Ponad 10 lat temu korzystałam z konta osobistego w Getin Banku. Po jakimś czasie przestałam go używać i zapomniałam o logowaniu. Ostatnio dostaje telefon, że otworzyli nowa placówkę Velo Banku i muszę się zgłosić, aby zaktualizować dane. Powiedziałam, że teraz nie przyjdę mam małego niemowlaka w domu i jak znajdę chwilę to podjadę. Dostaje SMS po kilku dniach, że moje spotkanie zostało umówione. Napisałam przez formularz do obsługi klienta, żeby odwołali spotkanie, bo go nie umawiałam. Dostałam odpowiedź, że mogę to zrobić po zalogowaniu (zaznaczyłam, że nie korzystam z ich platformy od 10 lat). Odpisałam, że nie mogę się zalogować to proszą o kontakt z infolinią i wyjątkowo w ten sposób specjalnie dla mnie będą mogli odwołać spotkanie, na które się nie umówiłam. No hit....darowałam sobie to, strata czasu...
Bardzo dobra obsługa Pani Dominik, wszystkie sprawy załatwione szybko a gdy miałem jakieś problemy to Pani Dominika była bardzo pomocna i wszystko udało się załatwić