Super kontakt z serwisem, po zgłoszeniu sie z zapytaniem o dostępność uszkodzonego podzespołu elektronicznego dla dysku ssd po gwarancji, otrzymałem taki od goodrama - wszystko na ich koszt, po wymianie uszkodzonego elementu dysk działa:)
Super obsługa gwarancyjna. Kupiłem używane pamięci RAM, które okazały się uszkodzone. Po kontakcie z firmą wszystko zostało załatwione w tydzień, pamięci wymienione na nowe. Pani Sylwia z działu reklamacji prowadzi sprawę profesjonalnie. Polecam!
Dla przyszłych ofiar tej firmy , omijajcie z daleka. Kupiłem dysk ssd w lutym działał 3 miesiące . Na dysku są dane wrażliwe których nie da się usunąć . Serwis wymusza bym dostarczył do nich dysk w celu odczytu. Już jestem po kontakcie z Urzędem Ochrony Danych Osobowych który mi doradził bym dysk do nich wysłał i natychmiast po wysłaniu złożył skargę w UODO na wymuszenie udostępnienia danych osobowych za co jest baaardzo wysoka kara . Chociaż tu będę miał frajdę.
Serwis jest mega pomocny i szybko naprawia/wymienia wadliwy sprzęt. Po wypełnieniu formularza i wysłaniu towaru pod wskazany adres ani razu nie czekałem dłużej niż 7 dni na powrót paczki z nowym lub naprawionym sprzętem. Szczególne wyróżnienie dla Pani Sylwii, która świetnie prowadzi temat zgłoszeń RMA i potrafi wyjść z dobrym rozwiązaniem problemu :)
W firmie używamy dużo sprzętu goodrama i za podejście do klienta a zwłaszcza serwis jestem spokojny podczas kolejnych zakupów.
Miałem problem z migracją danych przez OST. Przy próbie skontaktowania z suportem dostałem bardzo satysfakcjonującą odpowiedź. Mianowicie "W celu wykonania migracji danych prosimy o skorzystanie z innego oprogramowania". Dysk leci na rękojmię i był to mój ostatni zakup z goodram. Nie pozdrawiam.
Miałem wiele produktów pamięciowych, głównie pen-driveów i nigdy nie miałem zastrzeżeń co do działania produktów czy spadku wydajności po dłuższym użytkowaniu. Nie spotkały mnie też inne niespodzianki. Mogę polecić produkty tej firmy