Infolinia Techniczna dla Instalatora na dość wysokim poziomie. Same urządzenia są dobre choć niektóre rozwiązania "niemieckiej" myśli technicznej mogą zaskakiwać. Niestety serwis to już inna bajka. Proste zgłoszenie serwisowe może przybrać rangę nadludzkiej misji. Pierwszy tydzień i kilka maili to przebrnięcie przez papierologię i czas na ustalenie kto ma zająć się sprawą. Reklamacja uznana to nie oznacza jeszcze rozwiązanie problemu. Następnie mija kilka tygodni w oczekiwaniu na części do nowego urządzenia, które okazało się niesprawne po uruchomieniu. Tydzień po terminie kiedy spodziewamy się części i kolejnych wymianach mailowych, spada informacja, że zgłoszenie trzeba wysłać jeszcze do kogoś innego :D Aktualnie 5 tygodni klient nie może grzać ciepłej wody ;)
Opinia na temat obsługi przez infolinię. Bardzo łatwy, szybki i miły kontakt z pracownikiem infolinii Panem P. Stojakiem. Prosiliśmy o jeden dokument odnośnie starszego modelu kotła gazowego. Otrzymaliśmy w bardzo szybkim czasie wszystkie możliwe dokumenty.
Zostaliśmy bez ogrzewania od prawie miesiąca (szczyt sezonu zimowego!), a proponowany termin serwisanta to 5 luty! W domu mieszkają osoby starsze i małe dzieci. Nie polecam!!!!!
Kiedy decydowałem się na zakup kotła firmy Viessmann nic nie wskazywało na kłopoty. Kocioł dręczyła (prawie od początku) wada, którą serwisanci nie chcieli, bądź nie mogli zreperować (doszło do tego że winą obarczali INSTALACJĘ GRZEWCZĄ). Po ok.1,5 roku kiedy interweniował mój adwokat i niezależny konsultant (który problem znalazł w 30 minut) wymieniono mi kocioł na inny (podobno lepszy). Tutaj także porażka. Po ok. 3 m-cach, pojawił się problem ze sterowaniem kotła. Przez dalsze 5 m-cy NIKT nie podjął próby wyjaśnienia, a kiedy w końcu ktoś łaskawie zareagował na informację - to przez kolejne 2 m-ce (do dzisiaj) nic w tej sprawie nie zostało zrobione. TA FIRMA TO TOTALNA PORAŻKA. Indywidualny klient to dla nich zło konieczne. Myślę że sprawę ponownie skonsultuję z prawnikiem.
31.05 nikt nie odbierał na 24 godzinnej linii serwisowej. Można było dzwonić w kółko i czekać jako pierwszy oczekujący do upadlego. Nikt nie oddzwonił - kompletny brak kontaktu i pomocy. Połączenie płatne. Straciłem kilkadziesiąt złotych nie otrzymawszy pomocy.