VeloBank S.A.

27 ocen
Magdalena S.
28 styczeń 2024 09:04
Miła, profesjonalna obsługa.
pokaż więcej...
Karioka
24 styczeń 2024 12:14
Bardzo mi przykro, wizyta u jednej z Pań w atmosferze pasywno-agresywnej, nie miała wystarczająco cierpliwości. Sprawa dalej nie załatwiona.
pokaż więcej...
Sebastian Socha
27 listopad 2023 14:28
DZIEKUJE ZA POMOC Z ODBLOKOWANIU APLIKACJI MOBILNEJ.PANI W BANKU BYLA BARDZO CIERPLIWA,POMOCNA Z CHECIA TAM WRUCE.JESTEM OSOBA SLABOWIDZACA MILA OBSUGA DZIEKUJE.
pokaż więcej...
Halina Leśniak
08 listopad 2023 17:53
Wczoraj zakładałam konto w oddziale przy ulicy Suchej we Wrocławiu. Obsługiwała mnie p. Lidia Chmielewska, która stworzyła mi komfortowe warunki załatwienia mojej sprawy. Miła, kompetentna i bardzo pomocna osoba dzięki której wizyta w banku była dla mnie prawdziwą przyjemnością.
pokaż więcej...
Q M 01
22 październik 2023 20:17
Bardzo zajęty, niewystarczający personel, kiedy tam byłem, po 45 minutach z kolejką zaczynającą się wić przed oddziałem, poddałem się i zabrałem nowe konto do innego banku. Jeden z pracowników tego oddziału jest nieprzyjazny dla niektórych i zachowuje się jak głośna i dominująca nauczycielka. Jeden lub dwóch obsługiwanych klientów wyglądało na niezadowolonych z rzeczy, podobnie jak niektórzy w kolejce. Niestety oddział Wrocławia nie jest polecany. Nie mam pojęcia o oddziałach gdzie indziej, ponieważ to doświadczenie zniechęciło mnie do bankowości w Velo (co, jak na ironię, oznacza szybko) i zamiast tego zdeponowałem swoje oszczędności gdzie indziej.
pokaż więcej...
Bożena Majewska
12 wrzesień 2023 13:55
Każda moja wizyta w banku odbywała się w sympatycznej atmosferze. Otwierałam konta, zakładałam lokaty. Panie były bardzo kompetentne, cierpliwe i życzliwe. Czułam się bardzo dobrze zaopiekowana.

Polecam.
pokaż więcej...
Kamil
05 wrzesień 2023 17:36
Straciłem 1h czasu przez brak kompetencji
pokaż więcej...
Andrzej
29 sierpień 2023 22:19
Dzikie hordy i tłumy...Nie masz szans załatwić czegoś w rozsądnym czasie...
pokaż więcej...
Michał “michalotron”
07 sierpień 2023 22:59
Szybka i bezproblemowa obsługa. Pomimo że byłem tuż przed zamknięciem nie było żadnego kłopotu żeby założyć nowe konto, co zajęło niecałe 10 minut.
pokaż więcej...
Admin Admin
04 sierpień 2023 16:48
Bank jest po prostu fatalny.Do wydania karty kredytowej okazało się, że nie wystarczy uszkodzona karta, warunki pracy i warunki zatrudnienia rezydenta. Trzeba było mieć jakiegoś poręczyciela, ale pani, która się wypowiadała do mnie przez telefon nie powiedział ani słowa o poręczycielu, więc moja karta kredytowa została odrzucona, mimo że jestem klientem banku od 4 lat i co miesiąc moja pensja wpływa na moją kartę.Mam też kaucję w obcej walucie w tym samym banku. Uciekaj jak najszybciej z tego banku. Żałuję, że nie zrobiłem tego wcześniej.
pokaż więcej...
Grzegorz
18 lipiec 2023 16:28
Szybko i sprawnie załatwiłem swoją sprawę.
pokaż więcej...
Andrzej
15 lipiec 2023 21:03
Dzikie hordy i tłumy...Nie masz załatwić czegoś w rozsądnym czasie...
pokaż więcej...
Ирина Нефидова
27 czerwiec 2023 16:13
Od ponad dwóch tygodni nie mogę się dodzwonić. Nie mogę ustalić, czy numer jest nieprawidłowy. Brak połączenia z bankiem. Po prostu koszmar. Dopóki był GetinBank, nie padło ani jedno pytanie. Świetna obsługa, współpraca z nią była przyjemnością. Kończy się okres ważności karty, pilnie potrzebujesz zadzwonić i przynajmniej zadzwonić na kolej.
pokaż więcej...
Marcelina Wilczek
14 kwiecień 2023 16:45
pokaż więcej...
Jroslav Dzeman
25 luty 2023 11:18
pokaż więcej...
Kamila Buczkowska
21 luty 2023 19:49
Bardzo miła i pomocna obsługa. Pani Marcelina pomogła mi w założeniu bankowości internetowej i wytłumaczyła wszelkie moje wątpliwości co do obslugi. Wszystko zajęło ok 20 min. Polecam w moim przypadku nie było kolejki i zostałam obsłużona po wejściu. Polecam placówkę
pokaż więcej...
Horst Dieter Neidel
18 luty 2023 20:08
Przyjazny personel i robi to, co bank powinien wpłacać pieniądze i dokonywać przelewów. Otwarte również w soboty, o co więcej można prosić.
pokaż więcej...
Boris Dime
11 luty 2023 12:24
Co to za bank co nie obsługuje gotówki?! Zmieńcie nazwę na jakieś doradztwo kredytowe czy coś...
pokaż więcej...
Michał Szul
11 luty 2023 11:13
Bank w którym nie można wpłacić gotówki jeżeli nie posiada się karty. Dramat!
pokaż więcej...
Sebastian
11 styczeń 2023 14:19
Zamiast tracic czas i tam próbować załatwić jakąkolwiek sprawę lepiej zadzwonić od razu na infolinie, co zreszta sami rekomenduja. Jest to niby placówka bankowa, która powinna być dokładna i rzetelna podczas wykonywania swoich obowiązków, a niestety tak nie jest. Pierwsza sprawę załatwili tak, że nie pokserowali wszystkich dokumentów, przez co musiałem ponownie tracić czas i załatwiać sprawę mailowo. Przy okazji drugiej sprawy nawet nie przekazali jej oni do obsługi technicznej, bądź też nawet nie zarejestrowali jej nawet w systemie. Dramat, omijać szerokim łukiem.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про VeloBank S.A.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії VeloBank S.A.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości