Od kilku lat korzystam z usług tej instytucji nie spotkałem się nigdy z brakiem kompetencji czy niemiłym traktowaniem jestem bardzo zadowolony z obsługi .
Warszawa, super obsługa, szybko i miło. Panie usmiechnięte i chętnie pomagające przy wnioskach. Dobry parking przed budynkiem. Dałbym 6 gwiazdek ale się nie da :)
oficjalny nr telefonu nie odpowiada. Jeden sygnał i rozłącza. Co z tego, że na oficjalnej stronie są podane wszystkie punkty obsługi jak nie można do nich zadzwonić.
Na infolinii siedzi banda chamów. Ludzie którzy mają pretensję że ktoś śmie do nich dzwonić coś pytać i zawracać d... . 30.01.2023 kolejny przykład chamstwa godzina 13.40.
Z tak wzorowo działającą instytucją dawno się nie zetknąłem. Szczególnie pomocną pomocna jest Pani Naczelnik Wydziału Ustalania Świadczeń, która osobiście zadzwoniła do mnie i udzieliła bardzo istotnych informacji w dotyczącej mnie sprawie. Wszystko odbyło się bardzo szybko i sprawnie.
Serdeczne pozdrowienia dla pani Anny K. Naczelniczki Wydziału Ustalania Świadczeń, jako wzorowo wykonującej swoją pracę w tak trudnych warunkach.
Zgłoszenie zmiany rachunku, na który ma być wysyłana renta rodzinna jest weryfikowane bardzo długo. Dwa świadczenia zostały wysłane na stary nieistniejący rachunek i nikt nie zwrócił na to uwagi, że pieniądze się odbiły. Dzwonienie w tej sprawie na infolinię wiąże się z bardzo nieprzyjemną rozmową z niemiłą pracowniczką.