Nie rozumiem czemu tyle negatywnie nastawionych ludzi. Biorąc leasing w vwfs są wszystkie zasady jawne i czytelnie napisane w regulaminie. Ja wziąłem spłaciłem bez najmniejszego problemu. A co do OC na swoją rękę to każdy leasing wystawia fv za procesowanie to też nie rozumiem rozczarowania jednego z komentujących. Pozdrawiam serdecznie i pewnością jeszcze wrócę do VWFS
Przez praktycznie cały okres leasingu nie było większych problemów z komunikacją, natomiast jak przyszło do wykupu przedmiotu leasingu to jakaś tragedia. Ociągają się z wystawieniem faktury sprzedażowej i naciągają na ubezpieczenie, które de facto sami sobie wystawili pomimo opłacenia innej polisy po zakończonej już umowie. Kontakt tragiczny i niekompetentny. Nie polecam korzystania z tego leasingodawcy.Jeżeli nie chcecie sobie szarpać nerwów to odradzam korzystanie z finansowania w VW. TRAGEDIA!!!!
Kontakt fatalny, a właściwie jego brak. Gwarancja, której firma udziela to jakaś kpina. Samochód w serwisie VW czeka ponad tydzień na decyzje co z naprawą. Za samochód zastępczy tej samej klasy musiałem dopłacić.
Stanowczo odradzam korzystanie z tej firmy leasingowej, w szczególności osobom zainteresowanym skorzystaniem z dopłaty w ramach dotacji do samochodu elektrycznego. Cała procedura ciągnie się już ponad rok. Dokumenty są zwracane pod byle pozorem, jak rzekomo nieczytelne podpisy. Brak możliwości uzyskania informacji o terminie wypłaty. Bank potrafi w przeciągu kilku dniu przekazać salonowi informacje, że wypłata nastąpi "na dniach", póżniej "w przeciągu tygodni", a ostatecznie informuje, że "niebawem". Taki sposób komunikacji i przekazywanie do klienta nieprawdziwych i sprzecznych informacji uważam za skandaliczny.
Rzadko się zdarza, że strona finansująca sama od siebie skontaktuje się z leasingobiorcą i zaproponuje korzystniejsze warunki finansowania niż te obowiązujące. Jestem mile zaskoczony. Szybka i miła obsługa - polecam
niekontaktowi, nie spełnniają obietnic, najpierw mowia, że mogę zdecydowac, gdzie bede opony sezonowane składowane, potem okazuje się , że nie mogę., Wziąłem w leasing duze drogie auto a na wymiane opon jezdziłem do jakies dziupli, koła zawsze niedopompowane,
zwiekszyli rate leasingową, - rozumiem że inflacja - ale klienta już o tym nie poinformowali. Wysłali tylko faktury z większą kwotą. Reagują dopiero jak sie zadzwoni, opieprzy, okaze niezadowolonie. Mam porównanie z poziomem obsługi klienta gdzie indziej i VW/Skoda to dno. Może dlatego że Niemcom już nie chce się pracować jak kiedyś, rynek wschodni traktują drugorzedowo - wiadomo Polak 'podczłowiek". Nie pierwszy raz odnoszę takie wrażenie odnośnie RFN. Nic już u nich nie kupię, choć planowałem w przyszłości zmienić środek transportu na inny model skody.