Dziękuję za dobry kontakt i dopasowaną propozycję. Moim opiekunem Klienta jest Pani Iga Tarczyńska i mogę potwierdzić, że mamy bezproblemowy kontakt w kwestii oferty i terminów. Wszystko działa bardzo dobrze.
Transfer domeny super, szybko i sprawnie nie musiałem nic zmieniać w ustawieniach serwera, a cena dużo bardziej atrakcyjna niż u konkurencji. Polecam w 100 %
Zdecydowanie odradzam współpracy z tą firmą. Od miesięcy nie potrafią rozwiązać problemu z pocztą firmową. Od kilku dni nie potrafią też sobie poradzić z ustawieniem domeny o rozszerzeniu de na serwerach hostingowych, które u nich kupiłem.
Od 25 lat swojej pracy zawodowej nie miałem do czynienia z taką porażką, jak ta firma.
Brak kontaktu, brak rozwiązań, co chwilę z inną osobą trzeba rozmawiać i tłumaczyć od nowa. Nieporozumienie.
Korzystam z usług UTI od roku - głównie w zakresie domen. Wszystko jest jak najbardziej ok. BOK jest pomocny, a Pan Jakub, który aktualnie jest moim opiekunem bardzo dobrze sprawdza się w tej roli :) W sposób profesjonalny i przejrzysty doradził mi przy wyborze certyfikatu SSL dla domeny i subdomeny dopasowując ofertę do moich potrzeb. Dostałem o niego również lepszą ofertę cenową, niż u innych firm. Dziękuję i pozdrawiam.
Grzegorz Kiliański pracownik firmy Jestem bardzo zadowolona jest bardzo pomocny wszystkie sprawy które załatwiałam telefonicznie były zawsze rozwiązane
Brak jasnych zasad dotyczących przenoszonych domen, brak udostępnionego cennika pozostawia dużą niepewność po stronie właściciela domeny oraz nie podnosi zaufania do UTI.pl
Niestety ta firma świadczy usługi o jakości najgorszej z jaką miałem do tej pory do czynienia. Od około 10 miesięcy mam wykupioną u nich przestrzeń na serwerze, hosting, przestrzeń na skrzynki mailowe i domeny. Od tych 10 miesięcy dostawca Uti.pl wyłączał mi dostępy do serwera - a więc i wyłączał moją stronę Internetową - około 15 razy!!! Powoduje to ogromne straty dla firmy. Strona „blokuje się” (a właściwie robi to Uti.pl) z najbardziej błahych powodów - przepełnienie serwera bez uprzednich ostrzeżeń, kilkukrotne nieskuteczne logowanie czy rzekomo „zainfekowane” pliki obecne na serwerze. To są powody podawane przez Uti. Obsługa panelu klienta jest skomplikowana, nieczytelna. Trzeba być chyba informatykiem by się w tym płynnie poruszać. Z obsługą techniczną nie ma innego kontaktu niż mailowy , a odpowiadają po dobie. To jest kompletna TRAGEDIA i zmienię tego dostawce zaraz po końcu wykupionego czasu usługi (a myśle ze znacznie wcześniej). P.S. Aha, oczywiście jeśli chcą mi coś dosprzedać to kontakt jest telefoniczny i od razu.