Wczoraj zamówiłam ( niedziela ) dziś o 10.00 mam paczkę, brawo!!! Kupiłam kuwete za grosze nie spodziewając się za wiele, a tu przyszedł piękny produkt wysokiej jakości, karma zapewne tez, ale to też oceni kot :) dziekuję serdecznie. Daję 5 gwiazdek :)
Zamówiłem produkty w piatek z 1-2 dniową dostawą. Czwartek rano jeszcze nadal ją nie mam, więc sprawdzę status przesyłki. Pokazuje, ze zostało anulowane. Bez żadnego komunikatu, bez automaticznego zwrotu pieniędzy.
Czytam poniższe opinie i jestem w szoku, zamawiam przynajmniej dwa razy w miesiącu i paczka zawsze dociera dwa dni maks trzy po zamówieniu. Żadnych zastrzeżeń, zawsze przychodzi to co zostało zamówione, również bonusy za punkty!
Beznadzieja. Nie da się dogadać, totalny cyrk. Twierdzą, że nie odbierają korespondencji pocztą, a jednocześnie sami wysyłają listy z wezwaniem do zapłaty za dawno opłacone zamówienie, bo nie znaleźli przelewu. Podałam nowy e-mail do kontaktu – i tak wysłali wszystko na stary.
Kiedyś regularnie korzystałam z aplikacji Zooplus, ale jakość obsługi oraz sposób pakowania produktów do wysyłki leci na dno.