Wydział rejestracji 7 stanowisk w pięciu urzędnicy a przyjmuje jedno. Nie można wnieść opłaty za góry trzeba czekać na zlecenie i potem wracać. Biurokracja PRL
W dniu 16.06.2025 r byłem obsługiwany w wydziale komunikacji po raz kolejny
na stanowisku nr. 5. Pani która mnie obsługiwała jest bardzo kompetentna, miła pomocna zawsze uśmiechnięta, aż miło przychodzić do Urzędu. Oby więcej takich pracowników.
Wydział rejestracji pojazdów przypomina raczej arenę rywalizacji w złośliwości niż miejsce obsługi obywateli. Z przykrością stwierdzam, że niektórzy pracownicy najwyraźniej nie radzą sobie z charakterem swojej pracy i swoje frustracje wyładowują na osobach, które przychodzą załatwić sprawy administracyjne.
Zamiast zwykłego uśmiechu i podstawowej uprzejmości, spotyka się z niechęcią i protekcjonalnym tonem.
Szkoda, bo wystarczyłoby odrobina życzliwości i szacunku, by uczynić to miejsce bardziej ludzkim.
Obsługa na wysokim poziomie oprócz jednej Pani z Wydziału Rejestracji Pojazdów, kto miał pecha do niej trafić na pewno będzie wiedział o kogo chodzi. Pani wszystko utrudnia zamiast pomagać, brak kompetencji - nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania a przy tym jest niemiła i patrzy z góry na innych ludzi. Nie rozumiem dlaczego ktoś pozwolił takiej osobie pracować przy obsłudze, Pani kompletnie sobie z tym nie radzi i brakuje jej kultury osobistej do tego rodzaju pracy. Bardzo współczuję współpracownikom, inne osoby w urzędzie na które trafiłam są przemiłe.
Pozostałe Panie z tego oraz innych wydziałów - profesjonalna obsługa w miłej atmosferze.
Jako nowy mieszkaniec byłem załatwić podstawowe sprawy urzędowe 09.01.2025 roku.Jestem bardzo miło zaskoczony obsługą klienta.Pozdrawiam serdecznie Panie z pokoju 105 i dziękuję za pomoc w wypełnieniu dokumentów,uśmiech oraz profesjonalizm.