Obsługa jest fatalna. Personel powinien zostać zastąpiony przez profesjonalistów, którzy potrafią pomagać ludziom. Pracują tam ludzie, którym nie zależy na problemach obywateli.
Dodzwonić się do nich graniczy z cudem .Nawet na jedną gwiazdkę nie zasługują ,ale musiałam dać inaczej komentarz by nie przeszedl .Zróbcie coś z tym ,zorganizujcie się ,bo nikt nie chce rozmawiać z komputerem albo czekać na rozmowę w ważnej sprawie a potem nawet się nie doczekać .Masakra
Panie miłe i pomocne (w większości, jest jedna bardzo nieuprzejma). Zazwyczaj można załatwić tu większość spraw. Niestety często są kolejki. Nie jest to spowodowane dużą ilością petentów, ale pozamykanymi okienkami. Przykładowo teraz na 13 okienek są otwarte tylko 3. W innym oddziale ZUS-u (w Warszawie) było ponad 20 okienek i wszystkie otwarte. Znacznie szybciej można było załatwić sprawy. A przecież to ta sama "firma"...
Obsługa w oddziale jest bardzo miła, a system numerkowy sprawia, że wszystko przebiega sprawnie. Niestety dużym problemem pozostaje kwestia parkingu. Miejsc pod oddziałem jest zaledwie około 30, co stanowczo nie wystarcza, zwłaszcza że część osób, prawdopodobnie klienci pobliskiego sklepu Biedronka, korzysta z tego parkingu. Obok co prawda znajduje się płatny parking, ale mało kto decyduje się z niego korzystać, co dodatkowo potęguje problem.
Klienci ZUS-u muszą uzbroić się w cierpliwość i być przygotowani na szukanie miejsca postojowego znacznie dalej od oddziału. Usprawnienie sytuacji parkingowej byłoby dużym udogodnieniem dla wszystkich odwiedzających.
Nie znają nawet własnych terminów płatności, które są wskazane na portalu. I nie mogą znaleźć potrzebnych informacji. Dlaczego więc działają, skoro wysyłają Cię do zadawania pytań na portalu?
Generalnie ta piramida finansowa, zwana „Zakładem Ubezpieczeń Społecznych” chyba dla większości Polaków nasuwa na myśl raczej negatywne skojarzenia. Niemniej, zdarzają się w naszym kraju jej oddziały, o których można powiedzieć dobre słowa. Niestety, oddział w Elblągu do nich nie należy.
Rozmowa z 3.07.24 z pania Lilla Szymanska, chcialbym bardzo podziekowac za mila i kompetentna pomoc i rozmowe, dawno juz nie rozmawialem z tak mila osoba !To szczescie ze pracuje taka pomocna mila osoba u was jak pani LILLA SZYMANSKA