DZIEKUJE ZA POMOC Z ODBLOKOWANIU APLIKACJI MOBILNEJ.PANI W BANKU BYLA BARDZO CIERPLIWA,POMOCNA Z CHECIA TAM WRUCE.JESTEM OSOBA SLABOWIDZACA MILA OBSUGA DZIEKUJE.
Wczoraj zakładałam konto w oddziale przy ulicy Suchej we Wrocławiu. Obsługiwała mnie p. Lidia Chmielewska, która stworzyła mi komfortowe warunki załatwienia mojej sprawy. Miła, kompetentna i bardzo pomocna osoba dzięki której wizyta w banku była dla mnie prawdziwą przyjemnością.
Bardzo zajęty, niewystarczający personel, kiedy tam byłem, po 45 minutach z kolejką zaczynającą się wić przed oddziałem, poddałem się i zabrałem nowe konto do innego banku. Jeden z pracowników tego oddziału jest nieprzyjazny dla niektórych i zachowuje się jak głośna i dominująca nauczycielka. Jeden lub dwóch obsługiwanych klientów wyglądało na niezadowolonych z rzeczy, podobnie jak niektórzy w kolejce. Niestety oddział Wrocławia nie jest polecany. Nie mam pojęcia o oddziałach gdzie indziej, ponieważ to doświadczenie zniechęciło mnie do bankowości w Velo (co, jak na ironię, oznacza szybko) i zamiast tego zdeponowałem swoje oszczędności gdzie indziej.
Każda moja wizyta w banku odbywała się w sympatycznej atmosferze. Otwierałam konta, zakładałam lokaty. Panie były bardzo kompetentne, cierpliwe i życzliwe. Czułam się bardzo dobrze zaopiekowana.
Bank jest po prostu fatalny.Do wydania karty kredytowej okazało się, że nie wystarczy uszkodzona karta, warunki pracy i warunki zatrudnienia rezydenta. Trzeba było mieć jakiegoś poręczyciela, ale pani, która się wypowiadała do mnie przez telefon nie powiedział ani słowa o poręczycielu, więc moja karta kredytowa została odrzucona, mimo że jestem klientem banku od 4 lat i co miesiąc moja pensja wpływa na moją kartę.Mam też kaucję w obcej walucie w tym samym banku. Uciekaj jak najszybciej z tego banku. Żałuję, że nie zrobiłem tego wcześniej.
Od ponad dwóch tygodni nie mogę się dodzwonić. Nie mogę ustalić, czy numer jest nieprawidłowy. Brak połączenia z bankiem. Po prostu koszmar. Dopóki był GetinBank, nie padło ani jedno pytanie. Świetna obsługa, współpraca z nią była przyjemnością. Kończy się okres ważności karty, pilnie potrzebujesz zadzwonić i przynajmniej zadzwonić na kolej.
Bardzo miła i pomocna obsługa. Pani Marcelina pomogła mi w założeniu bankowości internetowej i wytłumaczyła wszelkie moje wątpliwości co do obslugi. Wszystko zajęło ok 20 min. Polecam w moim przypadku nie było kolejki i zostałam obsłużona po wejściu. Polecam placówkę
Zamiast tracic czas i tam próbować załatwić jakąkolwiek sprawę lepiej zadzwonić od razu na infolinie, co zreszta sami rekomenduja. Jest to niby placówka bankowa, która powinna być dokładna i rzetelna podczas wykonywania swoich obowiązków, a niestety tak nie jest. Pierwsza sprawę załatwili tak, że nie pokserowali wszystkich dokumentów, przez co musiałem ponownie tracić czas i załatwiać sprawę mailowo. Przy okazji drugiej sprawy nawet nie przekazali jej oni do obsługi technicznej, bądź też nawet nie zarejestrowali jej nawet w systemie. Dramat, omijać szerokim łukiem.