Na start masz do zapłaty 2000 PLN od 20000. Druga sprawa że wykorzystasz 900 w miesiącu to musisz zapłacić 2033.
Nie możesz odstąpić od umowy !!! Tylko okres wypowiedzenia 30 dni ale musisz płacić. Miałem konto 40 dni wykorzystałem 900 i łącznie zostawiłem 4033 złotych. Ostrzegam każdego ze lepiej tu nic nie zakładać. Zostali zgłoszeni do UOKiK. Czekam na innych którzy nie mogli zrezygnować z tego. Kto tak potraktowany to zgłaszać się do UOKiK
Dzięki POSCASH nasza firma zyskała stabilność finansową, której potrzebowaliśmy do dalszego rozwoju. Elastyczność dostosowana do dziennych obrotów pozwoliła nam lepiej zarządzać płynnością, a wsparcie zespołu Wealthon było nieocenione. Dzięki temu skupiliśmy się na rozwoju spółki, mając pewność, że nasze finanse są w dobrych rękach ;)
Zespół jest nie tylko profesjonalny, ale też niezwykle zaangażowany, by zapewnić pełne wsparcie i zrozumienie potrzeb klienta. Polecam współpracę osobom chcącym rozwinąć swój biznes. Współpraca, to rzeczywiście współpraca i jest oparta na zaufaniu i indywidualnym podejściu. Czuje że moje sprawy są zaopiekowane. Polecam każdemu, kto ceni wysoką jakość i skuteczność w relacjach biznesowych
Umowa na kartę z limitem podpisana, kwota za przyznany limit wpłacona od razu (kilka tys. złotych), bez "problemów technicznych", kwota wpłacona znika z konta nawet przed terminem płatności, praktycznie od razu. Po kilku dniach pierwsza próba skorzystania ze środków. Absolutny brak możliwości, aplikacja ukazuje komunikat: "ups, wystąpił problem", próba zapłacenia kartą przez internet: komunikat: bank odmówił. Sprawa zgłoszona na infolinii, brak pomocy, odesłanie mnie do wysłania e-maila, oczekiwanie, brak odpowiedzi. Telefon z powrotem na infolinię, połączenie z pomocą techniczną, oczywiście próba skorzystania ze środków wraz z instrukcją na infolinii również bez rezultatu. W odpowiedzi otrzymuję, proszę wysłać screena z aplikacji iż płatność nie poszła i może w tym tygodniu będzie odpowiedź (jest poniedziałek). W tej sytuacji informuję iż chciałbym skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej przez internet (od 2021 r. możliwa dla przedsiębiorców JDG, 14 dni od zawarcia). Odpowiedź Wealthon: otrzyma Pan odpowiedź od naszego działu prawnego iż nie jest to możliwe, jedyna opcja to zerwanie umowy lecz wtedy przepada kilka tys. opłaty początkowej którą Pan wpłacił. Odpowiadam że przecież widzą Państwo że otrzymałem produkt który nie funkcjonuje, oprócz natychmiastowego pobierania środków i wpłat czyli umowa jest niedotrzymywana lecz nie z mojej strony, wtedy cisza. Dodam tylko że próba sprawdzenia możliwości użycia środków na stronie internetowej również nie funkcjonuje, komunikat: nie prawidłowy adres email przy próbie zalogowania, mimo otrzymywania na niego wiadomości przy rejestracji i zalogowaniu na nim w aplikacji mobilnej. Po tych dwóch telefonach z mojej strony telefon ze strony infolinii firmy już nie odbierany. Proszę korzystać tylko w przypadku godzenia się na takie podejście do klienta.
System psuje się zawsze na weekend czyli wtedy kiedy u nas jest najbardziej potrzebny i nie ma szans dodzwonić się na infolinię. Osoby które tam pracują chyba sobie odsypiają zamiast pracować.
Witam. Nieoceniony partner biznesowy, w moim przypadku na starcie nowego przedsiębiorstwa. Kompetencja i profesjonalizm zespołu Wealthon, pracującego nad projektem do późnych godzin wieczornych, z indywidualnym, szalenie empatycznym podejściem do klienta, zagwarantowały natychmiastowy sukces. Kontrahent do wieloletniej współpracy, czego wszystkim i sobie życzę. CHAPEAU BAS
Polecam współpracę z firmą Wealthon Fund przede wszystkim ze względu na ich życzliwość, zaangażowanie i profesjonalne podejście do klienta. Przez prawie rok próbowałem rozwiązać problemy na własną rękę - ale w efekcie tylko przybyło mi stresów. Pośrednik zaproponował mi pożyczkę pod mój kredyt. Cały proces przebiegł bardzo szybko oraz profesjonalnie. Polecam każdemu!