Autoryzowany serwis Włoskich maszyn, a zero zainteresowania serwisu w sprawie rozwiązania problemu maszyn od 2 tygodni. Gdyby produkcja była uzależniona od urządzeń i serwisu tej firmy mogło by prowadzić do blokady realizowanych zamówień. Podejście serwisu i to autoryzowanego to totalna porażka. Widocznie za duża firma i podejście do klienta na zasadzie spychologii.
Naprawa ekspresu Graef, pogwarancyjna. Podczas transportu kurierem obudowa uległa uszkodzeniu- firma wzięła na siebie, wymieniła na swój koszt. Okazało się też, że jest jakaś poważna awaria w ekspresie, trzeba sprowadzić części z zagranicy. Kontakt z serwisem wzorowy, co kilka dni telefon z informacją co się dzieje ze sprzętem. Z racji na bardzo długi czas oczekiwania na naprawę firma postanowiła sprzęt w całości naprawić na swój koszt.
Podsumowujac- świetny kontakt, sympatyczna obsługa, firma dba o klienta tak jak należy.
A- i ekspres po naprawie oczywiście sprawny, jak nowy.
Nie polecam. Kontakt utrudniony - nigdy nie odbierają telefonu. Nie uwzględniają zwrotu który przy zakupie przez internet ustawowo przysługuje do 14 dni od zakupu. Sprzęt nie spełnia wymagań, przegrzewa się. Na co przedstawiciel firmy odpisał w emailu ze "trzeba było sie zastanowic przed zakupem"