W nawiązaniu do Państwa odpowiedzi która nie jest zbytnio na temat ponieważ wycena była dokonana na 450 zł na co składały się wszystkie uszczelnienia wraz z wymianą baterii za 150 zł...i robocizna, więc na części pozostało ~300zł i ta finalna cena była znana...
Nie jest problemem cena bo może wynikać z różnicy kursu i nie o niej jest dyskusja ale problem w tym że jest wymóg pozostawienia zegarka na bliżej nieokreślony czas. Zegarek na moją odpowiedzialność może być użytkowany a naprawa dokonana dopiero po otrzymaniu odpowiednich uszczelek i to nie powinno być w Państwa gestii decydować. Mam pretensję że nie można zamówić i zapłacić całości lub zaliczki a bzdurne tłumaczenie że zlecenie musi być otwarte aby zamówić uszczelki i zegarek u Was na stanie to śmieszne.
Zapraszacie do kontaktu w tej sprawie, napisałem maila na podany adres i.....NIC, zero odpowiedzi, propozycji. Potwierdzacie Państwo swoje beznadziejne podejście do klienta.
Mam już umówiony inny serwis który respektuje klienta i jego sugestie i zamawia części bez przetrzymywania zegarka.
========
W dniu dzisiejszym wymieniałem baterię w zegarku Longines, operacja 15 minut. Stwierdzono nieszczelność koronki...OK prosiłem o zamówienie koronki i chciałem zapłacić z góry ale niestety muszę zostawić zegarek na bliżej nieokreślony czas bo może to trwać ze Szwajcarii 3-4 tygodnie lub więcej. Niezbyt rozumiem dlaczego muszę zostawić zegarek a nie mogę opłacić, przecież zaliczkę czy całość z góry gwarantuje odbiór tych części i nie zostaną z nimi na stocku przez najbliższe lata. Rozmawiałem z innymi przedstawicielami tej firmy w Polsce i stwierdzili że to księgowa jest zbyt leniwa aby rozpisywać i rozliczać bo ma więcej roboty. Zlecenie otwarte nie może być opłacone z góry skoro usługa jest niewykonana...bzdura !!! U innych przedstawicieli bez problemu, nawet internetowo mogę zamówić część jeśli jestem pewien jej wady, należy tylko zrobić zdjęcie zegarka i podać sygnaturę....Z całego serca nie polecam firmy na Marynarskiej 15 piętro IX Swatch Group...(poprawa adresu bo wpisałem Marywilska) Możliwe iż serwis jest profesjonalny i co do tego nie mam zastrzeżeń natomiast podejście beznadziejnie idiotyczne. Dodam że zegarek jest po okresie gwarancyjnym bo ma 6 lat.
Naprawa gwarancyjna bez żadnych problemów, otrzymałem dane które pozwoliły mi na bieżąco śledzić status naprawy. Dodatkowo otrzymałem podróżny pokrowiec na zegarek w prezencie. Polecam !
Nie polecam ! Z serwisem mam do czynienia od czasu zakupu zegarka marki Certina, to jest od ponad 10 lat. Wszystkie przeglądy i naprawy wykonywałem właśnie u nich (koszty serwisów na pewno przekroczyły koszt samego zegarka).
Pomimo tego z powodu złych doświadczeń postanowiłem napisać tą recenzje, aby potencjalni klienci byli świadomi jak działa serwis i z jakimi problemami można się tu spotkać.
Obsług klienta pozostawia wiele do życzenia. Utrudniony kontakt (długi czas oczekiwania na odpowiedź, ping pong, brak profesjonalizmu), brak wyczerpujących informacji na temat naprawy, trudności w odszukaniu historii napraw, angażujące procedury zgłoszeń do serwisu (formularze papierowe, systemy wewnętrze, maile). Problemy z uznaniem gwarancji napraw pogwarancyjnych (w tym przypadku usługa moim zdaniem została źle wykonana - serwis z kolei twierdzi że to uszkodzenie mechaniczne, przy czym zegarek nie miał żadnych zewnętrznych śladów uszkodzenia). Duży koszt napraw plus zawsze rekomendowany serwis, w przypadku zegarka kwarcowego to 600zł (z tego co się orientuje to dość wysoka kwota względem cen rynkowych). Koszt serwisu nie jest też w żaden sposób uzasadniony np. jakością, wręcz zdażyło mi się że zegarek dotrał do mnie w gorszym stanie niż go wysłałem (zadrapania, brud). Nie wiem czy to wina serwisu czy producenta części, ale na naprawy często można czekać miesiącami (szacowane termin naprawy w moim przypadku często był przekroczony). Na minus jest również lokalizacja serwisu (brak miejsc parkingowych, dojazd).
Jestem zdziwiony, że jako jedyny w Warszawie serwis certyfikowany Swatch Group usługi są świadczone na tak niskim poziomie. Nie polecam i nie będę już więcej korzystał z ich usług. Zastanowiłbym się również dość mocno nad zakupem jakichkolwiek produktów od Swatch Group, których jakość (w rozumieniu również jako cyklu życia produktu), jak widać pozostawia wiele do życzenia.
Naprawdę dobrze pracujący serwis zegarków Tissot mój został naprawiony i dostarczony do mnie do domu w bardzo fajnym opakowaniu.
Napraw poszła bardzo sprawnie wystarczył jeden e-mail zgłoszeniowy, został mi przydzielony nr klienta na stronie było można sprawdzić postęp prac na moim zegarku.