Nie polecam Uniqa! W związku z awarią w łazience "przekomarzamy się" już od lipca. Kolejne odwołania dot. Nieuznanego kosztorysu wykonawcy sporządzonego na podstawie protokołu że szkody sporządzonego przez Uniqa nie były uznawane z powodu "nie wskazania konkretnego zakresu prac". W końcu sam domyśliłem się, że chodzi o to, że w tabelce Excel kosztorysu sporządzonej przez wykonawcę, w kolumnie dot zakresu prac, obok wartości cyfrowej należało dopisać wartości typu "M2, ilość" itp. oczywiście pomimo zapytania mailowego dot tego, co należy dokładnie zmienić w kosztorysie, nie otrzymałem odpowiedzi. Sam się domyśliłem i dopiero wtedy uznano mój kosztorys, oczywiście redukując wyliczone koszta. Ponadto Uniqa pomniejszyła kwotę przyznaną na podstawie kosztorysu o kwotę którą wypłacili z tytułu śmiesznego kosztorysu sporządzonego przez nich oraz o kwotę poniesioną w związku z opłaceniem firmy identyfikującej szkodę. Dodatkowo pomimo wpisania w protokół szkodowy faktu, że wskutek szkody uszkodzona została kabina, pomimo przedstawienia potwierdzenia zamówienia kabiny, nie wzięto pod uwagę kosztów jej zakupu. W związku z tym zgodnie z pouczeniem decyzji złożyłem reklamacje dot. nieuwzględnienia kosztów kabiny i niesłusznie pomniejszonej kwoty wyliczonej na podstawie kosztorysu za pośrednictwem formularza na stronie o kwotę dot. poszukiwania szkody (nieujetej w kosztorysie). Czekam ponad 30 dni (zgodnie ze statusem szkody, odwołanie jest rozpatrywane). po uplywie terminu 30 dni dzwonię z ponangleniem. I tu uwaga- w systemie nie widnieje moje odwołanie (pomimo, że na stronie internetowej w statusie szkody widnieje informacja, że moje odwołanie jest rozpatrywane). Podsumowując- w mojej opinii szkoda nerwów, czasu i pieniędzy na polisę w Uniqa. W razie szkody, trzeba sobie radzić samemu i walczyć dodatkowo z firmą.
Firma, kiepska jednego roku zapłaciłem niskie oc a gdy przedluzalem następny rok musiałem zapłacić 150% więcej, także NIE POLECAM. UWAŻAJCIE ZAWIERAJĄC UMOWĘ NA ODLEGŁOŚĆ CZYLI TELEFONICZNIE!