Chciałabym podzielić się moją negatywną opinią na temat obsługi TOI TOI, z której miałam okazję korzystać.
Usługa nie została wykonana zgodnie z umówionym terminem, brak komunikacji wewnątrz firmy, co spowodowało naliczenie bezpodstawnego serwisu. Obsługa klienta była bardzo nieprzyjemna i nieprofesjonalna. Zamiast pomóc w rozwiązaniu problemu, spotkałam się z nieuprzejmością i brakiem chęci do współpracy.
Zdecydowanie nie polecam korzystania z usług TOI TOI. Mam nadzieję, że firma podejmie odpowiednie kroki, aby poprawić jakość swoich usług i podejście do klientów. Komunikacja na poziomie zerowym.
Unikać jak ognia!! Fatalna firma!! Wszystko co piszą inny zgadza się z ich schematem działania. Nieregularnie , bądź w ogóle nie opróżniają toalety (kabiny przenośne), ale regularnie wystawiają faktury i każą sobie płacić, nawet za brak serwisu, czyli płacicie za brak serwisu nawet za kilka miesięcy. Tłumaczą się, ze brama była zamknięta, albo droga zastawiona, albo zły dojazd itp., nie próbując nawet zadzwonić, żeby się skontaktować, gdyż oczywiście to bardzo wygodne wymówki i kłamstwa. Fatalne doświadczenie!!!
Nie polecam. Toi Toi wynajęty ponad miesiąc i nie było serwisu. Pani na infolinii twierdzi, że nie mogą się dostać do kabiny bo droga jest zastawiona ciężarówką i nikogo nie ma. Po komentarzach widzę, że wielu klientów ma ten sam problem z firmą.
Fatalna usługa. Przez 3 miesiące wynajmu serwis wykonany jedynie raz przed końcem wynajmu, po wielu telefonach intewencyjnych. Reklamacja oczywiście ostatecznie odrzucona. Zdecydowanie odradzam
Nie polecam! Z tą firmą od początku były problemy. Toi Toi nie przyjechał na czas. Minęły już ponad 3 tygodnie a on nadal nie został opróżniony gdyż firma twierdzi że nie może się do niego dostać mówiąc że bramy są pozamykane. Kontakt telefoniczny też nie jest zbyt dobry. Szczerze odradzam!
Ponad tydzień czekania na ofertę, brak cennika na stronie internetowej. Śpieszę z opisem sytuacji. Chcieliśmy wynająć kontener sanitarny na tydzień w lipcu. Musieliśmy znać cenę, ze względu na to, że część kosztów wydarzenia pokrywać miała dotacja. Na stronie ceny brak, jedynie formularz zapytania o ofertę. Stwierdziłem, że wykonam do telefon do firmy Toi Toi, bo tak będzie szybciej. Powiedziałem miłej Pani o co chodzi i usłyszałem, że oferta zostanie wysłana na maila. Spoko. Czekamy zatem w muzeum, dzień, drugi, trzeci, a termin składania wniosków się zbliża. Czwartego dnia o 7:30 rano dzwoni do mnie Pan z Toi Toi i pyta o co chodzi, bo słyszał, że "jakąś ofertę mają zrobić" i znów poprosił o maila. Oferty do tej pory, przez 2 tygodnie brak. Dziękuję, za tak sprawną obsługę klienta....