Nie maja pojęcia o swojej pracy w efekcie sam wniosek o rentę rodzinna odciagali mi koło 3 lat ( konsultantka okłamywała mnie ze to ja mam załatwić papiery mamy które załatwia ZUS chodziłam po kilka razy i odsyłała mnie do domy nie przyjmując wniosku i wkoncu poszłam do innej, przyjęła wniosek i powiedziała ze te dokumenty wyciąga ZUS)
Teraz nie potrafią nawet odebrać telefonu
Oczywiście za te lata fety rodzinnej przed przyjęciem wniosku nikt mi nie oddał pieniedzy. ZUS zapłacił tylko od momentu złożenia wniosku
Daje jeden bo nie da się dać zera. Zacznę od początku. Pani z ochrony powinna pracować ze świniami a nie z ludźmi. Nie ma informacji dla petenta gdzie się udać a ta drze "mordę" po ludziach zamiast grzecznie zapytać w jakiej sprawie. Następnie wizyta u pseudo lekarki, która nie przedstawiając się kim jest ze specjalizacji wydziera "mordę" na petenta zamiast rzeczowo rozmawiać. Tak za duże pieniądze jako przedsiębiorcy dostajemy szacunek naszych utrzymanów. Przydało by się zamontować kamery w takich pomieszczeniach ,może bydło z ZUS trochę by przystopowało z zachowaniem wobec interesantów. Tragedia a Pani psychiatra (chyba) powinna sama podjąć leczenie z tytułu nerwicy , tak sfrustrowanej i agresywnej osoby jak Pani blondwłoss z pokoju Bc3 nie spotkałam w życiu. I takie osoby decydują czy ktoś jest chory czy nie. Po takiej wizycie jeszcze bardziej potrzeba specjalisty :(
Ciekawe miejsce. Choć byłem jedynie z dostawą, to powiem że nie miałem jeszcze tyle kłopotów z dojazdem do magazynu. Ludziska parkują samochody niczym odwiedzający targ ludziska. Byle gdzie, byle jak. Ale sprawna ochrona pomogła w uporządkowaniu niesfornych parkujących. Nie mniej jednak było miło i pozdrawiam.
Nie podzielam zdania pana MrXRIBERTO, ponieważ ilekroć przyjeżdżam do tej instytucji jest dostępne wolne miejsce parkingowe. Ponadto pracownicy ochrony wykazują się dużą kulturą osobistą, empatią i profesjonalizmem w obsłudze. Zawsze służą radą i dobrym słowem, jestem tam często dlatego nie rozumiem tej jakże krzywdzącej opinii. Gdyby wszędzie byla tak profesjonalna ochrona świat bylby o wiele bezpieczniejszy.
Parking dla klientów to tragedia ! Tablica informuje tylko o 13 miejscach dla klientów ! Pozostałe miejsca tylko dla pracowników w tym też ogromny parking z szlabanami na którym stoi tylko kilka samochodów, bo wiadomo parę metrów dalej urzędnik nie może przejść więc pracownicy blokują bliższe lokalizacje w tym jeden pas ruchu przed wejściem łącznie z miejscem dla niepełnosprawnych ! Wisienką na torcie jest emerytowany ochroniarz który przegania klientów na ulicę aby sobie tam poszukali miejsca parkingowego, poza tym cytuje jakieś wewnętrzne regulaminy których nigdzie nie ma wyeksponowanych na parkingu. Moim zdaniem zamiast pilnować powinien występować w konkursach recytatorskich. Nie polecam dla zmotoryzowanych tego miejsca.
Nie wiem dlaczego zus uznaje, że dzwonię w sprawie ukrainy, i mam wysłuchiwać na dzień dobry spraw związanych z ukrainą i to w dwóch językach. Po przymusowym odsłuchaniu wszystkoegp dptyczącegp ukrainy, posiedziełąm jeszcze przy telefonie z 40 min. Niestety na rozmowę się nie doczekałam i o swoją sprawę nie miałam okazji nikogo zapytać.
Nie wiem jak na miejscu, ale na ewizycie w dziale: zasiłki, pracują bardzo miłe panie. Dzwoniłam tam trzy razy i panie były bardzo pomocne i supermiłe, co rzadko się zdarza w jakichkolwiek urzędach jedyne miejsce tego typu gdzie dzwonię bez strachu
ZUS odwiedziłam 24.07.2020r ok godziny 12:30. Zawsze gdy obok przejeżdżałam były olbrzymie kolejki więc na czas wizyty naszykowałam sobie picie, książkę, krem do opalania. Ku mojemu zaskoczeniu wszystko załatwiłam w 15min! Przed wejściem podział na 3 kolejki w zależności od celu wizyty. Wszyscy w maseczkach. Na miejscu już wszystko sprawnie. Miło obsługa! Minus - brak wolnych miejsc parkingowych.