Czasem można i udaje się uzyskać coś w urzędzie . Spotkałam się z bardzo życzliwą i profesjonalną obsługą w dziale orzecznictwa, co bardzo cieszy w instytucji publicznej.
Dzisiaj osobiście doświadczyłam ile potrzeba zmian aby Klienci Instytucji Państwowych wreszcie byli traktowani z szacunkiem. Panie pracujące na Sali Obsługi Klienta w ZUS Jasło są aroganckie i nastawione na stwarzanie utrudnień Klientom, chyba, że zachowanie tych Pań wynika z braku wiedzy w zgłaszanych przez Klientów sprawach. W związku z faktem, iż podobną sytuację już miałam wcześniej w tej instytucji dzisiaj uznałam, że sprawę nagłośnię do odpowiednich Instytucji.... Urzędnik Państwowy, który ma poparcie Pana Naczelnika w sposób bezczelny traktuje Petentów, dzisiaj Pani " wykrzywiała się" do mnie. Sprawa którą poszłam zgłosić dzisiaj oczywiście nie została potraktowana poważnie. Kiedy wreszcie osoby chore będą traktowane poważnie i z szacunkiem? Dzisiaj Pan Naczelnik stanął w ochronie Pani z Obsługi Klienta. Panie Naczelniku proponuje czasem wyjść z "boxu" w którym Pan sprawuje swe obowiązki służbowe i przyjrzeć się/przysłuchać co Pana Pracownice przedstawiają swoimi osobami i jak traktują Petentów.
Miałam dziś ogromną przyjemność rozmawiać skoro świt z Panią w sprawie świadczenia wspierającego. Jestem pod wrażeniem Pani kompetencji, cierpliwości i bycia pomocną. Bardzo serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za udzieloną pomoc! Oby więcej takich ludzi w dzisiejszym świecie.