Serwis po zakupie wzorowy, kontakt również. Szybkie zgłoszenie, szybka akcja mimo zgubionego dowodu zakupu dysk został uznany do reklamacji. Podejście pro klienckie czego niektóre firmy mogłyby się nauczyć od GoodRam. Biorą odpowiedzialność za swoje produkty "na klatę", a nie jak u niektórych kupiłeś to się bujaj:) Podsumowując wg. mnie jedna z lepszych firm i do tego z rodzimego podwórka.
Super kontakt z serwisem, po zgłoszeniu sie z zapytaniem o dostępność uszkodzonego podzespołu elektronicznego dla dysku ssd po gwarancji, otrzymałem taki od goodrama - wszystko na ich koszt, po wymianie uszkodzonego elementu dysk działa:)
Super obsługa gwarancyjna. Kupiłem używane pamięci RAM, które okazały się uszkodzone. Po kontakcie z firmą wszystko zostało załatwione w tydzień, pamięci wymienione na nowe. Pani Sylwia z działu reklamacji prowadzi sprawę profesjonalnie. Polecam!
Serwis jest mega pomocny i szybko naprawia/wymienia wadliwy sprzęt. Po wypełnieniu formularza i wysłaniu towaru pod wskazany adres ani razu nie czekałem dłużej niż 7 dni na powrót paczki z nowym lub naprawionym sprzętem. Szczególne wyróżnienie dla Pani Sylwii, która świetnie prowadzi temat zgłoszeń RMA i potrafi wyjść z dobrym rozwiązaniem problemu :)
W firmie używamy dużo sprzętu goodrama i za podejście do klienta a zwłaszcza serwis jestem spokojny podczas kolejnych zakupów.
Miałem wiele produktów pamięciowych, głównie pen-driveów i nigdy nie miałem zastrzeżeń co do działania produktów czy spadku wydajności po dłuższym użytkowaniu. Nie spotkały mnie też inne niespodzianki. Mogę polecić produkty tej firmy