Chciałam przenieść usługi internetu . Wniosek składałam 7 lipca i ciągle mi mówią na infolini, że nie ma terminów w Katowicach na przeniesienie usług i non stop mi mówią że mam dzwonić ....i rozmawiać z wirtualna asystentka a później konsultant I tak nie jest w stanie mi pomóc . Jak to jest , ze zawarcie nowej umowy i instalacja odbywa sie w ciągu paru dni a żeby przenieść usługę mam czekać ile ? Bo na razie dwa miesiące i nie ma terminów do końca sierpnia !!!
Wraz z moją mamą odwiedziliśmy salon Vectry w Katowicach w celu wypowiedzenia umowy . Byłyśmy obsługiwane przez niezmiernie miła osobę która w sposób profesjonalny załatwiła nasza sprawę. Dodatkowo został nam zaproponowany pakiet który spełniał nasze wymagania.Szczeze polecam odwiedzenie punktu Vectra w Katowicach żeby móc mieć takie samo doświadczenia obsługi klienta jak my. Sugeruje podwyżkę dla pani Kasi. Dziękujemy bardzo
Polecam wizytę w tej placówce, byłem kilka razy i zawsze udawało mi się trafić na Panią Anete, która rekomenduję. Bardzo miła, a przede wszystkim rzeczowa i konkretna konsultantka. Każdemu polecam wybrać się do placówki, bo przynajmniej wiesz co kupujesz i za co płacisz, a na dodatek można dostać uśmiech i miła rozmowę :)
Internet to jakaś porażka. Nigdy nie spotkałam się z tak wolno działającym internetem. Kiedy zadzwoniłam porozmawiać o moich problemach z internetem Pan który odebrał był tak niekompetentny i niemiły że nigdy się z takim czymś nie spotkałam dzwoniąc na infolinię. Nie polecam.
Daję jedną gwiazdkę bo połączyłem się i porozmawiałem z robotem Później zadzwonił konserwator i był bardzo hamski poprostu dawał do zrozumienia że zawracam mu głowę pierdolami i wogole sprawiał wrażenie że mu przeszkadzam delikatnie mówiąc To już drugi taki przypadek z konserwatorami z Vectry hamstwo i brak kultury to ich cechuje zamiast fachowości życzliwości Wy klienci płacicie ale niczego już nie żądajcie bo jest to niemiłe widziane
Zamówiłem TV+internet z Vectry o najwyższej szybkości internetu, dwa TV kupione nowe, bardzo dobrej jakości, po włączeniu TV, obraz słabej jakości jak na potencjał TV, duże przerwy w transmisji, opóźnienia po 5min w meczach piłkarskich, w dodatku ceny z kosmosu, promocji wielkich brak, stara zła Vectra... myślałem że się poprawili, ale dalej dramat, z tego co czytałem to Vectra została ukarana karą wysoką, nie dziwię się bo jakość świadczonych usług jest zła... szkoda, musiałem zmienić na inną firmę.
Moja dzisiejsza wizyta w Salonie Vectry przebiegła bardzo sympatycznie , Pani która mnie obsługiwała okazała się osobą bardzo miłą i pomocną , sprawę załatwiliśmy szybko . Polecam.
Bardzo przyjemny salon oraz bardzo miła i przyjemna obsługa, polecam panią Katarzynę, która wyczerpująco odpowiedziała na każde moje pytanie i bardzo miło mnie obsłużyła
Zrobiła się kolejka a pani siedząca obok niewiedziec czemu nie zaczęła obsługiwać petentów. Natomiast gdy już doczekałem się wsparcia specjalisty to tutaj już żadnych uwag. Profesjonalna i sympatyczna obsługa.