Welcome Airport Services Sp. z o. o

40 ocen
mario angelow
05 wrzesień 2023 06:49
Obsługa tej firmy przy odprawie, jest najgorsza z jaką miałem doczynienia , a podróżuję po całym świecie. W dniu 4.09.2023 , bramka nr N1 , godzina 6.15 lot do Burgas linia wizzair lotnisko Okęcie , pracownik tej firmy , odnosiła się w sposób karygodny , opryskliwy i bardzo niegrzeczny. Nasz spór dotyczył jej zdaniem za dużego bagażu podręcznego, pomimo że spełniał warunki podane na stronie. Pani o blond włosach , pomimo prośby o wylegitymowanie się lub wezwanie przełożonego nie chciała tego zrobić, w sposób agresywny i prześmiewczy odnosiła się do mnie i innych podróżnych, krzycząc że od niej wszystko zależy i nic jej nikt nie zrobi. Otóż nie, zrobię wszystko co w mojej mocy aby jednak skarga na tą panią dotarła do jej przełożonych ! Wstyd takie zachowanie !! Ten pracownik przynosi wstyd firmie.
pokaż więcej...
Marek Nowowiejski
02 wrzesień 2023 15:17
pokaż więcej...
Oliwier Sobiczewski
01 wrzesień 2023 22:11
Nie podstawili schodków czekaliśmy 30min
pokaż więcej...
Esii Esii
21 sierpień 2023 09:35
pokaż więcej...
Marcin Osowski
17 sierpień 2023 14:49
pokaż więcej...
marek Wasilewicz
09 czerwiec 2023 13:54
pokaż więcej...
Anna Alimenkova
07 czerwiec 2023 18:59
Pracownicy nie znają prawa, są niemili, ignoranccy i pozwalają sobie na wrzeszczenie na klientów. Są całkowicie niewykształceni i ignoranci. Sytuacja była niedopuszczalna, prawa zostały naruszone przez głupotę i ignorancję pracowników przez Welcome na lotnisku Chopina. Będę prowadził śledztwo ze wszystkich stron i złożę skargę do wszystkich możliwych władz. Nikt nie może naruszać praw człowieka w tak bezczelny sposób. Było to naruszenie dyrektywy 2000/43/WE w sprawie zakazu dyskryminacji ze względu na rasę i pochodzenie etniczne. A więc to poważna sprawa!
pokaż więcej...
Bohdan Tomenchuk
24 maj 2023 13:36
pokaż więcej...
Stanisław Kowalczuk
12 maj 2023 20:21
pokaż więcej...
Ra Men
08 maj 2023 22:54
Dramat. Czekanie na bagaże ponad 90 min to jakis żart. Dodatkowo bagaż zniszczony…
pokaż więcej...
Piotr Olek
27 luty 2023 01:41
pokaż więcej...
Mike OKON
20 luty 2023 09:33
Gdybym mógł, wystawiłbym negatywną ocenę tej firmie i jej usługom. Nie dbają o swoich klientów i oszukują klientów. Nasz bagaż został całkowicie zniszczony i nie dostarczyli zwrotu pieniędzy ani nowego bagażu, który obiecali. Firmy takie jak ta powinny być po prostu wygnane z normalnej przestrzeni biznesowej. Oczywiście nie reagują na żadne telefony i maile.

Jeśli Twój bagaż zaginie, po prostu idź najpierw do sądu i nie trać na nich czasu.

Kiedy WAS mówi ci, że jest tylko agentem handlingowym - nie ufaj im, ponieważ są odpowiedzialni za dostarczenie bagażu i nie mogą tego zmienić. Po prostu chcą się ciebie pozbyć.
pokaż więcej...
Marcin M
23 styczeń 2023 00:46
Dramat, od ponad 2 godzin czekamy na wydanie walizek. Przekierowali nam lot do Krakowa na lotnisko w Katowicach i niby nie ma pracowników aby wyładować nasze bagaże. Inne samoloty lądują i bagaże są wydawane. Totalna porażka organizacyjna.
pokaż więcej...
Eva Marciszewska
13 styczeń 2023 20:45
Najgorsze lotnisko, jakie kiedykolwiek spotkałem. Dwukrotnie lecący BA z Warszawy na Heathrow personel naziemny bardzo agresywnie próbował zmusić mnie do nadania bagażu podręcznego do cargo, mimo że mój bagaż podręczny mieścił się w granicach dozwolonych przez BA i proces ten jest gwarantowany przez BA na zasadzie dobrowolności. Za drugim razem członek obsługi naziemnej próbował mnie nawet usunąć z samolotu przy pomocy policji bezpieczeństwa, powołując się na oskarżenie, że wszedłem do samolotu bez wejścia na pokład, co było jawnym kłamstwem, wyraźnie udowodnionym przez fakt, że moja karta pokładowa została zeskanowana. Personel latający BA i ochrona poparli mnie w tej sprawie. Całym powodem tego nieprzyjemnego incydentu była moja słuszna odmowa oddania bagażu podręcznego. Okropny incydent z małym człowiekiem, który próbował pokazać swoją moc, na szczęście bez powodzenia. Ale cała złośliwość jego działań, jak sądzę, podyktowana faktem, że uznał mnie za autora wcześniejszej skargi na zachowanie personelu naziemnego, na tym się nie skończyła. Po przylocie na Heathrow odkryłem, że mój bagaż nie został załadowany na pokład samolotu. O dziwo, brakowało tylko tego bagażu. Czy to aż tak daleko idący pomysł, że mój bagaż nie został celowo załadowany? Gdyby udało mu się usunąć mnie z lotu, mój bagaż też musiałby zostać usunięty. Wiązałoby się to z poszukiwaniem go w luku bagażowym… opóźnieniem lotu… może małym dochodzeniem w sprawie przyczyny… i odkryciem banalności całego zajścia, które stworzył, pasażerka w ramach swoich praw odmówiła wydania bagażu podręcznego. Nie ma żadnych dowodów, to tylko moje spekulacje na temat tego dziwnego zbiegu okoliczności. Na zakończenie tej historii sugeruję, że firma Welcome A S powinna prawdopodobnie lepiej przeszkolić swój personel naziemny w zakresie zarządzania public relations i uświadomić im, że są świadomi prawa.

Jako dość częsty użytkownik Lotniska Chopina w Warszawie mogę mieć tylko nadzieję, że nic takiego już się nie powtórzy. Mam nadzieję, że prywatnie nie zostanę wpisany na „czarną listę” przez obsługę naziemną, ale w każdym razie nie dam się zastraszyć, gdy działam w ramach swoich praw. Nawiasem mówiąc, stewardesa BA powiedziała mi, że wie o tym bagażu podręcznym na tym lotnisku. Była świadkiem, jak pasażerowie robili zdjęcia pustym półkom samolotów, gdy byli zmuszani do oddawania bagażu podręcznego do luku bagażowego.
pokaż więcej...
Emily M
16 grudzień 2022 08:42
polecam
pokaż więcej...
Karolina Kubas
19 wrzesień 2022 02:10
TRAGEDIA! Trzy walizki rozwalone, jedna wyszla bez kółka, druga wgnieciona, a trzecia kompletnie pęknięta na ściance nad kółkami. Mialam odposcic sprawe, wiec wyszlam po za linie odbioru bagażu jednak wróciliśmy się zgłosić uszkodzenie na co Pani z Welcome (bardzo niesympatyczna) powiedziała, ze przeszlismy linie i nasza reklamacja jest nie wazna, bo moglismy ja zrobic sami. To nie żart. Wiem jak u Was to wyglada jak przerzucacie bagaże kompletnie nie szanując ich zawartości czy samej walizki, takze zastanówcie się nad sobą jako firma, bo z tego co widze po opiniach to nie pierwsza taka sytuacja.
pokaż więcej...
Маks Bevskyi
11 wrzesień 2022 16:56
Jest tabliczka z informacją - „ Szanowni państwo, w razie nieodebrania telefonu przez obsługę biura Zaginionego bagażu prosimy o cierpliwość. Pracownik WELCOME wyjdzie do Państwa co pół godziny, między 06:30, a 23:00. Przez dwie godziny oczekiwania, zero, telefon nie odbierają, nikogo niema. Albo wywalcie tą tablice, albo zachęcające pracowników lepiej wykonywać swoje obowiązki!
pokaż więcej...
Maciej Gajewski
06 wrzesień 2022 20:22
Masakra, najpierw po wyładowaniu czekaliśmy prawie pół godziny na schody, a potem kolejne 40 minut na bagaż. Czy naprawdę tak trudno przywieźć bagaż z samolotu do terminala w np. 30 minut??? Najzabawniejsze jest to, że warszawskie Okęcie ma jedne z najwyższych opłat lotniskowych na świecie - a standard obsługi jeden z najgorszych. Nic mie zmienia się mimo upływu lat. Żenujące!
pokaż więcej...
Hu B.
11 sierpień 2022 19:49
Ta firma robi chyba na Okęciu za darmo, że jeszcze tam są. Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś chciał płacić za ich "serwis". Pracownicy niekompetentni, niedoinformowani, ale za to z przerośniętym ego, poczuciem wyższości, bezkarności oraz manią władczą. Jakąś mania wyższości? Na pewno myślą, że są ponad prawem i regulaminem lini lotniczych. Ciekawe czy stawiają się również powyżej Boga? Na prawdę rzadko latam z bagażem rejestrowanym. Ostatnio zdarzyło mi się 2 razy lecieć z bagażem i 2 razy potrafili zepsuć walizkę. Raz bagaż był w miarę ciężki - 17kg, ale raz miał trochę ponad 10kg i też potrafili ją zepsuć. Chyba powyżej 10kg to już dla nich za dużo, bo przy 9kg walizka była cała. Dobrze, że ubezpieczalnie nie są takie bezczelne i olewające, jak ta firma. Proszę Was - nie wyżywajcie się na ludziach. Nie róbcie tego, jeśli to dla Was problem. Są inne firmy. Firmy, które potrafią to robić. Firmy, które nie stawiają się powyżej prawa. Formy, którym zależy na klientach i szanują ich prawa. A i zapomniałem wspomnieć o łgarstwach w celu próby tłumaczenia się. Brak nawet odwagi do poniesienia konsekwencji własnych błędów. Dobrze, że jest monitoring.
pokaż więcej...
Katarzyna Drożyńska
05 sierpień 2022 16:38
Firma Welcome była odpowiedzialna za nasz zgubiony bagaż na Okęciu w Warszawie. Od 2 dni nie ma możliwości skontaktowania się z kimkolwiek. W zgubionym bagażu był sprzęt medyczny, więc sprawa jest pilna. Niestety numery telefonu +48 222 430 430 oraz 22 650 43 85 pozostają głuche, mimo że probowałam się połaczyć od wczoraj ze 30 razy. Najgorsza obsługa klienta z jaką kiedykolwiek miałam styczność. Wszelkie linie lotnicze/lotniska które mają resztki godności powinny przemyśleć współpracę z Welcome.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Welcome Airport Services Sp. z o. o

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Welcome Airport Services Sp. z o. o
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości