Toyota Bank Polska S.A.

25 ocen
Mariusz Przepióra
16 czerwiec 2025 18:01
pokaż więcej...
Marek Jaszczyński
12 czerwiec 2025 13:26
pokaż więcej...
archeoangel
12 czerwiec 2025 12:52
pokaż więcej...
Anna Drabik
11 czerwiec 2025 19:45
pokaż więcej...
Ewelina F
11 czerwiec 2025 09:11
Miła i profesjonalna obsługa.
pokaż więcej...
Darek
14 marzec 2025 18:00
pokaż więcej...
Maestro Łukasz Strasz
14 marzec 2025 14:20
edit:

W tym przypadku takich sytuacji NIE BYŁO!!

Proszę o weryfikację informacji zanim odpiszecie na opinię!!

Pan z Działu windykacji przepraszał że interweniuje ale ewidentnie BŁĘDY ZOSTAŁY POPEŁNIONE Z WASZEJ STRONY , a on nic nie może zrobić tylko poinformować odpowiedni dział aby coś w tym przypadku zrobili i do dnia dzisiejszego NIC NIE JEST ZROBIONE , A ja bez podstawnie ( cytuje wasza windykację) mam duży problem.

Więc proszę się nie ośmieszać odpowiedziami bez zaczerpnięcia wiedzy na temat mojego problemu z Waszą firmą!!1



DRAMATYCZNA OBSŁUGA!!!

Po krótce bo temat trwa od października 2024!!

Najpierw nie wysyłają umowy zawartej w Lipcu 2024 i wszystkich dokumentów, później nie informują klienta o braku wpłat za np. kredyt do którego nie dostarczyli umowy, a na koniec zgłaszają do BiK że ktoś nie płaci.

Później telefonicznie przyznają racje do błędów jakie popełnili, ale z Bik-u nie wykasowują i szukają rozwiązania tego problemu. Mówiąc że się skontaktują, co w efekcie nie następuje!!

Na koniec rozwiązanie jest TAKIE ŻE: Trzeba spłacić CAŁY KREDYT NA RAZ, inaczej nie wykasują z BiK, a później jeszcze Naliczają odsetki!!!

darmatyczna firma
pokaż więcej...
Marcin Knap
14 marzec 2025 09:40
pokaż więcej...
Mac Don
12 marzec 2025 13:01
Bardzo sympatyczna i kompetentna Pan i Pani z infolinii! :)
pokaż więcej...
Kamil Osteopatia
11 marzec 2025 23:01
Dokonałem wpłaty za rejestrację pojazdu 09.2024. przez 3 miesiące byłem straszony windykacją za tą fakturę. Jakimś cudem dodzwoniłem się na infolinię i problem został rozwiązany. Dzisiaj po 3 miesiącach otrzymałem karę do zapłaty, nasłano na mnie windykację, zagrożono odebraniem pojazdu, za niezapłaconą fakturę z 09.2024 której sprawa została zakończona, a w systemie widnieje jako opłacona!!! Jeszcze brakuje żeby mnie do KRD zgłosili. Nie polecam, od banku oczekuję pisemnych przeprosin które będą dowodem jak za kolejne 3 miesiące będę się zaś z tej faktury musiał tłumaczyć.
pokaż więcej...
Artur Lebiedziński
05 grudzień 2024 15:32
Jeżeli chodzi o obsługę banku, nie jestem do końca zadowolony. Etap rejestracji zakładania konta ok, ale dalej jak by się rozmawiało z BOTem. Odpowiedzi na wiadomości lakoniczne i nie stosują się do propozycji klienta - korpo reguły.

Uzyskanie pełnomocnictwa - wypełnia się wniosek papierowy, odsyła go pocztą tradycyjną i czeka na przyjazd kuriera. Jak 10 lat temu przy wykupowaniu abonamentu. Słabiutko.
pokaż więcej...
Marcin Zientek
05 grudzień 2024 13:55
pokaż więcej...
Małgorzata Oko
03 grudzień 2024 12:08
pokaż więcej...
Michal Czerniakiewicz
02 grudzień 2024 12:25
Polecam ten Bank
pokaż więcej...
Wayneski
26 listopad 2024 18:22
Prawdopodobnie najtrudniejszy i najśmieszniejszy system logowania, jaki kiedykolwiek wymyślono!

Personel nieprzydatny. . .

Niezalecane
pokaż więcej...
Adam Kwietowicz
19 marzec 2024 14:22
pokaż więcej...
Sławomir Roszak
19 marzec 2024 09:52
pokaż więcej...
Janek Kościanek
19 marzec 2024 08:40
pokaż więcej...
Piotr Grzegorzewicz
18 marzec 2024 18:24
Powiem krótko , bo długo by o tym pisać -ten bank psuje dobrą renomę marki i słowa TOYOTA .
pokaż więcej...
Filip P
18 marzec 2024 08:16
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Toyota Bank Polska S.A.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Toyota Bank Polska S.A.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości