Niekompetencja pracowników jak i całej firmy. Nikt nie jest w stanie rozwiązać prostej sytuacji, ale gdy giełda wariuje i nie działa to wszystko jest okej, bo przecież mają monopol na te usługi.
Ta firma to totalna tragedia!Nikt nie panuje nad bałaganem tam panującym,ale widocznie celem tej firmy nie jakość jej prowadzenia,a ilość,bowiem potworzyli kilka firm córek,by nękać ludzi swymi ofertami w sumie nic nie wartymi jak giełda transportowa.Giełda to coś najgorszego z czym maiałem okazję się zetknąć.Spam pogania tam spam i jeszcze spamem poganiany-nikt na to nie reaguje,bo i po co?Ważne by kasa się zgadzała za abonament.Reasumując to coś to wolnoamerykanka bez jakiegokolwiek nadzoru nad niekompetentnymi pracownikami i bałaganem tam panującym
Nie polecam, firma bez wcześniejszych wiadomości publikuje na giełdzie wierzytelności, zero wyjaśnień co do postawionej sprawy. Celowo psują reputacje mniejszym firmom, lubią współpracować tylko z molochami.
Po tygodniu nieopłacenia kierują sprawę do sądu, bez wcześniejszego poinformowania mnie, o obciążając dodatkowymi kosztami sądowymi, w firmie nikt nie wie o co chodzi, pełno jest nieuczciwych zachowań i zwalania winy na innych. Mimo tego że jest to jedna z większych giełd transportowych to pod względem traktowania klienta jest ona najgorsza. Trzymać się z daleka.
1) Udzielają dostępu do giełdy firmom bez rzetelnej weryfikacji. Taka firma płaci za dostęp i wg Transa wszystko jest ok, to że zarejestrowali firmę nieistniejącą , na sfałszowanych dokumentach to dla nich nieistotne. Firma znika i pozostają niezapłacone faktury. Na Timo takie coś nie przechodzi.
2) Nowa platforma to gniot niesamowity. Nie da się normalnie korzystać z tego narzędzia.
3) Opinię edytuję po roku od jej wystawienia, Przez cały rok nic się nie zmieniło na plus. Na minus: średnio raz na 5 dni roboczych giełda nie działa.
Nie wiem kto im wystawia pozytywne opinie, chyba znajomi.
Niestety aby opiniować muszę dać co najmniej jedną gwiazdkę. Osobiście nie dał bym nawet jednej gwiazdki. Do rzeczy:
- jeżeli mają promocję to nie zadzwonią aby nas poinformować
- jeżeli użytkownik sam się odezwie w sprawie abonamentu to wtedy wydzwaniają kilka razy dziennie
- jeżeli prosisz o kontakt i wyznaczasz godziny w których mogą dzwonić bądź pewien, że zadzwonią całkiem w innych godzinach. Może robią to po złości? Nie wiem.
- kiedy byliśmy użytkownikiem mieliśmy ciągłe problemy z aplikacją
- bardzo często cały serwis nie odpowiadał i nie była to wina naszego łącza internetowego
- osoby na infolinii niepoczuwające się do winy. Często zapominają, że to oni są dla nas a nie odwrotnie.
- jeżeli jesteś użytkownikiem który miał przerwę w abonamencie musisz się liczyć z ponowną weryfikacją firmy ( mimo, że wcześniej Cię weryfikowali)
- pomijam sam system weryfikacji... Na pewno trans.eu nie jest bezpiecznym serwisem.
Przy zakładaniu konta naszą firmę potwierdziły osoby które np nie miały kontaktu z transportem. Ogólnie rzecz biorąc ich weryfikacja jest całkowicie bezcelowa i niepoważna.