Uti.pl

60 ocen
Karolina K
05 wrzesień 2025 09:23
Nie, nie i jeszcze raz nie. Jestem ich klientem od prawie 10 lat, mam u nich szereg usług i żałuję, że przedłużyłam niedawno usługi na kolejny rok, bo obsługa COK tej firmy to TRAGEDIA!

Zamówiłam u nich stronę internetową wraz ze sklepem. Zapłaciłam za całość prawie 5tys. zł. Zamówienie poszło 16 czerwca, prace miały ruszyć 26 czerwca i co? I nic. Do dziś strona nie została ukończona. Z ich winy start prac nad stroną został przesunięty na 11 lipca (najpierw przesunęli mi termin konsultacji ze specjalistą o tydzień, a potem źle wystawili fakturę za dodatkowe prace, przez co start znów się wydłużył). Z ich strony za poślizg ani przepraszam, aby pocałuj mnie… NIC!!!!!! Jeszcze mi w między czasie wysyłali ponaglenia o dostarczenie treści do strony chociaż wysłałam je 2 lipca. W końcu, gdy prace ruszyły, otrzymałam projekt strony do wglądu 20 sierpnia!!!! UWAGA! Bez możliwości zweryfikowania sklepu. Dlaczego? Bo nie działał! Nic się nie wyświetlało. Zgłosiłam uwagi m.in. w tej kwestii w Karcie Poprawek i stronę uruchomili mi 2 września, za moją zgodą, ale z moją adnotacją, że nie jestem w stanie zweryfikować sklepu. 3 września wysłałam uwagi dotyczące funkcjonowania sklepu, od nich otrzymałam maila co jeszcze mam dosłać, aby działały płatności i newsletter… i co? I dziś jest 5 września, sklep wciąż nie działa, dane do bramek i newslettera (o które sami prosili, by im wysłać), nie dostały wprowadzone na stronę, a Szanowna Pani z obsługi dziś mi napisała maila, że jak chcę dokonać poprawek, to mam dodatkowo zapłacić. Na sugestię, że wystawię im negatywa, dostałam odpowiedź, że za pomówienia odpowiada się karnie!!!!!!

DNO! DNO! DNO! Jeszcze raz dno i 3 metry mułu.

Firma poraża brakiem profesjonalizmu, brakiem szacunku do klienta, ignorancją, arogancją, nierzetelnością, bałaganem w komunikacji z klientem. Za same spóźnienie na początku współpracy, z poczucia zwykłej przyzwoitości (ale też profesjonalizmu) powinni wdrożyć wszystkie poprawki bez dyskusji. Omijać szerokim łukiem. To jest mój ostatni rok w tej firmie. Szkoda, bo nigdy nie miałam powodów do narzekań, dopiero gdzieś od ponad roku COK bardzo zmienił jakość usług na minus. Dałabym im brak gwiazdki, ale niestety nie można.
pokaż więcej...
Marcin Gołkowski
29 sierpień 2025 10:17
Jakaż szkoda, że z 4 gwiazdek muszę zejść do najniższej możliwej oceny. Oceniany kiedyś przeze mnie bardzo dobrze konsultant poczęstował mnie zdaniem, że "jego firmie nie zależy na klientach, którzy patrzą przez pryzmat ceny". No niestety - usługi zrobiły się koszmarnie drogie, a obsługa COK zeszła do poziomu depresji
pokaż więcej...
PC Magik
28 lipiec 2025 10:12
Jest to najgorsza firma z jaką miałem okazję współpracować. Notoryczne włamania na serwer, zmiany haseł nic nie dają. Brak supportu. Zawsze wina użytkownika, nigdy ich. Nasza firma wiecznie sparaliżowana... przez brak poczty. Omijać szerokim łukiem. Koszmar od pierwszego dnia użytkowania. Wszystko było super do momentu opłacenia faktury, potem radź sobie sam. NIE POLECAM!
pokaż więcej...
Marcin
17 lipiec 2025 20:34
Polecam
pokaż więcej...
Cars 4 Business
14 lipiec 2025 08:35
Gorszej firmy nie spotkałem, konsultanci nie kompetentni i chamscy. Faktura wystawiona na błędne dane, opłacona w terminie a usługa została odłączona bo ponoć księgują pieniądze 4 dni o czym nie było mowy. Skrzynka pocztowa dramat, zapychają ją SPAMem po czy odłączają serwer z powodu przepełnienia i każą płacić za odblokowanie. NIE POLECAM !!!
pokaż więcej...
Marzena R
06 czerwiec 2025 10:25
Przeniesienie domeny przebiegło bez problemu. Obsługa bardzo profesjonalna. Po przeniesieniu domeny płacę za nią zdecydowanie mniej, a wszytko działa bez zarzutu. Polecam.
pokaż więcej...
Mariusz Syta
05 czerwiec 2025 11:38
Przenoszenie domen od innego operatora (rejestratora), przebiegło sprawnie, korzystnie cenowo, a umowa zmodyfikowana dość elastycznie.
pokaż więcej...
Paweł Piątek
04 czerwiec 2025 15:40
Nie ufajcie im atakują naszych klientów telefonami która nie wiadomo skąd pozyskują. Wprowadzają niepotrzebne zamieszanie.
pokaż więcej...
KOMPLET studio design
04 czerwiec 2025 15:33
Przeniesienie domeny przebiegło praktycznie "nieodczuwalnie". Jak na razie pracownicy pomocni. Ceny usług bardzo przystępne. Niedawno przeniosłam domenę, ale jak na razie nie widzę problemów.
pokaż więcej...
Saitama
01 czerwiec 2025 15:08
pokaż więcej...
Artur Duczmalewski
07 marzec 2025 15:29
Solidna firma. Współpracuję z nią od kilku lat. Pan Daniel - opiekun mojej firmy, rzeczowy, kompetentny, pomocny.

Nic nie zmieniło się w ocenie firmy i Pana Daniela, od zeszłorocznego wpisu. Pozdrawiam.
pokaż więcej...
Dawid Winiarz
07 marzec 2025 14:22
Pan Daniel Galiński był bardzo pomocny na każdym etapie rozmów. Polecam!
pokaż więcej...
Staszek K
07 marzec 2025 12:43
Świetny kontakt, szybko załatwiona sprawa - w szczególności polecam pana Daniela, który bez zwłoki dostosował ofertę do moich potrzeb.
pokaż więcej...
Wojciech Kuberka
07 marzec 2025 12:20
Domena przeniesiona do uti bardzo szybko i płynnie. Ceny konkurencyjne.
pokaż więcej...
Jakub Kloczewski
07 marzec 2025 09:58
Polecam Pana Daniela Galińskiego z UTI.pl. współpracujemy już 3 lata (mniej więcej). Jest wsparcie!
pokaż więcej...
Michał Halczuk
05 grudzień 2024 07:03
Przez blisko tydzień największego okresu sprzedażowego (przed Mikołajkami) uti.pl nie daje mi możliwości poprawnego przekierowania domeny.

Mimo wielokrotnego kontaktu i wydzwaniania, żaden z konsultantów nie jest w stanie mi pomóc, a jedyna odpowiedź jaką dostałem to że "trwają prace serwisowe".

Całkowicie niepoważna firma, straty zapewne w tysiącach, których prawie na pewno nie odzyskam.

Polecam omijać szerokim łukiem.
pokaż więcej...
Tomasz Orechwo
04 grudzień 2024 13:54
Bardzo sobie chwalę współpracę z UTI.PL. Uciekłem od wielkiego podmiotu z nazwą w nazwie, bo ceny są lepsze, nie stosują praktyk "vendor lock-in" (u wcześniejszego dostawcy musiałem listy pisać i odbierać papiery, aby otrzymać kod aut info). No i tutaj mam konkretne osoby do ofert (pozdrawiam P. Magdę), osobę od cesji usług (pozdrawiam p. Monikę - która zawsze oddzwania jak obiecała), oraz jedną osobę od przygotowania treści na moje strony WWW.

Mały minusik - musiałem się upominać o lepsza cenę przy odnowieniu usługi, lecz nijak się to ma do wcześniejszego dostawcy, który przedstawił ofertę na niższą cenę dopiero po rozpoczęciu migracji usług. Jeśli tutaj się firma Uti.PL pogorszy - też ucieknę do kolejnej firmy.
pokaż więcej...
Wilhelm Magnus
04 grudzień 2024 10:11
pokaż więcej...
Daria 777
03 grudzień 2024 13:00
Pięknie robicie ludzi w konia
pokaż więcej...
Viktoriia Rudenko
25 listopad 2024 16:02
FIRMA PORAŻKA

Konsultantka firmy uti.pl wydzwaniala do mnie bardzo intensywnie z ofertą przeniesienia domeny na ich serwis. Kiedy zdecydowałam się na przeniesienie (za umowy że pomogą mi ogarnąć transfer danych takich jak mail itd) i opłaciłam fakturę żadnej pomocy z transferem danych nie uzyskałąm. Teraz mam niedizłąjącego maila, zbytki firmowe, a pomóc która miała być 24/7 teraz kojejny dzień "weryfikuje moje dane" i nie jest w stanie pomóc.

NIE POLECAM TEJ FIRMY.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Uti.pl

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Uti.pl
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości