Viessmann Sp. z o.o.

5 ocen
Maciej Rurański
05 wrzesień 2024 09:04
Infolinia Techniczna dla Instalatora na dość wysokim poziomie. Same urządzenia są dobre choć niektóre rozwiązania "niemieckiej" myśli technicznej mogą zaskakiwać. Niestety serwis to już inna bajka. Proste zgłoszenie serwisowe może przybrać rangę nadludzkiej misji. Pierwszy tydzień i kilka maili to przebrnięcie przez papierologię i czas na ustalenie kto ma zająć się sprawą. Reklamacja uznana to nie oznacza jeszcze rozwiązanie problemu. Następnie mija kilka tygodni w oczekiwaniu na części do nowego urządzenia, które okazało się niesprawne po uruchomieniu. Tydzień po terminie kiedy spodziewamy się części i kolejnych wymianach mailowych, spada informacja, że zgłoszenie trzeba wysłać jeszcze do kogoś innego :D Aktualnie 5 tygodni klient nie może grzać ciepłej wody ;)
pokaż więcej...
Bartosz Cierniak
22 marzec 2024 18:52
Opinia na temat obsługi przez infolinię. Bardzo łatwy, szybki i miły kontakt z pracownikiem infolinii Panem P. Stojakiem. Prosiliśmy o jeden dokument odnośnie starszego modelu kotła gazowego. Otrzymaliśmy w bardzo szybkim czasie wszystkie możliwe dokumenty.
pokaż więcej...
Karolina Ozga
23 styczeń 2024 23:26
Zostaliśmy bez ogrzewania od prawie miesiąca (szczyt sezonu zimowego!), a proponowany termin serwisanta to 5 luty! W domu mieszkają osoby starsze i małe dzieci. Nie polecam!!!!!
pokaż więcej...
Errr CeEl
21 lipiec 2022 13:07
Kiedy decydowałem się na zakup kotła firmy Viessmann nic nie wskazywało na kłopoty. Kocioł dręczyła (prawie od początku) wada, którą serwisanci nie chcieli, bądź nie mogli zreperować (doszło do tego że winą obarczali INSTALACJĘ GRZEWCZĄ). Po ok.1,5 roku kiedy interweniował mój adwokat i niezależny konsultant (który problem znalazł w 30 minut) wymieniono mi kocioł na inny (podobno lepszy). Tutaj także porażka. Po ok. 3 m-cach, pojawił się problem ze sterowaniem kotła. Przez dalsze 5 m-cy NIKT nie podjął próby wyjaśnienia, a kiedy w końcu ktoś łaskawie zareagował na informację - to przez kolejne 2 m-ce (do dzisiaj) nic w tej sprawie nie zostało zrobione. TA FIRMA TO TOTALNA PORAŻKA. Indywidualny klient to dla nich zło konieczne. Myślę że sprawę ponownie skonsultuję z prawnikiem.
pokaż więcej...
Karol Boroński
04 czerwiec 2021 08:13
31.05 nikt nie odbierał na 24 godzinnej linii serwisowej. Można było dzwonić w kółko i czekać jako pierwszy oczekujący do upadlego. Nikt nie oddzwonił - kompletny brak kontaktu i pomocy. Połączenie płatne. Straciłem kilkadziesiąt złotych nie otrzymawszy pomocy.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Viessmann Sp. z o.o.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Viessmann Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości