Nie polecam konta w tym banku. Do autoryzacji wymagana jest aplikacja, która u mnie weekend przestała działać i nie działa procedura zdalnego odblokowania dostępu więc jestem bez dostępu do konta i muszę czekać do poniedziałku,żeby porozmawiać z doradcą. Pisząc ten komentarz jest wtorek, kolejne kilkadziesiąt minut na infolinii i nadal nie mogę połączyć się z doradcą!! Jestem nadal bez dostępu do konta. Automat wygaduje głupoty, żeby pisać do wirtualnego asystenta Tomoco, ale Tomoco odsyła do kontaktu przez infolinię. Jest to niepoważne i absurdalne, żeby tak ograniczyć klientowi dostęp do jego środków i nie zapewnić wsparcia.
TOYOTA to TOYOTA. Uwielbiam tę firmę za jakość i trwałość - pod kątem długowieczności produktów przerasta o głowę z barczystymi ramionami nawet tzw. marki premium. Wybór ich banku był dla mnie logiczna konsekwencją wspaniałych doświadczeń z autem TOYOTY (ponad 500 000km i tylko raz wymiana uszczelki pod głowicą, zawieszenie fabryka!) Bank mógłby poprawić tylko jedna rzecz - szybkość księgowania transakcji. No ale rozumiem że w Europie to Japończycy są gośćmi a nie gospodarzami systemu bankowego :-)
Brak aplikacji mobilnej, brak możliwości wykonania przelewu ekspresowego, opłata za przelew wewnętrzny, problemy z dodzwonieniem się na infolinię. Nie polecam!
Rozmowa z przedstawicielem była konstruktywna i pomocna. Pan Jakub Saranda zachował się uprzejmie i profesjonalnie udzielając mi informacji i wsparcia. Bardzo dziękuję
Proszę o weryfikację informacji zanim odpiszecie na opinię!!
Pan z Działu windykacji przepraszał że interweniuje ale ewidentnie BŁĘDY ZOSTAŁY POPEŁNIONE Z WASZEJ STRONY , a on nic nie może zrobić tylko poinformować odpowiedni dział aby coś w tym przypadku zrobili i do dnia dzisiejszego NIC NIE JEST ZROBIONE , A ja bez podstawnie ( cytuje wasza windykację) mam duży problem.
Więc proszę się nie ośmieszać odpowiedziami bez zaczerpnięcia wiedzy na temat mojego problemu z Waszą firmą!!1
DRAMATYCZNA OBSŁUGA!!!
Po krótce bo temat trwa od października 2024!!
Najpierw nie wysyłają umowy zawartej w Lipcu 2024 i wszystkich dokumentów, później nie informują klienta o braku wpłat za np. kredyt do którego nie dostarczyli umowy, a na koniec zgłaszają do BiK że ktoś nie płaci.
Później telefonicznie przyznają racje do błędów jakie popełnili, ale z Bik-u nie wykasowują i szukają rozwiązania tego problemu. Mówiąc że się skontaktują, co w efekcie nie następuje!!
Na koniec rozwiązanie jest TAKIE ŻE: Trzeba spłacić CAŁY KREDYT NA RAZ, inaczej nie wykasują z BiK, a później jeszcze Naliczają odsetki!!!
Dokonałem wpłaty za rejestrację pojazdu 09.2024. przez 3 miesiące byłem straszony windykacją za tą fakturę. Jakimś cudem dodzwoniłem się na infolinię i problem został rozwiązany. Dzisiaj po 3 miesiącach otrzymałem karę do zapłaty, nasłano na mnie windykację, zagrożono odebraniem pojazdu, za niezapłaconą fakturę z 09.2024 której sprawa została zakończona, a w systemie widnieje jako opłacona!!! Jeszcze brakuje żeby mnie do KRD zgłosili. Nie polecam, od banku oczekuję pisemnych przeprosin które będą dowodem jak za kolejne 3 miesiące będę się zaś z tej faktury musiał tłumaczyć.
Jeżeli chodzi o obsługę banku, nie jestem do końca zadowolony. Etap rejestracji zakładania konta ok, ale dalej jak by się rozmawiało z BOTem. Odpowiedzi na wiadomości lakoniczne i nie stosują się do propozycji klienta - korpo reguły.
Uzyskanie pełnomocnictwa - wypełnia się wniosek papierowy, odsyła go pocztą tradycyjną i czeka na przyjazd kuriera. Jak 10 lat temu przy wykupowaniu abonamentu. Słabiutko.