Oferta nie zgodna z usługą, bardzo nie miły personel… po przyjazdu do Ustronie Morskie Apartament Belweder byłem nie przyjemnie zdziwiony, brak cieplej wody, zimno w apartamencie, brudno i apartament nie ten który był zarezerwowany. Po kontakcie z recepcją i prośbą zmienić apartament na ten który był zarezerwowany było powiedziano „proszę składać reklamacje” na to że nie było cieplej wody i zimno powiedziano było, żeby czekać technika… jak można domyśleć się technik nie zjawił się ni w ten dzień ani w kolejny, pani z recepcji już nie odbierały telefon i nie odpowiadały na wiadomości, w kolejny dzień po przenocowaniu w apartamencie bez cieplej wody z owadami i w brudnym apartamencie, zadzwoniłem na recepcje i pani powiedziała „ale proszę pana potrzebujemy czas na rozwiązania tego problemu” ja myślałem że kiedy płace 907 zł za 3 doby to w cenie już wliczona gorąca woda i jakoś przygotowuje się do przyjazdu gości i się sprawdza warunki usług za które biorą się pieniądze….Po złożeniu reklamacji zaproponowano 120 zł zwrotu, dziękuje za zepsutą majówkę
Po odebrania i oddania klucze potrzebne jechać do innego miasta, pobierana jest kaucja w wysokości 500 zł , basen też w innym mieście 30 min od apartamentu godzina za darmo za kolejne pobierana opłata
Byłem w Aquamarina Apartament C-05 i szczerze muszę przyznać, że byłem bardzo miło zaskoczony. Poza świetnymi widokami, fajna ceną i bardzo miłą obsługą skorzystałem z przywilejów jakie dostarczyło mi VacationClub w postaci basenów w hotelu Radisson Blu Resort! Nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką ofertą. Polecam!