Daję jedną gwiazdkę, ze względu na bardzo utrudniony kontakt. Gdy kilka dni temu, w okolicach 17:30 próbowałem się do nich dodzwonić, usłyszałem - jesteś 39 w kolejce. Rzecz jasna, rozłączyłem się. Najlepiej byłoby oczywiście, żeby każdy oddział, miał swój numer telefonu, co zdecydowanie ułatwiło by kontakt. Pomarzyć oczywiście można. To nic nie kosztuje.
Nie wiem z czego to się bierze ale moje doświadczenia z częstego kontaktu z tym oddziałem są bardzo negatywne. Otrzymanie decyzji w ciągu 30 dni zakrawa na cud. Od sierpnia czekam na dwie decyzję. Od kogo to zależy czy tylko od urzędników czy polityki także???
Załatwiałam babci wsparcie osób niepełnosprawnych, jestem pod wrażeniem rzetelności, uprzejmości i pomocy przez Panią, wow. Zresztą nie pierwszy raz spotykam się w tym urzędzie z uprzejmością i pomocą pracowników.
Niestety jest tak wszystko ułożone żeby człowiek się nie dowiedział nie dogonił dzwonię od półtorej godziny wbijam swój login wbijam hasło wszystko jak należy w zeszłym miesiącu się dodzwoniłam tak dziś no niestety nie pan sekretarz powtarza jedno i to samo jest bardzo źle to zorganizowane ludzie którzy dzwonią do ZUS to wyraźnie nie mogą podejść a pan konsultant cały czas mówi i naprowadza jak w zus-ie do jakiego do jakiego pokoju podejść no kuźwa jak dzwonię to znaczy że nie mogę przyjść tak!! Od czego tam oni są tamci pracownicy chyba odrobienie ludziom pod górkę najlepsze jest to czy człowiek wybiera czy cokolwiek wszędzie na internecie istnieje tylko jeden numer pod który się nie da dodzwonić chamstwo!!!! Ludzie którzy piszą wam kochane urzędniczki opinię że jesteście pomocne tak owszem ale tylko i wyłącznie jak człowiek się do czołga do was bo nie macie innego wyjścia a jak człowiek nie chodzący ma napisać dobrą opinię skoro wy w ogóle nie odbieracie jeden numer ma cię pod każdym jednym wpisem co się wpisze w internecie jeden numer na który nie można absolutnie się dodzwonić