Moje doświadczenia z tym salonem i serwisem są bardzo złe. Odbiór samochodu był koszmarem - wszystko opóźnione, brak rzetelnej informacji, cały czas niewiarygodne tłumaczenia itp. Osoba to nadzorująca okazała się wybitnie niesłowna, niekompetentna, nie potrafiąca właściwie dopilnować żadnej sprawy, nie wywiązała się też z części obietnic. Do serwisu wiecznie nie można się dodzwonić, a jak sami obiecują, że oddzwonią - to możesz się niestety nie doczekać☹️. Kupiłem u nich auto i to był błąd. Będę je serwisował u konkurencji - to lepszy wybór. Carter nawet z prostymi sprawami ma problem - chciałem dziś założyć kupiony u nich komplet kół zimowych (teoretycznie w 100% gotowych do montażu - pomijam, że przyszły z innymi oponami niż zamawiałem (!)), ale przy próbie montażu okazało się, że wszystkie mają założone opony kierunkowe na jedną stronę (wszystkie 4 są "prawe"), czyli dwie opony wymagały przełożenia i ponownego wyważenia. Niby drobiazg, ale to ja ponoszę przecież z tego tytułu dodatkowe koszty. Świetnie obrazuje to uwagę, jaką do swojej pracy przywiązują Panowie w Carterze - nikt nie sprawdził tego przy wydawaniu. Nie polecam - wieloletni użytkownik Toyot. W porównaniu do jakości usług w Chwaszczynie i Słupsku, Carter jest w mojej opinii najgorszy.
Jestem bardzo zadowolony z zakupu auta i z całego procesu zakupowego. P. Darek Skrodzki, który sprzedawał mi samochód zasługuje na wyrazy uznania za profesjonalizm, komunikację, która zawsze była na najwyższym poziomie. Zdecydowanie polecam go każdemu kto planuje zakup samochodu.
Jestem bardzo zadowolona z nowego auta i obsługi w salonie Carter Gdańsk.
Szczególnie chciałabym podziękować za pomoc Pani Joannie Wasilewskiej, która jest nie tylko profesjonalnym i kompetentnym pracownikiem, ale również bardzo miłą, pozytywną i empatyczną osobą. Bardzo doceniam indywidualne podejście do moich próśb i dbałość o wszystkie detale, komunikowanie o każdym etapie procesu zakupu i transportowania auta, czułam się mega zaopiekowaną!
Pani Joanna poradziła zapoznać się z ofertami ubezpieczenia auta w salonie i okazało się, że dla nowego auta najbardziej atrakcyjne oferty są w salonie dealera. Pani Magdalena jeszcze przed odbiorem przygotowała różne oferty ubezpieczenia, wszystko wyjaśniła i jestem bardzo zadowolona tym jak wygodnie i szybko w dniu rejestracji auta mogłam kupić ubezpieczenie.
Przy odbiorze auta z salonu dostałam bardzo dokładne i pomocne informacje o moim nowym samochodzie od Pani Agaty, która jest też przemiłą i kompetentną.
Chciałabym również podziękować panu Jakubowi za profesjonalną i uprzejmą obsługę na etapie zapoznania się z ofertą.
W ogóle, chciałabym powiedzieć, że salon Toyota Carter Gdańsk jest komfortowe i pozytywne miejsce, w którym odczuwasz, że zawsze jesteś miłe widziany.
Jestem bardzo zadowolona z usług firmy Toyota Carter w Gdańsku. Obsługa jest niezwykle miła i profesjonalna, co sprawiło, że zakup nowego samochodu marki Toyota był naprawdę przyjemnym doświadczeniem. Pan Jakub Zaszewski, nasz doradca, zasługuje na szczególną pochwałę za swoją wiedzę, cierpliwość i zaangażowanie w pomoc przy wyborze odpowiedniego auta. Polecam tę firmę każdemu poszukującemu nie tylko nowego samochodu, ale także doskonałego serwisu. Dziękuję!