Szczególne podziękowania dla Pani Weroniki, która obsługiwała mnie przy składaniu wniosku TBS. Miałem kilka poprawek na wniosku, Pani Weronika w świetny sposób mnie poinstruowała, wytłumaczyła oraz obsłużyła mnie z należytą starannością, życzliwością oraz uśmiechem na twarzy, no i ten jej cudowny głos.
Młoda Pani która przyjmuje wnioski tbs chyba jest tam na sile, chamska i arogancka. Jak nie lubi Pani swojej pracy to proszę ja zmienić bo psuje Pani opinie zarówno urzędowi jak i całemu miastu ze swojego stanowiska.
Pani pełniąca dyżur (15/06) w punkcie umawiania wizyt nie rozumie co jest do załatwienia i błędnie doradza dział do którego należy umówić wizytę. W wyniku czego nic nie udało mi się załatwić i ponownie blokuje kolejny termin rezerwacji z którego mógłby skorzystać już inny mieszkaniec potrzebujący załatwić swoje sprawy.
Jestem mile zaskoczona. Bardzo miły Pan Strażnik, wytłumaczył gdzie pobrać bilet, dał do rąk odpowiedni wniosek. Nie wiem jak ma na imię ale był dzisiaj tj. 21 06 23 o 13.00. Bardzo dziękuję
Ten urząd miasta powinien zostać skontrolowany o godz 12:45 nie mogłem wejść już do urzędu a pracują do 13 , niektórzy pracownicy wychodzili z pracy jak chciałem wejść ,czy oni nie znają się na zegarku.Prezydent miasta i jego koledzy z urzędu powinni dostać za wcześniejsze zamykanie urzędu 20% swojego wynagrodzenia to by się nauczyli kończyć pracę tak jak ma działać urzad
Raczej nie mam nic do zarzucenia. Choć wydział transportu idzie porównać do krwi z nosa. To reszta działa w miarę płynnie. Jeżeli wiesz że musisz coś załatwić, zarezerwuj sobie wizytę z wyprzedzeniem. Nie czekać do ostatniej chwili to obejdzie się bez zgrzytu zębów. Parking duży, to często jest problem z miejscem. Nowoczesny i przyjazny osobą na wózku.
Obsługa w Urzędzie jest miła, ale i tak od prawie roku nie mogę załatwić sprawy geodezyjnej. Wygląda to tak, jakby ktoś, zamiast pomóc człowiekowi, myślał o co tu jeszcze poprosić, żeby sprawy nie załatwić. Brak słów
Nie wiem skąd te negatywne opinie, bo byłam dzisiaj w Urzędzie i załatwienie mojej sprawy (numer pkk) to była sama przyjemność :) Miałam zarezerwowaną wizytę przez Internet, przyszłam chwilkę wcześniej, praktycznie nie czekałam, obsługiwała mnie przemiła Pani (pani Ewa bodajże... stanowisko nr 9) i po paru minutach wyszłam z tym po co przyszłam :) dziękuję bardzo! :)