani Moniko
Zajmuje się emeryturami dla ludzi którzy pracowali w Niemczech. Wysyła chamskie pisma. Wszystko trwa bardzo długo. Lepiej przyjechać do Polski jako Ahmed czy Szasza i dostaniecie więcej pieniędzy...
Pani przy okienku bardzo nie miła momentami podnosiła głos...osobie niepełnosprawnej przecież trzeba pomóc wypełnić papiery a nie podnosić ton głosu wyglądało to jakby pani z okienka chciała krzyczeć..nie polecam prośba moja jest taka aby wymienić co niektóre panie zasiadające jakże to ważne stanowisko
Nawet na jedną gwiazdkę nie zasługują. Od września walczę z tą placówką i moją należną mi rentę rodzinną. W marcu wysłałam potrzebne dokumenty aby mi przelać zaległe renty, które ZUS zaprzestał mi wypłacać pod pretekstem że zaświadczenie o statusie studenta jest „niewystarczające” lub „podrobione”. ZUS sam przyznał się w marcu do błędu i miałam tylko jeden wniosek wypełnić. Na rozpatrzenie sprawy ZUS miał 3-4 tygodnie. Dzwoniłam już przed majówką, mówią że nawet się tym nie zajęli, że mam zadzwonić po majówce. Teraz czekam już ponad 50 min na infolinii!!! Pani po 30 min przekierowała moją rozmowę do kogoś innego i kolejne 20 min czekam. Jest absolutnie absurdalne. Przez ostatnie 9 lat nigdy nie miałam problemów aż do ubiegłego roku września! Skandal.
ponad 2 godziny raz za razem probowalem wybrac numer i ciagle byl zajety. Moze czeka sie na polacznie doradcy 4 min. jak pisze placowka jak juz sie jest w kolejce, ale jak dodzwonic sie tam w ogole???