Telefon z prośbą o zaktualizowanie stanu magazynowego bo nie ma odpowiedniej ilości w sklepie internetowym. Aktualizację stanu obiecują wykonać "od ręki" ale zawsze muszę czekać do następnego dnia. Dalej już jest z górki, zapakują to tak, że zanim kurier to odbierze to opakowanie już się rozleci. kolejne kilka dni na przepychanki między firmą kurierską a Thyssenkrupp co zrobić z uszkodzoną przesyłką. REZYGNUJĘ ZE WSPÓŁPRACY. Szybciej dostarcza towar Chińczyk z Aliexpress.
Przyjechałem 2h przed awizacja,zdążyłem rozpiąć pasy i zadzwonili żebym wjezdzal na rozładunek,wiem...nie zawsze tak jest,ale ogólnie spoko. Parking i toaleta dla kierowcy na wielki +
Stoje tutaj od godziny 5.00 , awizacje miałem na godzine 8.00 a wjechałem na rozładunek dopiero 13.30. Na magazynie chamskie podejście do kierowców. Wpuszczają po koleżeńsku , nie pilnują się awizacji. Na magazynie jeden robi a reszta się przygląda. Widać szanują pracę. Gdyby mieli dopłacane od każdej rozładowanej albo załadowanej ciężarówki to szybciej pracowaliby. Odrazam tą firmę. Omijać szerokim łukiem.