Jakiś czas temu byłem tutaj na kolejnym już przeglądzie ze swoją Toyotą. Obsługa ze strony p. Dariusza na najwyższym poziomie. Bez problemu ustaliliśmy dogodny dla mnie termin wizyty. Samo przyjęcie i wydanie auta odbyło się bardzo sprawnie mimo bardzo dużej ilości klientów. Do samego przeglądu również nie mam zastrzeżeń.
Bardzo niekompetentna obsługa klienta w serwisie. Mam Toyoty od kilku lat i byłem w różnych serwisach i sądziłem że każdy trzyma poziom. Odmówiono mi wykonania usługi na która umówiłem się dużo wcześniej telefonicznie i zapewniono mnie że nie ma problemu. Nawet dzień wcześniej potwierdzono mi wizytę. Podczas przyjmowania auta na serwis odmówiono usługi. Ogólnie bałagan bo najpierw pytałem się czy mogę czekać to tak , potem dzwoniłem tydzień przez wizytą i Pani powiedziała że nie, żebym zostawił auto, a dzień przed terminem jak dzwonili do mnie to że mam być 6:30 i czekać. Zadzwoniłem do innych serwisów i bez problemu zrobili mi test baterii z przedłużeniem gwarancji. Poprosiłem o kontakt z kierownikiem serwisu celem wyjaśnienia na spokojnie sprawy , ale miał zaraz do mnie oddzwonić i tak czekam już 6 dni ... co upewniło mnie w wystawieniu tego komentarza bo widać że nie zależy im na klientach. Ja nie mam pretensji że oni nie chcą wykonać tej usługi ale że przy umawianiu się na przegląd nie ma problemu a podczas przyjęcia auta odmowa. Jakby chcieli mnie złapać tylko na ten przegląd. Inaczej pojechałbym od razu gdzie indziej.
Umówiłam wizytę na diagnostykę auta na 14:30 pytając czy mogę zostawić auto przed 13:00, jadąc do pracy - oczywiście, żaden problem.
Realia? 40 minut w "poczekalni" serwisu bez żadnej obsługi ( w tym czasie obsłużony pan, który pojawił się później ode mnie ale zamiast w poczekalni stanął bezpośrednio przed stanowiskiem; następnie 2 obsługujących panów ulotniło się kiwając na 2 innych - jak się spodzoewam, na wspólną kawę).
Najgorszy serwis jaki kiedykolwiek mnie obsługiwał ! Poziom niekompetencji, bezczelności i nieprofesjonalizmu po prostu powala.
Auto przy opuszczaniu salonu zostało rozbite. Nie otrzymałam kluczyków zapasowych! Zwodzi się mnie ponad pół roku w sprawie oddanie drugiego kompletu kluczy- sprzedawca, pan Tomasz, kłamie mnie od miesięcy po czym okazuje się, ze sprawa nie jest nawet zgłoszona , serwisant twierdzi ze to nie jego sprawy! To się nadaje bardziej na jakaś dziennikarska interwencje niż na marny komentarz.
Nie sądziłam ,żze firma Toyota z taką bezczelnością i brakiem szacunku traktuje swoich klientów . Ten salon powinien stracić koncesje.