Załatwiałam tam sprawy 3 razy, 2 razy udało mi się trafić na przemiłą Panią Annę, która pomogła i wszystko świetnie wytłumaczyła i tylko dlatego daje dwie gwiazdki zamiast jednej. Niestety ten jeden raz trafiłam na okropną panią, która rzuciła we mnie pusta kartą i mówiąc trzeba złożyć wniosek, kiedy próbowałam dopytać, co dokładnie powinno tam się znaleźć usłyszałam "to co powinno być we wniosku", reszta odpowiedzi była od niechcenia i zdawkowo w wyniku czego źle wypełniłam wniosek i musiałam to robić ponownie. Opowiadając to pracownikowi innego oddziału ZUS złapał się za głowę i nie wierzył w głupoty, które ja usłyszałam. Zostałam wprowadzona w błąd, na szczęście inny pracownik dokładnie wytłumaczył jak to wszystko powinno wyglądać. Mam nadzieję, że nie będę musiała tam wracać.
Moje doświadczenie z ZUS jest bardzo pozytywne.Urzędnik, ktòry zajął się moją sprawą był bardzo uprzejmy, cierpliwy i kompetentny. Czas oczekiwania na podejście do okienka był kròtki.
Istny cyrk na kółkach od samego rana do 12 nie można się dodzwonić bo cały czas automat podaję informacje o e-wizycie i samoistnie rozłącza połączenie!
Daje 5 .Dużo się zmieniło może godziny przyjęć dziwne ( nawet nie wiem jakie) ale obsługa super ,luźno a jak spotkanie umówione.przez profil ZUS to bez czekania bo stanowisk mnóstwo Osobiście jestem bardzo zadowolony zostałem uprzejmie i dokładnie poinformowany w swojej sprawie. Tak trzymac