Nie wiedziałem że ktoś mnie jeszcze zaskoczy ale wydział komunikacji dał radę! Jedna osoba do Pani zajmującej się w naszym przypadku wymianą prawka po ślubie przyjmuje jedną osobę PÓŁTOREJ GODZINY! i ktoś tej osobie jeszcze za to płaci urząd gminy Lesznowola, dajecie radę! Jak to nie jest córka kogoś ważnego to chylę czoła za wyrozumiałość
Miły Pan na korytarzu od razu mnie pokierował, a Pani odpowiedzialna za podatki dosłownie w 2-3 min podeszła do stanowiska 8 i wszystko pomogła wypełnić. Dziękuję za empatię i szybko załatwioną sprawę :)
Piszę o urzędzie, ale chodzi tylko i wyłącznie o wydział komunikacji w budynku Gminy. Nie zostałem przyjęty o 10:52 czyli w godzinach pracy ponieważ Panie wywiesiły sobie kartkę na drzwiach, że mają przerwę 11:00-11:20, ale interesantów przyjmują od 11:30. I że juz przed przerwą nie zdąży mnie przyjąć. Na domiar złego, 30 minut wcześniej ta sama Pani chodziła sobie po korytarzy z czajnikiem elektrycznym. Pewnie po wode na kolejną kawkę. Nie pozdrawiam i nie polecam.
Wydział Komunikacji to jakiś żart. Przerwa od 11 do 11:20, ale chwilę przed 11 Pani już nie przyjmuje, bo "nie zdąży do przerwy". Zaznaczę, że nikogo więcej nie było w kolejce. Ciekawe, że w Urzędzie nie da się nic załatwić przez pół godziny w ciągu dnia. Czy naprawdę wszyscy pracownicy muszą iść na przerwę w jednym czasie?! To wszystko jest tak nieprofesjonalne, że aż dziwne, że tak się da w XXI wieku...
Cepik nie działa dziś nie działał wczoraj... , ok rozumiem, czekałem 2h wciąż nie działa, brak możliwości wykonania tak prostej czynności jak odebrania twardego dowodu rejestracyjnego bez działającego cepiku, - absurd.
Sprzedane auto nie jest widoczne w mObywatelu więc brak możliwości zgłoszenia jego sprzedażyon online.
Jedziesz z daleka i nic nie jesteś w stanie załatwić.
Przyjedź następnym razem może będzie działał lub nie.
Bez sensu procedury, uposledzajace pracę urzędu.
Pracownicy mają przerwę pół h (11-11.30) po 3h pracy więc siedzisz i czekasz żeby dowiedzieć się że nic nie załatwisz....