Walczym z tym od kilkunastu. Ogólnie firma nie prowadzi serwisu w miejscu montażu po gwarancji. Każda usterka to olbrzymie koszty. Dzięki uprzejmości instalatora który dał się chyba nabrać jak ja, coś mi z tym zrobili z tym, że rozpałka działa tak, że przy rozpałce piszczy z komunikatem awaria przepustnicy. 1* ze względu na stosunek do klienta. Stanowczo odradzam.
P.S. Odpowiadając na to co zostało napisane poniżej Państwa rada o kontakcie jest o tyle dziwna, ze kontaktowałem się z Państwem wielokrotnie. O co Państwu chodzi w tym komunikacie?
Dokładnie to samo przydarzyło mi się po dwóch latach, jak klientowi na zdjęciu. Temperatura wzrosła z 5 do 35 stopni. Z tego, co widzę, napisał, nie da się ich naprawić. I tyle reklam, wysoka jakość i bla bla… strata pieniędzy, i to niemało…
Sterowanie ogrzewaniem podłogowym: listwa 2x L-X WiFi plus siłowniki termoelektryczne plus sterowniki r12s. Powiem tak; zakładałem to sam i gdyby nie super doradztwo na infolinii TechSterowniki to poległ bym już na etapie parowania sterowników. Polecam i do zarządu tej firmy: Otwarcie infolinii na której ludzie doradza jak wszystko podłączyć to był wasz najlepszy ruch i nie odchodźcie od tego nigdy! Brawo Tech!
Do ludzi którzy piszą niskie opinie:
Użyjcie mózgu zanim napiszecie tu komentarz bo większość spraw da się załatwić z nimi telefonicznie lub mailowo a obwinianie firmy za to że instalator to baran i nie umie podłączyć urządzeń które setki jak nie tysiące innych podłączają nawet bez specjalistycznej wiedzy to powinno być wam wstyd, wspierajcie Polskie firmy a nie plujcie żółcią tak jak to nasz naród ma w zwyczaju. Pozdrawiam i jeszcze raz
NIE POLECAM produktów a właściwie tego SZAJSU, po 3 latach, w lutym 2025, jak mróz na zewnątrz, 4 sterowniki nie działają (st294c1). Kup kolejne po 160 złotych x 4 szt =640 złotych bo celowo produkują elektrośmieci. Większego goowna nie widziałem. I zauważyłem, że nie jest to przypadek.
Obsługa serwisowa jest tragiczna, nie polecam kupować sprzętu tej firmy sterownik i2 usterka wyświetlacza,sterownik odesłany na reklamację w odpowiedzi informacja ze gryzoń uszkodził taśmę wewnątrz sterownika....niby jak tam miał wejść? Czy aby urządzenie nie powinno być zabezpieczone przed taką sytuacją ? Naprawa urządzenia 400zł,poprostu dramat.
Niestety ale kontakt z serwisem jest bardzo drastyczny. Nie pamiętam imienia ale pan na siłę chce wciskać kit że sterownik pracuje poprawnie. Niestety zgodnie z tym co pisze w ich instrukcji tak nie jest. Nie wiem skąd te ceny 1500 zł za sterownik do kotła gazowego porażka ceny wywindowane jak z kosmosu 1/4 ceny kotła.
Walczym z tym od kilkunastu. Ogólnie firma nie prowadzi serwisu w miejscu montażu po gwarancji. Każda usterka to olbrzymie koszty. Dzięki uprzejmości instalatora który dał się chyba nabrać jak ja coś mi z tym zrobili z tym, że rozpałka działa tak, że przy rozpałce piszczy z komunikatem awaria przepustnicy. 1* ze względu na stosunek do klienta. Stanowczo odradzam.
Kondensatory od układu modulacji obrotów wentylatora padają po około 6ciu latach użytkowania. Powoduje to alarm wysokiej temperatury MOSFETa. Niestety serwis zachowuje się jak na "wieprza" przystało i zamiast z miejsca powiedzieć że trzeba wymienić kondensator za 10zł oferuje naprawę za 500zł.
Nie mają pojęcia wysłałem sterownik do naprawy odesłali z jedną usterką więcej dzwonię do nich to za każdym razem co innego mówią a kasę wzięli nie POLECAM
W moim kotle C.O po niecałym roku użytkowania wysiadł sterownik ST 480k, pytanie do firmy Tech czy to normalne? To są jakieś kpiny, taka elektronika powinna być odporna na temperatury, kurz, pył , wilgotność tak jak panele sterujące w maszynach w przemyśle,a nie psuć się po roku użytkowania.
Po dwóch latach zaczęły się psuć, najpierw pojedyncze zaczęły wariować, ustawiać bez ingerencji temperatury że skrajnych zakresów 5 lub 35 st. Serwis widocznie zna problem, bo po opisaniu go w mailu powiedzieli, że nic nie są w stanie zrobić i trzeba cały sterownik wymienić, a ponieważ mam je w każdym pomieszczeniu, to można sobie policzyć jakiś to koszt. Tania chińszczyzna...