Niezwykle ciekawi mnie, czemu tak beznadziejny, nieintuicyjny i archaiczny program jak iPrzedszkole jest używany przez instytucje opiekuńczo-wychowawcze. Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że pewnie jest za darmo i z publicznych pieniędzy nie jest wydawana na to ani złotówka. Używanie go, powoduje wrażenie, jakbym sprawdzał semestralną pracę zaliczeniową trójkowego studenta studiów informatycznych - 20 lat temu.
Odpowiedź zajmuje im dużo czasu, a kontrakt jest okropny. Kolega, który pracował przede mną, zawarł umowę z tą firmą. Dowiedzieliśmy się, że aby zrezygnować z ich usług, trzeba to zrobić raz w roku i napisać bliżej daty zawarcia umowy. Kiedy w tym czasie zaczęliśmy pisać, poprosili o wszystkie dane firmy. Kiedy podałem dane, teraz proszą o numer zamówienia, którego nie ma ani na fakturze, ani na moim koncie osobistym. Mam wrażenie, że celowo opóźniają czas.
Dramat. Zamówienie podzielone na dwie części bez mojej zgody. Najważniejsze kodeksy nie zostały wysłane i muszę szukać stacjonarnie. Dodatkowo zamiast jednej faktury dostałam dwie mimo że to było jedno zamówienie. Nie polecam .
Przestrzegam przed tą firmą. Zamówiłam 17 szt. książek na zakończenie roku, po opłaceniu otrzymałam potwierdzenie realizacji zlecenia. Resztę brakujących sztuk kupiłam w innej księgarni. Ponieważ minął czas na realizację zapytałam o książki i UWAGA ! dopiero po moim zapytaniu odpisują że, oni tych książek w ogóle nie mają na magazynie ....... Zostałam w kilkoma sztukami i muszę szukać od nowa - ostrzegam przed tą firmą.
Najlepsza z dostępnych na rynku oferta programów informacji prawnej. Świetna pomoc do pracy i nauki. Pracownicy na infolinii zawsze uprzejmi i pomocni.
Fatalnie: książki zamówione i opłacone, zero odzewu, przesyłka niedostarczona po ponad 2 tygodniach, trudności z kontaktem z obsługa klienta. Nie polecam
Wolters Kluwer to firma, która ma w d...e swoich klientów. Infolinia to jakiś dramat. Możesz dzwonić do nich i tak ciebie oleją ciepłym moczem. "Fachowcy" z infolinii nie znają swoich programów i nie potrafią pomóc w żadnej sprawie. Odsyłają na maila lub płatną infolinię. Na płatnej infolinii nie pomagają a na maile nie odpowiadają. Tak więc moja opinia jest jak najgorsza!
Fatalna obsługa klienta. Zamówione książki dwukrotnie zostały wysłane pod adres którego nie wskazałem w zamowieniu do dostawy ani rachunku - adres sprzed 4 lat pod którym mieszka obca osoba, 200 km od miejsca w którym mieszkam. Wielokrotne próby kontaktu (mail, infolinia, facebook), w celu zmiany błędnego adresu skończyły się na pustych zapewnieniach o załatwieniu sprawy lub zignorowaniu wiadomości. W sumie przejechałem 800 km tylko po to żeby odebrać swoje zamówienie. Skandaliczna obsługa klienta i przymus poświęcenia 2 dni tylko w celu odebrania zamówień wysyłanych pod losowy adres.
Całkowite zignorowanie klienta pomimo oczywistego niezrealizowania opłaconego z góry zamówienia.